8mnd vekt og lengde.

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Var på kontroll denne uken og frøkna er visst voldsomt lang...

74cm og 9.9kg

Vekt og lengde passer godt sammen, men lengde for alder er utenfor kurven. Vekt isolert er innafor men høy.

Jeg opplever henne ikke som veldig lang.. Vi har nettopp begynt å bruke 74 i klær.
 
Lillemor her var 70cm på 5mnd kontrollen, og 7.4kg.. Så jeg tenker 74 er ganske normalt jeg :)
 
Jeg synes ikke det høres spesielt langt ut :) Vet ikke vekt og lengde her, åttemånederskontroll er avlyst pga korona her i byen. Men vi har brukt 74 i klær lenge, og alt vi kjøper av klær er størrelse 80 nå. Vår frøken fylte åtte måneder 10.12. Men vi har også fått høre på hver kontroll at hun er lang. Også ser hs på meg og sier «men hun har jo litt å ligne på», som om jeg var megahøy:hilarious: Jeg er 171 - såvidt bittelitt over gjennomsnittet, kanskje. Så de er jo litt morsomme, de på helsestasjonen, når det gjelder høyde og sånt.
 
Jeg synes ikke det høres spesielt langt ut :) Vet ikke vekt og lengde her, åttemånederskontroll er avlyst pga korona her i byen. Men vi har brukt 74 i klær lenge, og alt vi kjøper av klær er størrelse 80 nå. Vår frøken fylte åtte måneder 10.12. Men vi har også fått høre på hver kontroll at hun er lang. Også ser hs på meg og sier «men hun har jo litt å ligne på», som om jeg var megahøy:hilarious: Jeg er 171 - såvidt bittelitt over gjennomsnittet, kanskje. Så de er jo litt morsomme, de på helsestasjonen, når det gjelder høyde og sånt.


Ja jeg er visst også voldsomt lang med mine 172cm. Og far også. Han er 182cm. Frøkna har brukt 68 inntil nå, noen plagg i 68 er fortsatt ikke lagt bort faktisk. Hun passer nok 74 best, men vi har også litt tøy i 80 i bruk. Så jeg føler ikke selv at hun er fryktelig lang.
 
Back
Topp