Slyngevugge

Lykke2023

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som har erfaring med slyngevugge som feks nature’s sway? Har en som må være i bevegelse for å bli roet ned og vi bruker i dag treningsball, men det er tungt i lengden :)
 
Ingen erfaring, men har selv lyst på den! :)
 
Hatt en til 3 av 4 barn. Verdt hver en krone!
Så løp og kjøp, husk at du kjøper en med fjæring, så du får den vertikale- bouncingen som de liker svært godt :)
 
Je endte opp med å kjøpe en lignende da det ikke var noen til salgs i området og den har forandret livet vårt!!! Gutten sover endelig :happy:
 
Jeg kjøpte en nature's sway da lille bare vil sove om hun er inntil, både dag og natt. Så langt har ikke slungevugga fungert en eneste gang, håper hun liker den bedre etterhvert...
 
Jeg kjøpte en nature's sway da lille bare vil sove om hun er inntil, både dag og natt. Så langt har ikke slungevugga fungert en eneste gang, håper hun liker den bedre etterhvert...
Jeg har samme problemet med min lille, sover kun på meg både dag og natt:meh: Hvordan gjør du det om natten? Jeg «sover» sittende med lille gull i ammestilling der jeg lener albuene mine på puter, føler det er så skummelt, men hun hater å ligge i krybba så skal jeg få noe som helst hvile må jeg gjøre dette:nailbiting: Har slyngevuggen hatt noen effekt hos dere til nå?
 
Jeg har samme problemet med min lille, sover kun på meg både dag og natt:meh: Hvordan gjør du det om natten? Jeg «sover» sittende med lille gull i ammestilling der jeg lener albuene mine på puter, føler det er så skummelt, men hun hater å ligge i krybba så skal jeg få noe som helst hvile må jeg gjøre dette:nailbiting: Har slyngevuggen hatt noen effekt hos dere til nå?
Hun har sovet en del oppå meg på magen, har stor ammepute rundt så hun ikke detter ned. I det siste har hun også sovet vedsiden av meg helt oppi. Hun sover best på magen, så legger henne somregel i nestet på dagen på magen, da kan hun sove litt. Må prøve slynga igjen, ga litt opp da hun har mye oppstøt om hun ligger på ryggen. Føler hun sover litt bedre nå, men har blitt forkjøla så styrer mye med det..
 
Tips! Med en planke, gammel gardin som man syr inn et tynt tau i hver side og fjæra fra en type hoppedisse til babyer er det relativt lett å lage en sån naturesway selv :) vi fikk låne en hjemmelaga sist som funka ypperlig!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210304_000035_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210304_000035_com.android.gallery3d.jpg
    16,7 KB · Visninger: 39
Jeg har samme problemet med min lille, sover kun på meg både dag og natt:meh: Hvordan gjør du det om natten? Jeg «sover» sittende med lille gull i ammestilling der jeg lener albuene mine på puter, føler det er så skummelt, men hun hater å ligge i krybba så skal jeg få noe som helst hvile må jeg gjøre dette:nailbiting: Har slyngevuggen hatt noen effekt hos dere til nå?
Jeg sov slik du du gjør/gjorde de første ukene på natten! Sittende i sofaen med ammeputer rundt livet som støtte og baby i armene. Eneste måten han ville sovne. Slyngevugga fungerte som gull her i huset, men han er avhengig av å bli vugget heeeele tiden når han ligger der :facepalm: Nå samsover vi om natten. Han på en side med egen dyne og jeg på andre siden. Bedsidecrib hater han :inpain:
 
Back
Topp