Navn - Matilde/Mathilde

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Er det mange her som vurderer dette navnet?

Jeg elsker navnet, men jeg vil ikke ha noe som alle andre vil ha :p Jeg trodde ikke at navnet var så populært. Jeg syns jeg har sett at en del av dere vurderer navnet og jeg skjønner jo godt hvorfor! :D
 
Vet om endel som heter det, men vet ikke så mange som vurderer det. Jeg synes navnet er kjempefint, spesiellt med H i, men det er ikke "spesiellt" nok for meg da :p Må ha et som matcher Theo Sebastian liksom ;)
 
Vi vurderer det. Men tror vi får gutt :) Kjenner ingen som heter det!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er kjempefint! Jeg hadde det på lista mi, helt til min bror fikk en datter som heter Thilde:)


Termin 4. januar :)
 
Jeg kjenner både barn og voksne som heter det. De skriver det Mathilde og jeg synes det er finest. Jeg er litt for å skrive navnene på den mest normale måten, da slipper man å måtte stave navnet sitt resten av livet eller til stadighet få navnet feil skrevet.
Vi vurderer ikke dette navnet. Vi skal kun ha et kort navn.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Jeg vurderte Mathilde. Men sønnen heter Mathias, så har funnet ut at vi synes d blir for likt. Men vi vurderer Tilde da:) Som en versjon av navnet. :)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Det et ett kjempefint navn men har ikke vurdert det da jeg ventet gutt og har en venninne som fikk jente i februar som heter Mathilde; -)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg og gubben liker Mathilde best også! Vi kjenner ingen som heter det, men filmen om den lille jenta som heter Matilda har betydd mye for meg av en eller annen grunn. Det er slik jeg fant navnet Mathilde.

Men ellers syns jeg også Madikken/Madicken er fint, hva syns dere? Det er vel ikke såå normalt som Mathilde osv?
 
Kunne nok aldri brukt det, men eg elskar det navnet. Grunnen til at eg ikkje kunne ha brukt det er fordi når eg veit om nokon/kjenner nokon med eit navn føler eg det blir rart å gi ungen akkurat samme navnet. Ville nok ha skrive Mathilde i staden for Matilde.
 
Back
Topp