? venter på lille snipp ?

tøft jeg vil også vinne...  håper jeg vinner! var gøy med litt farger og slikt, denne gangen tror jeg jo jeg ville hatt flere farger siden jeg har oppdaget nye ting med kroppen og har et litt mere stabilt termometer... men skjønner ikke hvorfor tempen min er så slingrete... hvor tar du tempen?

hehe ja da er du litt hormonell om du skriker til 1-2-3 oppussing [:D] jeg skriker veldig skjeldent jeg... måtte spørre gubben i går når han sist kunne huske at jeg skreik, det var vist i en begravelse for 2 år siden [&:]
 
hehe, jeg har lett for å ta til tårene når jeg ser på tv eller leser bok, men ikke så ofte ellers. Pleier ikke og grine til oppussing da... hehe

Tar tempen i munnen, synes det er veldig greit. Mulig jeg burde prøvd vaginalt for å se om det er mer stabil temperatur, men det frister liksom ikke... Får se hvordan det går framover. Får jo iallefall bevist EL, så da holder jeg meg til oralt foreløpig!
 
tar også i munn, å lurer på om jeg burde ta tempen en annen plass siden den slingrer slik... har tillogmed vurdert i stumpen, men tror ikke jeg klarer og pine meg selv så mye [8|][&o] kan man ta vaginalt også? hmmm kanskje jeg skal prøve der... kanskje jeg ikke flafrer like mye der nede som med kjeften, er jo tungt og holde munn igjen så lenge....
 
æ kjøpte sånne engangsplasthylse for å tredde over termometeret. Den mest nøyaktige målinga e i stumpen desverre... 
 
sitter og venter på TR, den skulle kommet i dag når jeg sto opp, men det har den ikke gjort ennå... men hadde skikkelig mageknip i ettermiddag så den er nok like om hjørnet... vet at jeg ikke er gravid for tempingen viste aldri noe EL så alle forsøkene var til ingen nytte.... har vært litt borte siden jeg fant ut at jeg ikke hadde EL, men nå skal jeg snart få utredning så da blir jeg vell og komme inn hit igjen litt oftere....
 
liten mal over nov, frem til sideskiftet....

1.nov:
2.nov:
3.nov:
4.nov: IKM, mageknip
10-13 nov: utflod
 
i dag skulle jeg endelig til utredning og gledet meg som et barn til endelig å få komme i gang med hjelp. har vært litt redd for at TR skulle komme litt forsinka slik at den ville være her under utredningen, men TR har enda ikke dukket opp, så går nå enda å venter på den....

da jeg sto opp i dag begynte jeg min ringerunde etter prøvesvarene til min mann, men fastlegen hadde ikke fått svarene så fikk beskjed om å spørre på sykehuset etter svarene. de kunne jo ikke gi svarene over tlf, noe jeg ikke forventet heller, så jeg spurte om jeg kunne sende min mann og hente resultatene, hun mente det måtte gå, siden han hadde rett på svarene men måtte høre med de som hadde med det å gjøre, så det endte da i et glatt nei, svarene måtte til gyn, og ble ikke levert ut til prøvetakeren. så da ringte jeg gyn for å få ham til å få resultatet, men de på sykehuset tok ikke telefon...

så etter mye prøving gav han opp å ringte og avlyste timen min i dag. jeg kunne heller få ny time om 2 uker, jeg ble helt satt ut og startet nesten og skrike i telefon og ba på mine knær om ikke å måtte vente så lenge, nevnte også at jeg hadde stått på ventelisten på sykehuset siden i mai. så vi ble enige om at jeg skulle få komme i morgen klokken 13.00 og prøve på nytt da, ringer han i morgen før timen min blir jeg nok ikke å ta tlf, får nå vil jeg ikke vente noe mere!

så dagen i dag ble ikke helt som jeg hadde trodd, men gir ikke opp! dette ble litt langt
fikk foresten time på sykehuset til utredning nå i desember, de har sikkert fått snusen i at jeg har gått privat, for skulle ikke få time før i slutten av desember begynnelsen av januar å hun kunne ikke love det engang!
men måtte få det ut! sikker på at sykehuset gjør dette med vilje mot meg!
 
huffda... Ikke bra at du har måtte venta så lenge.. men håpe at du kommer dæ dit i morra. Mye lettere å få et svar om d e nåkka du kan gjøre annerledes ang prøvinga.. Krysse fingran for dæ i morra snuppa!!! Ska tenke på dæ vennen!!!!!! :)
 
du er no søt kårni! takk for tankene, godt å vite at folk bryr seg! har vært en rar dag i dag....
 
hehe stakkars, er jo noen innlegg du har måttet lese deg gjennom her [:D]

jo føler at det begynner å bli på tide nå, har vært en lang og tung vei fram til den etterlenktede lille snippen vår... så håper jeg får hjelp til å ta av meg noen kilo, allerhelst mer enn bare 10 kg, for plagdes jo på den tiden også....
 
uff, ja er ikke lett nei... å iallefall ikke nå før jul, men nå tar jeg noen tabeletter, som skal hjelpe, så håper nå jeg ikke går opp i vekt iallefall! trener du eller? jeg trente for 1 år siden, men fikk kun ekstra med kilo og i størrelse så slutta... skulle jo ikke gjort det, hadde jo hatt noe å slått i bordet med når han ba meg gå ned i vekt....
skal høre om hjelp hos fastlegen min da... å håper jeg får noe som kan hjelpe....
 
hei hei :)

har vært på utredning både privat og på sykehuset. konkluksjon ble at jeg skal skal prøve og gå ned 10 kg, så blir det nok pergotime etter det. om jeg ikke får TR tilbake vil jeg også få startet den med medisinering, men det blir ikke akktuelt før til sommeren.
så for å si det sånn, så har jeg gitt opp håpet litt for nå, men kommer nok tilbake når sjansen for å bli gravid er litt større... men har ikke hatt TR på flere mnd, å ser ikke ut som den vil komme heller [:(]
 
ORIGINAL: dagosi

hei hei :)

har vært på utredning både privat og på sykehuset. konkluksjon ble at jeg skal skal prøve og gå ned 10 kg, så blir det nok pergotime etter det. om jeg ikke får TR tilbake vil jeg også få startet den med medisinering, men det blir ikke akktuelt før til sommeren.
så for å si det sånn, så har jeg gitt opp håpet litt for nå, men kommer nok tilbake når sjansen for å bli gravid er litt større... men har ikke hatt TR på flere mnd, å ser ikke ut som den vil komme heller [:(]


Tuuusen takk for det koselige innlegget i dagboka mi![:D] Så utrolig snill du er!
Tenker masse på deg og, og håper av hele mitt hjerte at det blir deres tur snart[:D]
Så spennende at du har vært på utredning! Det er ikke lett å gå ned i vekt, men jeg er helt sikker på at du klarer det[:)] Kanskje du til og med blir gravid før du kommer i gang med pergo[;)] Det må være utrolig frustrerende å gå uten mensen så lenge, skjønner at det ikke er lett å holde håpet oppe da. Håper at mensen kommer tilbake snart og at spira sitter rett etter det!
Masse klemmer
 
tenke og på dæ dagosi!! 
 
hei hei!

å takk for sist. prøver å snike meg litt inn her igjen. blir ikke så mye men håper på at det snart er min tur.
har hatt et tøft år hvor det som skulle på har økt og kikkhullsoperasjonen har måttet la vente på seg. fikk beskjed fra sykehuset om at jeg får time i mars. å håper så de kan gjennomføre operasjon selv om jeg ikke har klart kravene. har nesten gitt opp å vente på vår lille snipp da jeg alltid får samme svaret om at jeg må vente på hjelp.
har ikke hatt TR på flere mnd å den viser ingen spor på å komme så uten hjelp har jeg helt gitt opp nå. EL kommer neppe av seg selv.

å så til alle dere som var her da jeg forsvant. håper dere alle har fått ønsket oppfylt og venter friske fine barn eller allerede har fått oppleve gaven å bli foreldre. har tenkt masse på dere, men ikke klart å komme inn her, siden jeg har hatt det så tøft.

masse gode tanker til dere alle
 
Åj, da kom den dagen jeg logget på her igjen. mange mange år siden sist. Ble aldri noe hjelp på oss. men her 2 desember fikk jeg min nydelige gutt <3 en liten engel. Han fikk navnet lille stille da jeg ikke var klar for at dette skulle være min lille snipp, jeg fikk så liten tid med han, viste ikke om han før han var gått bort. Heldigvis fikk vi ei grav å gå til, å vi er stadig der å ser til at graven hans er stelt, for så høyt er han elsket og vi er så glad for at vi fikk kjenne denne gleden, selv om den var så kort. Kom inn her nå fordi, jeg fant ut at jeg er gravid igjen, uke 26, uten hjelp. uten å vite at jeg var gravid igjen... jeg må jo rett å slett ikke ha noe kontakt med mitt eget underliv, siden jeg kan gå så lenge uten å merke at det er liv der nede. Nå skal jeg til lege og sjekke om jeg har svangerskapsforgiftning og i så tilfelle grad og slikt. tenkte jeg bare måtte ha en liten oppdatering, selv etter over 10 år med prøving er alt mulig.

ikke gi opp!
 
Ny oppdatering! Min herlige gutt ble født 13 november på keiserlig vis. Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg har klart å leve i 35 år uten han. Det er helt ubeskrivelig hvor godt det er å høre han le, bable, puste i det hele tatt. Så nå selv om jeg er så heldig at jeg kan slå meg til ro med at jeg har fått en sønn, så håper vi på at han skal få søsken å vokse opp sammen med. Kan ikke starte prøvingen før ca mars neste år, pga snittet. Men blir ikke å starte med preventsjon med mindre jeg blir overbevist om at det er eneste løsningen. Har også lyst å høre om vi kan få ta ut egg å legge på frys i tilfelle neste barn også tar tid. Så nå krysser vi fingrene for at vi kanskje får en liten knirk om noen år som kan vokse opp sammen med snipp.
 
I dag har jeg tatt ny graviditets test. Har hatt mye halsbrann den siste tiden og føler meg litt oppblåst. Nå hadde jeg TR 2 ganger i oktober da. Så sjansen for at den er positiv er nokså liten. Men før jeg maser på gubben om å få eggløsningstester så er det jo greit å sjekke at jeg faktisk trenger det. Men det er vanskelig å ikke skru opp forventningene. Selv om jeg vet så mye bedre. Men var jo derfor jeg sluttet å teste meg i utgangspunktet. Så ja blir nok en dritt dag og kanskje uke når jeg leser av resultatet. Har jo ikke prøvd ennå i et år engang, så egentlig teit å sitte å håpe så fælt. Men så nærmer vi oss de månedene vi må vente litt med prøving igjen. Må bare lufte ut litt, for kjenner litt på stresset igjen rundt denne testingen.
 
13. desember var det stort utslag på ELtest men det er ikke notert. Mindre utslag på 15.des. Ny test i morgen. Men registrerer dem nå.
 
Back
Topp