Hentesett

E ett problem da der. Nevøen min va 3800 og 52 cm, der passa hentesettet heilt perfekt i størrelse nyfødt :) mi va 3134 og 49 cm så hu forsvant litt i det. Minste fekk eg det såvidt på for hu blei mykje større enn dei forespeila så eg vurdere å strikke ein størrelse større denne gongen så kan mini heller låne ein av dei andre sitt om hen blir på størrelse med eldste :p

Ikke enkelt nei :p Lurt å ta med litt forskjellig da :)
 
Vet ikke om det blir gutt eller jente men skal strikke Ellens hentesett når jeg vet farge ❤️ Søk på #ellenshentesett på instagram for å se!
Det var fint :) en jungel av hentesett der ute :p
 
E ett problem da der. Nevøen min va 3800 og 52 cm, der passa hentesettet heilt perfekt i størrelse nyfødt :) mi va 3134 og 49 cm så hu forsvant litt i det. Minste fekk eg det såvidt på for hu blei mykje større enn dei forespeila så eg vurdere å strikke ein størrelse større denne gongen så kan mini heller låne ein av dei andre sitt om hen blir på størrelse med eldste :p
Her vil svigermor strikke i str 3 mnd, førstemann var 3600 og 51 cm så vil jo tro om andremann blir like stor/liten vil han drukne i den størrelsen :confused005
 
Her vil svigermor strikke i str 3 mnd, førstemann var 3600 og 51 cm så vil jo tro om andremann blir like stor/liten vil han drukne i den størrelsen :confused005
Ja 3 mnd blir neppe hentesett til ein gjennomsnittlig baby... minste her va jo 4284 g og 52 cm så her passa nyfødt te heimreise og kanskje den første veka etter heimkomst. Så når søster mi skulle ha ein til så strikka eg neste str te han, han va litt større enn mi så da va flaks :p men han og kunne bruke nyfødt heilt i begynnelsen :)
 
Her vil svigermor strikke i str 3 mnd, førstemann var 3600 og 51 cm så vil jo tro om andremann blir like stor/liten vil han drukne i den størrelsen :confused005
Oi, det blir bra stort i starten. Min var 4075 og 53 cm lang, og vi brukte størrelse 50 i noen måneder :)
 
Har begynt å tenke på det, litt usikker på hva jeg skal strikke med tanke på årstiden. Har termin i slutten av mai, så kan jo fort være veldig varmt, og da litt dumt med bukse og jakke i 100% ull. Mulig jeg prøver å finne en fin romper og jakke som kan strikkes i et blandingsgarn av ull og bomull
Det samme har jeg tenkt på. Her kan det jo brått være 25 varmegrader midt i mai, så tror også vi må få mamma til å strikke noe i bomull:happy:
 
Back
Topp