Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Jeg er så spent på telefonen fra klinikken på mandag:nailbiting::Heartred
 
Jeg er så spent på telefonen fra klinikken på mandag:nailbiting::Heartred

Jeg og! Men prøver stålsette meg for at de ikke ringer før tirsdag, sånn at jeg ikke blir sittende på vent. Spennende å tenke på dog. Søndag morgen er det 5 dager siden uttak, og i løpet av dagen så fryser de ned mine kommende kanskjebabyer! Måtte det være sterke og gode spirefrø, som fester seg på første forsøk :D
Prøver så godt jeg kan å ikke ha særlig forventninger. Har et håp om 4-5 stk på frys (da MÅ det da bli en baby eller to!), men det KAN jo også ha gått skikkelig skeis ila helga nå.
Men åh, jeg ER altså spent..!
 
Jeg og! Men prøver stålsette meg for at de ikke ringer før tirsdag, sånn at jeg ikke blir sittende på vent. Spennende å tenke på dog. Søndag morgen er det 5 dager siden uttak, og i løpet av dagen så fryser de ned mine kommende kanskjebabyer! Måtte det være sterke og gode spirefrø, som fester seg på første forsøk :D
Prøver så godt jeg kan å ikke ha særlig forventninger. Har et håp om 4-5 stk på frys (da MÅ det da bli en baby eller to!), men det KAN jo også ha gått skikkelig skeis ila helga nå.
Men åh, jeg ER altså spent..!

Forstår godt duber bra spent nå, ja:nailbiting:
Må være ganske så nervepirrende å vente på, da er det greit å holde seg opptatt med andre ting:happy: Ah trodde de med sikkerhet ringte på mandag:) Mhm, tenk det, du- skalblibabyer på frys:Heartred er det snakk om å muligens sette inn to samtidig?
 
Forstår godt duber bra spent nå, ja:nailbiting:
Må være ganske så nervepirrende å vente på, da er det greit å holde seg opptatt med andre ting:happy: Ah trodde de med sikkerhet ringte på mandag:) Mhm, tenk det, du- skalblibabyer på frys:Heartred er det snakk om å muligens sette inn to samtidig?

Er offentlig, vet du :p det haster jo ikke å gi meg svar, så derfor kan det godt hende de drøyer.

Og, det tror jeg ikke de gjør med mindre de har prøvd et par ganger uten resultat..? De vil jo ikke risikere flerlinger, siden det er risikosvangerskap. :)
 
Å hjelpe meg for en prosess du har vært igjennom :eek::eek:
Ikkje for pyser dette her, ser eg!

Rå dame, som holder ut smerten - imponerende :Heartpink

Nå må det bli baby - det er såå fortjent:Heartpink

Krysser fingre for at mange er levedyktige - masse lykke til :love7
 
Å hjelpe meg for en prosess du har vært igjennom :eek::eek:
Ikkje for pyser dette her, ser eg!

Rå dame, som holder ut smerten - imponerende :Heartpink

Nå må det bli baby - det er såå fortjent:Heartpink

Krysser fingre for at mange er levedyktige - masse lykke til :love7

Takk ♥️♥️
Håper virkelig! Får svar neste uke - og får håpe resultatet tilsier at jeg slipper flere uttak. :p Men om så, så håper jeg det er sant som legen sa; at smerten varierer veldig, og at det ikke trenger være vondt i det hele tatt neste gang. :)
 
Krysser fingrene for gode resultater! 4-5 på frys er sjeldent (så du er forberedt på det), men 2-3 fine håper vi i det minste på ❤️
 
Krysser fingrene for gode resultater! 4-5 på frys er sjeldent (så du er forberedt på det), men 2-3 fine håper vi i det minste på ❤️

Er egentlig litt forberedt på det meste >< synes bare det burde være noe mer "pay off", så jeg HÅPER selvsagt på et ekstraordinært resultat :p
 
I kveld blir det ost og kjeks, og vin!
Jeg drikker aldri vin. Og egentlig er jeg ikke sånn kjempefan av det heller. Men.. OST! Det er jeg fan av. En sånn mager trøst oppi alt, haha.
 
I kveld blir det ost og kjeks, og vin!
Jeg drikker aldri vin. Og egentlig er jeg ikke sånn kjempefan av det heller. Men.. OST! Det er jeg fan av. En sånn mager trøst oppi alt, haha.

Høres ut som en kjempeplan:D NYT!
 
Er egentlig litt forberedt på det meste >< synes bare det burde være noe mer "pay off", så jeg HÅPER selvsagt på et ekstraordinært resultat :p

(Bare realistisk etter noen forsøk selv :angelic:)

Gleder meg til å lese om resultatet ditt ❤️
 
6 dager siden gonapeptyl. 4 dager siden uttak.
Mon tro om kroppen enten holder på å gjøre seg klar for en blødning, eller om det er rett og slett "sårene som gror" på innsiden..?
Har i alle fall, sorry tmi, blodtråder og spotting i dag. Kanskje litt tidlig med blødning sånn sett :p Har litt lyst til å bli ferdig med det; men vil at eggløsning osv skal klaffe best mulig i januar, for å få innsett fortest mulig :p
 
Jeg kjenner litt på at jeg ikke hører til i noe IKM-grupper akkurat nå, og heller ikke månedsgruppene på assistert. Så, dagboken blir mer naturlig å lufte tanker. Blir litt overdrevent med oppdateringer - for det skjer jo egentlig ingenting nytt atm :p
Men..!
Tenk at, i dag, så fryses mest sannsynlig noen kanskjebabyer ♥️ Jeg håper de er raske på tråden i morgen. Jeg er spent! Men får stålsette meg litt, for det ER jo en god mulighet for at de drøyer et par dager før de har tid til å ringe.
Men, fra nå er det i alle fall ingen flere som blir å falle fra. De eggene som blir fryst i dag, kommer til å være bra egg med gode sjanser for å bli til en perfekt liten baby ♥️
 
Jeg kjenner litt på at jeg ikke hører til i noe IKM-grupper akkurat nå, og heller ikke månedsgruppene på assistert. Så, dagboken blir mer naturlig å lufte tanker. Blir litt overdrevent med oppdateringer - for det skjer jo egentlig ingenting nytt atm :p
Men..!
Tenk at, i dag, så fryses mest sannsynlig noen kanskjebabyer ♥️ Jeg håper de er raske på tråden i morgen. Jeg er spent! Men får stålsette meg litt, for det ER jo en god mulighet for at de drøyer et par dager før de har tid til å ringe.
Men, fra nå er det i alle fall ingen flere som blir å falle fra. De eggene som blir fryst i dag, kommer til å være bra egg med gode sjanser for å bli til en perfekt liten baby ♥️

TENK DET:angel8:angel8 Åå, så spent jeg er med deg:smiley-angelic001
 
Ikke lenge igjen! Føler du at noe mer har skjedd? :)
Håper det har poppet frem et par til eggposer, og at du kan starte rett på ovitrelle. Satser på uttak før helga, eller? :D

Det er utrolig mye murring der nede. Stort sett på venstre side hvor cysten er (den er jo tross alt stor som en golfball, så hvis de andre syv folliklene vokser så begynner den eggstokken å bli litt størrelse på - så er vel ikke så rart:p Men begynner å kjenne litt på høyre side også. I tillegg har jeg fått utrolig vondt i korsryggen! Lurer på om det kan relateres til noe... Jeg tenker at drømmescenarioet nå er Ovitrelle tirsdag kveld og uttak torsdag! Håper så veldig:smiley-angelic001 Men vi får se:shy: Burde vel forberede meg på at det kaaan bli lenger å vente, men da blir jeg litt gal tror jeg:dead::hilarious:
 
Back
Topp