Hva får barna til jul i år?

Vet ikke enda. Jeg har for mange gode ideer, så må bli enig med meg selv om hva som er de beste. :hilarious:
 
Gutt 9 år: Lego og lydbok, et spill til X-box på deling med broren.

Gutt 7 år: Pokemonfigurer, bok og lydbok, Superzingsfigurer, spill på deling med broren.

Jente 4 år: My little pony friendship castle, puslespill, saccosekk.

Dette er ting de har ønsket seg. Guttene fyller år hhv 4. og 5. desember, så da får de hver sitt legosett.
 
Vugge til dukken med litt hjemmestrikket tøy til dukken hennes :) Og en liten bok + eventyrsjokolade hver lørdag i advent

2,5 år :)

Vært vanskelig med ønsker i år, syns det generelt er for mye leker og drit liggende. Men ønsket oss juniordyne med sengesett, nytt regntøy, litt bøker/spill osv.
 
Gutten vår på 6.5 får et ganske stort star wars legosett hn har ønsket seg lenge. Får flere andre småting. Fargeblyanter, bambuspysj, et lite «arkeolog»sett der en kan hakke og grave fram noen fossiler. Gutt nr to på 4,5 får to dinosaurleker til samlingen sin. Så kan har leke slosskampen :) Han er gal etter dunosaurer. Ellers får han et litt mindre legosett med dinosaurer, et sengesett med dinosaurer og en tegneblokk. Litt bortskjemte unger til jul, men de får ikke så mye ellers utenom jul og bursdag. Har ikke så stor familie, så blir ikke så veldig mange gaver utenom de vi kjøper. Jeg vokste opp med å få masse fint til jul, og følte at jula var magisk. Liker å gi barna den samme følelsen. Jeg vet de kommer til å sette pris på alt de får og vil leke masse med det.
 
Aner ikke hva jeg kjøper til en baby på 5 mnd. Føler liksom hele familien har kjøpt alle punktene på lista hans. Luksusproblem, absolutt.

Han trenger kanskje ikke noe nå. Da vi feiret vår første jul med sønnen vår var han 6 uker. Vi kjøpte ikke noe til jul, men visste at utgiftene kom. Leker, klær og bøker måtte stadig fornyes, så vi gikk for 'gaver hele året' løsning. Men et barnebestikk er jo fint å ha hvis dere ikke har /har ønsket det.
 
Jenta 6 år har en evig lang liste :p
Gutt 8 år har 2 ønsker få fikset skjermen på sin tlf og en leke så er han førnøyd:)
Gutt 4 år ønsker seg leker.
Noen jeg skall kjøpe til de i tillegg er sånn lys att ha på sykkeldekken før de sykler så mye .
 
2-åringen ønsker seg biler og dinosaurer...

5-åringen ønsker seg frost og paw patrol ting.

Skal kjøpe litt fra andre og, så tenkte å kjøpe noe lego på deling siden begge liker det. Eldste liker å bygge mens yngste liker å leke med det :)
Dinosaurer og paw patrol figurer i pakkekalenderen :)
Ellers litt usikker
 
Eldste på 5 ønsker seg Lego
3 åringen får noe Peppa gris. Hun elsket å leke med Peppa gris.. Etterpå har hun begynt å ønske seg playmobil bobil. Den får hun av bestemor.
Minsten skjønner ingenting. Hun får en gåbil.
Har kjøpt en elektrisk bil også. Den er på deling
 
Eldste på 7,5 år og mellomste på 6år får mye det samme og mye di kan ha sammen som Ninjago Lego og brettspill osv.
Eldste får også sjakk med sånn klokke til fordi han liker sjakk og er ganske god på det :)
Minste får litt Lego duplo og litt paw patrol leker.
Satt inn til dem hver med penger på sparekontoene deres så det holder for dem :)
Nå har også minstemann som blir 3 år bursdag 1 juledag , så en av julegavene kan ‘spares’ og gis som bursdagsgave :smug:
 
7-åringen får en robot (Mazzy) som han kan programmere selv :)

3-åringen får aquaplay :)
 
Femåringen får Playmo sjørøverskip og åtteåringen får Lego og et smykke :)
 
2,5 år. Får brio togbane (stor startpakke), peppa gris morgenkåpe og ny garderobe med ullklær (hopp i størrelse) av oss. Og «kasseapparat» fra nissen.

Har sagt hun ønsker seg brannbil og togbane (får brannbil av sin tante). Ellers har jeg ønsket div spill, klær og leker til henne fra andre familiemedlemmer.
 
Minsten får noen fine bamser, kulebane fra haba og kanskje lekeskum.
De to store ønsker seg div klær og penger.

det er vanskelig å finne på noe artig til 12 og 14 åringer som ikke vet hva de ønsker seg o_O
 
Gutt 7 : iPad og pakke med 2 star wars kostymer av oss. Jente 5 : 2 pakker play mobil og enhjøringhode til sparkesykkelen. Eldste på 17 år får penger. Ellers vet jeg de minste får nye ski og snowracer blant annet. Mannen har stor familie og flere der pleier spleise på ting så de får store ting som skipakke :) vet det også kommer en enorm bilbane til 7 åringen som jeg har rydda klar plass til på et rom :)
 
Han på 3.5 år får seg det eneste han har snakket om i 6 mnd.... hogstmaskin:hilarious: han sier han vil ha ekte da, men d får holde med en fra bruder.

yngste på 1.5 år er møkkvanskelig! Han trenger null Niks og nada siden han arver alt, og svigers kjøper vintersko i julegave.... men må gi noe symbolsk så storebror ser at han får gave fra oss, det er han superopptatt av! Tenker vi skal sette oss med med en katalog og la storebror få velge en gave sammen med oss, så får han gleden av å gi han også. Om ikke mottar jeg gjerne tips:oops::rolleyes:
 
Back
Topp