Fottrekk/vindtrekk til Babyjogger City Premier

MarieAWS

Andre møte med forumet
Til dere som har denne vognen - hvilket fottrekk har dere? Jeg skal straks over fra bagdelen Deluxe Pram til sportsdelen, men ønsker et fottrekk med vindskjerming over vognposen slik at hun blir skjermet for inntrykk, og det blir mørkt og lunt.
 
Til dere som har denne vognen - hvilket fottrekk har dere? Jeg skal straks over fra bagdelen Deluxe Pram til sportsdelen, men ønsker et fottrekk med vindskjerming over vognposen slik at hun blir skjermet for inntrykk, og det blir mørkt og lunt.
Hva er poenget? God pose, kanskje du kan bytte kalesje til bugaboo sin, så blir det veldig mørkt å lunt :) har premier, aldri hatt behov for fottrekk :pompus:
 
Jeg brukte bare regntrekk fra tinkafu over pose. Bor i Trøndelag, så det er alltid fare for regn :hilarious::hilarious:
 
Til dere som har denne vognen - hvilket fottrekk har dere? Jeg skal straks over fra bagdelen Deluxe Pram til sportsdelen, men ønsker et fottrekk med vindskjerming over vognposen slik at hun blir skjermet for inntrykk, og det blir mørkt og lunt.



Har ikke samme vogn, men bruker også trekket fra easygrow på vår tfk. Veldig fornøyd.
 
Brukt regntrekk ved behov :)
 
Back
Topp