Nub teorien

Jeg vil kanskje si gutt, for vinkelen er lik som på bilde fra en venninne som nettop fikk konstatert gutt :)

07C02666-0081-4424-AC0E-D8270FC81C81.jpeg

Hvis jeg ser riktig da og det er det jeg ser her som er kjønnet. 387B27DA-960F-4569-9897-4C2B2AE5FBE2.jpeg
Ikke den runde hvite som ser ut som navlestrengen, men den tynne streken som ser ut som den går på skrå opp
 
Last edited:
Har du flere bilder? Ser ut som kanskje navlestrengen ligger litt dumt til, så klarer ikke se om det er noe som stikker ut eller ikke :p Hvor langt er du påvei her?
Hvis det er nub jeg ser så ser det ut som jente synes jeg :)


Jeg er bare 11+3, så er tidlig. Men synes kanskje også det ser ut som jente? Fant dette bilde på Google og mener jo det er likt.. hehe

hvor ser du navlestrengen?
 

Vedlegg

  • 20513607-6557-4029-A1E0-199D5DC35233.png
    20513607-6557-4029-A1E0-199D5DC35233.png
    68,9 KB · Visninger: 74
  • AD9A1913-ADA8-4033-A2A0-60CA09E12EF8.jpeg
    AD9A1913-ADA8-4033-A2A0-60CA09E12EF8.jpeg
    34,9 KB · Visninger: 76
Jeg vil kanskje si gutt, for vinkelen er lik som på bilde fra en venninne som nettop fikk konstatert gutt :)

Vis vedlegget 346126

Hvis jeg ser riktig da og det er det jeg ser her som er kjønnet. Vis vedlegget 346128
Okei :) ja spennende! Har gutt fra før av:) hjerte slo 160 slag i minuttet nå, vet det finnes noen teorier om det ogsåxsmile9 jeg klarer ikke helt å se noe der du mener å se kjønnet , er helt ny på dette :laughing002
 
Jeg er bare 11+3, så er tidlig. Men synes kanskje også det ser ut som jente? Fant dette bilde på Google og mener jo det er likt.. hehe

hvor ser du navlestrengen?
Det er feil vinkel i forhold til ditt bilde. Det du viser til er tatt fra mellom bena fra sete vinkel.
 
C806CDB6-FC16-4BB0-AFD7-A6A429AD4BE6.jpeg
Hvis du zoomer inn på bilde ditt uten markeringer og ser der jeg har tegnet. Så ser du en veldig svak vinklet strek foran navlestrengen. Jeg tror det er kjønnet.
Men man skal egentlig ikke kunne klare se det helt enda, så kan godt hende det ikke er kjønnet :)

Håper jeg tar feil, for hvis du har gutt fra før så ønsker du kanskje jente denne gangen? :p
 
Vis vedlegget 346131
Hvis du zoomer inn på bilde ditt uten markeringer og ser der jeg har tegnet. Så ser du en veldig svak vinklet strek foran navlestrengen. Jeg tror det er kjønnet.
Men man skal egentlig ikke kunne klare se det helt enda, så kan godt hende det ikke er kjønnet :)

Håper jeg tar feil, for hvis du har gutt fra før så ønsker du kanskje jente denne gangen? :p
Hehe det går fint med begge deler , men kanskje et lite ønske om jente... kanskje du har rett da! Skal oppdatere etterhvert :)
 
Jeg er bare 11+3, så er tidlig. Men synes kanskje også det ser ut som jente? Fant dette bilde på Google og mener jo det er likt.. hehe

hvor ser du navlestrengen?
Minner i hvertfall veldig om hvordan jenta mi i magen så ut tidlig på ultralyd med de strekene :) men nå er jeg ingen ekspert!
Jeg har også gutt fra før :Heartblue
Skal du på ny ultralyd før OUL da?
Veldig spennende med kjønn, føler man får mer tilknytning når man vet mer hvem som gjemmer seg der inne :)
 
Gud jeg blir ikke helt klok jeg, for vinkelen skal jo gå andre veien egentlig :pompus: men likevel er vinkelen helt lik som på bilde av venninna min sin. I forhold til retning på vinkel så stemmer det jo med jente, men føler også veldig mange gjetter jente på nub teorien fordi det er vanskelig å se og når det er for tidlig til å se.
 
Ja det må du gjøre :D Når får du vite?
Minner i hvertfall veldig om hvordan jenta mi i magen så ut tidlig på ultralyd med de strekene :) men nå er jeg ingen ekspert!
Jeg har også gutt fra før :Heartblue
Skal du på ny ultralyd før OUL da?
Veldig spennende med kjønn, føler man får mer tilknytning når man vet mer hvem som gjemmer seg der inne :)
Ja det er helt sant <3

heldigvis ikke lenge til! Er så spennende, føler absolutt man får en sterkere tilknytning med en gang man vet kjønn ja<3

Skal på ny ul 8 februar. Får tettere oppfølging pga foreliggende morkake.
 
Ja det er helt sant <3

heldigvis ikke lenge til! Er så spennende, føler absolutt man får en sterkere tilknytning med en gang man vet kjønn ja<3

Skal på ny ul 8 februar. Får tettere oppfølging pga foreliggende morkake.
Så spennende! Og fint med litt ekstra oppfølging da :) Håper det kommer oppdatering!
 
Gud jeg blir ikke helt klok jeg, for vinkelen skal jo gå andre veien egentlig :pompus: men likevel er vinkelen helt lik som på bilde av venninna min sin. I forhold til retning på vinkel så stemmer det jo med jente, men føler også veldig mange gjetter jente på nub teorien fordi det er vanskelig å se og når det er for tidlig til å se.
Nei det var ikke lett :hilarious: Legen ville ikke heller si noe, han sa bare det var vanskelig å se enda, men spurte hva jeg følte selv, så sa jeg at magefølelsen sier igrunnen jente, så sa han ikke noe mer, bare ja. så føler kanskje han har en liten magefølelse men vil jo såklart ikke dele den før han er mer sikker!
 
Tror jeg ser på feil ting, så litt på bilder av jente og prøvde å måle meg frem med vinkel, føler jeg får mellom 24 og 27 grader som er innafor for jente.
 
Nei det var ikke lett :hilarious: Legen ville ikke heller si noe, han sa bare det var vanskelig å se enda, men spurte hva jeg følte selv, så sa jeg at magefølelsen sier igrunnen jente, så sa han ikke noe mer, bare ja. så føler kanskje han har en liten magefølelse men vil jo såklart ikke dele den før han er mer sikker!
Du kan jo ringe å spør hva han tror det var da, si at du vet at det absolutt ikke er sikkert, men du lurer fælt på hva han tror det er?

Syntes denne var ganske fin
https://www.nubologists.com/the-nub-theory-explained

Står også at det er 50% som blir gjetta riktig og 41% av gutter blir feiltolket som jenter og at det i uke 11 egentlig er alt for tidlig for å se om det blir jente.
 
Last edited:
Du kan jo ringe å spør hva han tror det var da, si at du vet at det absolutt ikke er sikkert, men du lurer fælt på hva han tror det er?

Syntes denne var ganske fin
https://www.nubologists.com/the-nub-theory-explained

Står også at det er 50% som blir gjetta riktig og 41% av gutter blir feiltolket som jenter og at det i uke 11 egentlig er alt for tidlig for å se om det blir jente.
Ja ikke sant! Takk for informasjon ! Blir så spennende :-D skal oppdatere dere!
 
Back
Topp