Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Det er utrolig mye murring der nede. Stort sett på venstre side hvor cysten er (den er jo tross alt stor som en golfball, så hvis de andre syv folliklene vokser så begynner den eggstokken å bli litt størrelse på - så er vel ikke så rart:p Men begynner å kjenne litt på høyre side også. I tillegg har jeg fått utrolig vondt i korsryggen! Lurer på om det kan relateres til noe... Jeg tenker at drømmescenarioet nå er Ovitrelle tirsdag kveld og uttak torsdag! Håper så veldig:smiley-angelic001 Men vi får se:shy: Burde vel forberede meg på at det kaaan bli lenger å vente, men da blir jeg litt gal tror jeg:dead::hilarious:

Uff, får håpe det er siste innspurt nå..! Jeg får selv vondt i korsryggen av alle sånne ting som skjer i nedre del av magen. Sterk UVI. Menssmerter. Fødsel. Egguttak. :p så kan jo være det :)

Håper du får uttak torsdag eller fredag neste uke ♥️♥️♥️
 
Uff, får håpe det er siste innspurt nå..! Jeg får selv vondt i korsryggen av alle sånne ting som skjer i nedre del av magen. Sterk UVI. Menssmerter. Fødsel. Egguttak. :p så kan jo være det :)

Håper du får uttak torsdag eller fredag neste uke ♥️♥️♥️

Ja, tror jeg er laget litt sånn selv, får også ubehag i korsryggen ved mensen.

Ja, satser på det altså! Det hadde vært så fint:Heartred
 
5 dager siden uttak..

Og CD1, oppdaget jeg nå.
Om det blir som en vanlig mens, kan jeg vente meg skikkelig Heavy flow i starten av denne uka, og at det avtar helt neste helg (fredag-lørdag).
Hadde strengt tatt håpet på en runde i høyet før blødningen kom, sånn sett :p (stod vent 5 dager på brevet jeg fikk med fra sykehuset.) Men men. Får vente til freddan'. :p
 
5 dager siden uttak..

Og CD1, oppdaget jeg nå.
Om det blir som en vanlig mens, kan jeg vente meg skikkelig Heavy flow i starten av denne uka, og at det avtar helt neste helg (fredag-lørdag).
Hadde strengt tatt håpet på en runde i høyet før blødningen kom, sånn sett :p (stod vent 5 dager på brevet jeg fikk med fra sykehuset.) Men men. Får vente til freddan'. :p

Heldig du er med rask mens :) Mange pleier ha lang tid fra uttak til mens ved manglende innsett. Da blir vel kanskje innsett allerede i første del av januar?
 
5 dager siden uttak..

Og CD1, oppdaget jeg nå.
Om det blir som en vanlig mens, kan jeg vente meg skikkelig Heavy flow i starten av denne uka, og at det avtar helt neste helg (fredag-lørdag).
Hadde strengt tatt håpet på en runde i høyet før blødningen kom, sånn sett :p (stod vent 5 dager på brevet jeg fikk med fra sykehuset.) Men men. Får vente til freddan'. :p

Gleder meg sånn til update i forhåpentligvis imorgen:Heartred
 
Heldig du er med rask mens :) Mange pleier ha lang tid fra uttak til mens ved manglende innsett. Da blir vel kanskje innsett allerede i første del av januar?

Jeg forstod det sånn at det ofte kunne ta kortere tid ved gonapeptyl, så jeg hadde egentlig forberedt meg lenge på å begynne å blø ganske snart :p
Men det er selvsagt greit å slippe å vente en evighet; nå kan jeg bare bli ferdig med det, også sjekke når eggløsningen kommer. Forventer egentlig litt kluss der nå. Skal ta kontakt med dem via Crypho neste tirsdag for å forhøre meg om videre behandlingsplan; med mindre de kommer med noe ny info innen da. Så får vi se om det blir innsett i januar :)
 
UPDATE UPDATE!!!

Jeg fikk telefon fra St Olavs!
Hun kunne meddele at de fant 15 egg etter uttaket.
De bestemte seg for å bruke ICSI på alle 15...

Dagen etter, var det dog kun 4 stk av disse 15 som hadde blitt befruktet og begynt å dele seg.
... Men.. alle sammen av disse har overlevd veien videre, og jeg har nå 4 fine blastoer på frys ♥️

Jeg er derfor egentlig veldig glad for at jeg ikke fikk noe oppdatering underveis. Tenk å gått ei halv uke å spekulere på kun 4 stk o_O
Så.. alt i alt er jeg fornøyd med resultatet! ♥️


Jeg fikk beskjed om å ta kontakt via Crypho på fredag. Dette fordi legen ikke har fått vurdert uttaket og sånt enda; så sykepleierene har ingenting å gå på før nær helga. Da skulle jeg gi beskjed hvor i syklusen jeg var nå (mtp at menstruasjonen er startet). :)
 
Det er jo kjempebra med 4 bringebær på frys:wav Ååååh, dette skal det bli bebis av, frøken:love7
 
Gratulerer med 4 fine blastoer på frys! Satser på ett gullegg der!
 
UPDATE UPDATE!!!

Jeg fikk telefon fra St Olavs!
Hun kunne meddele at de fant 15 egg etter uttaket.
De bestemte seg for å bruke ICSI på alle 15...

Dagen etter, var det dog kun 4 stk av disse 15 som hadde blitt befruktet og begynt å dele seg.
... Men.. alle sammen av disse har overlevd veien videre, og jeg har nå 4 fine blastoer på frys ♥️

Jeg er derfor egentlig veldig glad for at jeg ikke fikk noe oppdatering underveis. Tenk å gått ei halv uke å spekulere på kun 4 stk o_O
Så.. alt i alt er jeg fornøyd med resultatet! ♥️


Jeg fikk beskjed om å ta kontakt via Crypho på fredag. Dette fordi legen ikke har fått vurdert uttaket og sånt enda; så sykepleierene har ingenting å gå på før nær helga. Da skulle jeg gi beskjed hvor i syklusen jeg var nå (mtp at menstruasjonen er startet). :)

ÅÅÅÅÅ, herlighet så FANTASTISKE nyheter!! Det er jo helt, helt supert!!! Nå ble jeg såååå glad på dine vegne:happy093 Tenk at snart er du ruger på en av de! Hurrraaaaa:hello2
 
Hurra for 4 blastoer! Det er mer enn jeg fikk på 4 forsøk :p

Håper dette kan bli både en liten til og evt søskenbonuser ❤️❤️❤️❤️
 
Det er jo kjempebra med 4 bringebær på frys:wav Ååååh, dette skal det bli bebis av, frøken:love7
Gratulerer med 4 fine blastoer på frys! Satser på ett gullegg der!
ÅÅÅÅÅ, herlighet så FANTASTISKE nyheter!! Det er jo helt, helt supert!!! Nå ble jeg såååå glad på dine vegne:happy093 Tenk at snart er du ruger på en av de! Hurrraaaaa:hello2

Takk jenter ♥️♥️
Jeg ble veldig glad :D Må da kunne bli baby på en av disse ♥️
 
Hurra for 4 blastoer! Det er mer enn jeg fikk på 4 forsøk :p

Håper dette kan bli både en liten til og evt søskenbonuser ❤️❤️❤️❤️

Ja, det var helt fantastisk nytt å få ♥️
Må kunne bli i alle fall én baby, håper vi ♥️
 
Gratulerer :love017 Dette må det jo bli baby av!!!
 
Ååh, hele 4 stykker♥️ Blir det innsett neste syklus eller syklusen etter der igjen?
 
Back
Topp