Noen i samme situasjon?

Jada, der kom mensen, omtrent en uke for tidlig.... Tror det her er siste gangen, orker ikke de skuffelsene gang på gang....
 
Hmm... blør du mye da? Det kan ikke være festeblødning siden du er så alt for tidlig?
Nei, blør ikke mye bare litt.... Men det er friskt blod, har det for meg at når det er festeblødning så er den mer sånn rødbrun blødning. Altså gammelt blod...
 
Nei, blør ikke mye bare litt.... Men det er friskt blod, har det for meg at når det er festeblødning så er den mer sånn rødbrun blødning. Altså gammelt blod...

Ja akkurat det har jeg ikke anelse om hvordan er dessverre! Håper virkelig det kan være festeblødning da, evt at du faktisk gir det noen forsøk til[emoji173]️ Skuffelsene er fort glemt den dagen du står med positiv test i hånden[emoji173]️
 
Nei, blør ikke mye bare litt.... Men det er friskt blod, har det for meg at når det er festeblødning så er den mer sånn rødbrun blødning. Altså gammelt blod...
Hvordan går det med deg nå da? En stund siden forje oppdatering.
 
Jeg vet det er tungt med skuffelser, men ikke gi opp:) Jeg har hatt 8 insemineringsforsøk over 3år, å endelig sitter jeg her med ei perfekt jente på 3mnd:dummy1:. 6 av 8 forsøk var uten positiv test. Mens jeg hadde en MA i uke 9 i fjor.
Håper det går for deg snart også:smiley-angelic001:signs003
 
Åååh, så kjekt å lese at her er flere!er det noen som er just igang med å prøve seg med donor?
Jeg har nå vært til Danmark for 2.gang. sitter spent som ei forvirra humle her, haha ! Kjenner utrolig masse symptomer! Sist gang, så kom symptomer etter ei uke etter ins. (Oppblåst, ømme bryst,fjerting, lette milde kramper/strekkfølelser i livmor.)Så Plutselig forsvant alle noen dager før mens..bare sånn over natta!.. men da ny prøvelse nå da. Å symptomene kom nå fra dag En etter insiminisasjon! Helt rart! Å er redd de skal plutselig gi seg nå også. Kjenner etter spent hver dag.. i vente på første graviditetstest....
Hadde vært gøy å komme i snakk med noen som også er alene og prøver.
 
Åååh, så kjekt å lese at her er flere!er det noen som er just igang med å prøve seg med donor?
Jeg har nå vært til Danmark for 2.gang. sitter spent som ei forvirra humle her, haha ! Kjenner utrolig masse symptomer! Sist gang, så kom symptomer etter ei uke etter ins. (Oppblåst, ømme bryst,fjerting, lette milde kramper/strekkfølelser i livmor.)Så Plutselig forsvant alle noen dager før mens..bare sånn over natta!.. men da ny prøvelse nå da. Å symptomene kom nå fra dag En etter insiminisasjon! Helt rart! Å er redd de skal plutselig gi seg nå også. Kjenner etter spent hver dag.. i vente på første graviditetstest....
Hadde vært gøy å komme i snakk med noen som også er alene og prøver.
Ja,ser jo dere andre skriver her, er jo alt med barn dere åååh, Gratulerer! Kjempeartig å lese om! Hvordan har alt gått nå? Må jo si jeg tenker litt på når jeg skal svare alle som da spør etter faren også..eller når barnet kommer på bh/skole...
 
Åååh, så kjekt å lese at her er flere!er det noen som er just igang med å prøve seg med donor?
Jeg har nå vært til Danmark for 2.gang. sitter spent som ei forvirra humle her, haha ! Kjenner utrolig masse symptomer! Sist gang, så kom symptomer etter ei uke etter ins. (Oppblåst, ømme bryst,fjerting, lette milde kramper/strekkfølelser i livmor.)Så Plutselig forsvant alle noen dager før mens..bare sånn over natta!.. men da ny prøvelse nå da. Å symptomene kom nå fra dag En etter insiminisasjon! Helt rart! Å er redd de skal plutselig gi seg nå også. Kjenner etter spent hver dag.. i vente på første graviditetstest....
Hadde vært gøy å komme i snakk med noen som også er alene og prøver.
Så spennende da, krysser fingrene for deg. Fikk også selv følelsen av at det klaffet med en gang, og er nå gravid. Så håper du fortsetter å kjenne symptomer du og:) Når det gjelder det med å svare andre ang faren, er det jo helt opp til deg. Vår har ingen far, men to mammaer. Noen har det, noen en av hver, noen to pappaer, og noen har en, og noen har faktisk ingen:( barn blir vant til det de vokser opp med:)
 
Så spennende da, krysser fingrene for deg. Fikk også selv følelsen av at det klaffet med en gang, og er nå gravid. Så håper du fortsetter å kjenne symptomer du og:) Når det gjelder det med å svare andre ang faren, er det jo helt opp til deg. Vår har ingen far, men to mammaer. Noen har det, noen en av hver, noen to pappaer, og noen har en, og noen har faktisk ingen:( barn blir vant til det de vokser opp med:)
Så spennende da, krysser fingrene for deg. Fikk også selv følelsen av at det klaffet med en gang, og er nå gravid. Så håper du fortsetter å kjenne symptomer du og:) Når det gjelder det med å svare andre ang faren, er det jo helt opp til deg. Vår har ingen far, men to mammaer. Noen har det, noen en av hver, noen to pappaer, og noen har en, og noen har faktisk ingen:( barn blir vant til det de vokser opp med:)
Heii igjen! Kjekt med svar, takk! er jo som sagt helt ny her, å alt så nytt for meg å! Så du hadde også symptomer fra ca dag en? Mine har døyvet litt nå, mn likevel er d et eller annet. Jeg føler ikke som sist mot da jeg skulle ta testetn, altså 99% sikker på negativ da. Så rart egentlig. Føler nå nesten skummelt for å ta den..å mer sjokk om dem Skulle vise negativ! Har kjøpt en test som skal vise bare 8 dpo. Heldige dere er som er TO! Bare d med å glede seg sammens spemt over alle følelser, ja, ta test, UL sammems osv. Kjenne bevegelse. Er jo heilt topp! å du var gravid nå? Er dette første gang? Å hvor mange forsøk måtte til? Jah, jeg tenker litt på d ang når de vokser opp. Dere er jo 2 ja, kan hende jeg kanskje kunne blitt d å en vakker dag. Da får en jo en farsfigur der også. Men nå har jeg ikke mer tid å vente på en FØR evnt barn så..jeg har hfall åpen donor, så barnet skal få vite hvor de kommer fra, om de ønsker det.
 
Heii igjen! Kjekt med svar, takk! er jo som sagt helt ny her, å alt så nytt for meg å! Så du hadde også symptomer fra ca dag en? Mine har døyvet litt nå, mn likevel er d et eller annet. Jeg føler ikke som sist mot da jeg skulle ta testetn, altså 99% sikker på negativ da. Så rart egentlig. Føler nå nesten skummelt for å ta den..å mer sjokk om dem Skulle vise negativ! Har kjøpt en test som skal vise bare 8 dpo. Heldige dere er som er TO! Bare d med å glede seg sammens spemt over alle følelser, ja, ta test, UL sammems osv. Kjenne bevegelse. Er jo heilt topp! å du var gravid nå? Er dette første gang? Å hvor mange forsøk måtte til? Jah, jeg tenker litt på d ang når de vokser opp. Dere er jo 2 ja, kan hende jeg kanskje kunne blitt d å en vakker dag. Da får en jo en farsfigur der også. Men nå har jeg ikke mer tid å vente på en FØR evnt barn så..jeg har hfall åpen donor, så barnet skal få vite hvor de kommer fra, om de ønsker det.

Ja, fra dag 1. Det var noe med at jeg bare følte d hadde gått bra med en gang. Jeg fikk svak positiv dpo 9, men klarte ikke heeelt å tro på d før digital viste gravid dpo 10. Ja jeg er veldig glad for at vi er 2. Jeg var alene med min første (som nå er 14), da savnet jeg veldig det å dele alt med noen:) Så veldig kjekt å nå gå gravid medhold støtte og en å dele det med. (Vi har også en gutt på ett halvt år, som hun gikk gravid med). Vi klarte det på første forsøk denne gang, men forige gang hadde vi 3 forsøk, to ganger (spontanabort første gang). Du klarer det nok helt fint alene hvis det er det du ønsker. Så er det bare en bonus hvis drømmemannen dukker opp og kan være en farsfigur etterhvert. Synes du er tøffsom gjennomfører det alene hvertfall :) Hvor mange dpo er du nå? Skummelt å skulle teste ja, men håper du får positiv test :D
 
Jah, Heldige altså! D å være to! Åsså har dere fått føde en hver også, fantastisk! misunner dere d jah! Nei, Aldri vært planen dette...d å få alene. Tanken var også uaktuell..men med åra så har jeg vel forsonet meg med at d ikke ble som den mer vanlige familietanken..men har da gått over til å se positivt på d og fint! Savn vil nok komme, (og er der alt)ved tunge tides spes... kan håpe d dukker opp en Snill en!:) ellers har jeg verdens Snilleste kompis, som er veldig så støttende! Å ei mor! D har utroolig mye å si!
Men ja, du var alene med den første? Du sier jeg er tøff, mn herreli, Megatøff du da! Å du høres ut til å ha klart deg bra!? Nå snart 3barnsmor! når har du termin? Du savnet noen du å ja. Yes, den er jeg også igrunn forberedt på..Er jo å litt redd at d skal bli FOR tungt! Men jah. Enten Prøve..eller da aldri bli mor..jeg vil ikke prøve førstefødte som 45. Å d at hele familielivet skal stå på vent til uviss tid, pga vente på noe en ikke vet om kommer.. neih..mye grubling der.

Åja? Du fikk svak pos på 9dpo? Oioi! Spennende! Du vet mer enn meg ang åssen d føles også, du som har gjort d før. Så jeg føler meg veldig forvirret her nå. Veldig mye nye følelser/symptomer fra dag 1 som sagt..så falt tempen min ca 0.3 på 5 OG 6 dpo! Holdt seg nede 2 dager! Å symptomer nesten forsvant! Mistet mye håp da.men så kom de jo overraskende tilbake, tempen også! Fikk opp håpet igjen..frem til idag tidlig..dpo 8. Tok test. Den var negativ!..d var jeg absolutt ikke overbevisst på at den ville være nå..mn som at jeg ikke stoler på d.. hatt mindre symptomer idag.. liksom litt redd d bare er etterdønninger av symptomer av noe jeg mistet etter 5dpo...
 
Ja jeg er veldig glad for at vi er to. Og håper at du kan finne en å dele det med etterhvert. Men når ønsket om barn er så stort, og du føler tiden løper fra deg skjønner jeg det utrolig godt. Jeg følte selv at tiden var begynt å løpe fra meg. Ja jeg var alene i graviditeten og mange år. Og det ER tøft, virkelig. Det å måtte ta vær eneste våken natt aleine, alle bleieskift, det å være alene når barnet er utrøstelig og begge er like frustrert, første skoledag alene osv, det var alltid noe som manglet, men likevell sååå verdt det. Det var oss, og vi klarte det:) Jeg hadde heldigvis god støtte med meg, og det ser det ut som du og har, så det er jo bra. Og så viktig. Selv om det er tungt å være alene, vil jeg presisere igjen, at det ER verdt det. Og du kan ta alle avgjørelser alene i det minste ;)

Jeg har termin 15. Juli, det er jo kjeeempe lenge til. Selv om jeg har vært gravid før er det så lenge siden at jeg nesten ikke husker, hehe. 8 dpo er fortsatt tidlig da, så ikke mist håpet helt ennå:) å i utgangspunktet skal du jo ikke ha så mange symptomer så tidlig, så du må ikke bekymre deg for at du ikke har det. Jeg har ikke så mange heller:)
 
Jeg er 40 år og reiste ned til Maigaard med samboer.

Der ble eggdonasjon, 9 egg og 3 veldig gode blastocyster. Så gikk det på første forsøk gitt! 6 uker på vei ♡
 
Lenge siden noen har postet her, men jeg er gravid etter inseminering i DK med donor :) 10+4 i dag. Mitt andre barn, men første med donor :)
 
Lenge siden noen har postet her, men jeg er gravid etter inseminering i DK med donor :) 10+4 i dag. Mitt andre barn, men første med donor :)

Gratulerer så mye med spiren:happy: Jeg opprettet tråden for to år siden, prøvde da å bli gravid med inseminasjon. Det gikk ikke så bra, Prøvde tre ganger og ble ikke gravid.
Når det ble lov i Norge for enslige å bli gravid med assistert befrukting så bestemte jeg meg å prøve igjen, denne gangen IVF. Jeg fikk 8 befruktede egg på fryser, og et av de (det første) skal settes inn i morgen:nailbiting: Ganske spent på utfallet kan du si:D
 
Gratulerer så mye med spiren:happy: Jeg opprettet tråden for to år siden, prøvde da å bli gravid med inseminasjon. Det gikk ikke så bra, Prøvde tre ganger og ble ikke gravid.
Når det ble lov i Norge for enslige å bli gravid med assistert befrukting så bestemte jeg meg å prøve igjen, denne gangen IVF. Jeg fikk 8 befruktede egg på fryser, og et av de (det første) skal settes inn i morgen:nailbiting: Ganske spent på utfallet kan du si:D
Tusen takk :)
Åh, så spennende da! Masse lykke til, så krysser jeg fingrene for at den sitter nå :D
 
Gratulerer så mye med spiren:happy: Jeg opprettet tråden for to år siden, prøvde da å bli gravid med inseminasjon. Det gikk ikke så bra, Prøvde tre ganger og ble ikke gravid.
Når det ble lov i Norge for enslige å bli gravid med assistert befrukting så bestemte jeg meg å prøve igjen, denne gangen IVF. Jeg fikk 8 befruktede egg på fryser, og et av de (det første) skal settes inn i morgen:nailbiting: Ganske spent på utfallet kan du si:D
Spennende! Lykke til Hvor lang ventetid var det?
 
Gratulerer så mye med spiren:happy: Jeg opprettet tråden for to år siden, prøvde da å bli gravid med inseminasjon. Det gikk ikke så bra, Prøvde tre ganger og ble ikke gravid.
Når det ble lov i Norge for enslige å bli gravid med assistert befrukting så bestemte jeg meg å prøve igjen, denne gangen IVF. Jeg fikk 8 befruktede egg på fryser, og et av de (det første) skal settes inn i morgen:nailbiting: Ganske spent på utfallet kan du si:D

Blåser litt liv i denne tråden igjen! Jeg skjønner at IVF har gitt deg full klaff?! :D Så gøy og så spennende! Ble du gravid på første IVF-forsøket?

Jeg er 40 år, enslig og skal starte første runde med IVF nå om en måned eller to. Kommer litt an på når hvordan syklusen min oppfører seg ;) Alle prøvene mine ser gode ut (for alderen, vel og merke) så jeg håper jeg får samme resultat som deg! Det hadde vært en drøm! 8 befruktede egg på frys er helt fantastisk bra!
 
Blåser litt liv i denne tråden igjen! Jeg skjønner at IVF har gitt deg full klaff?! :D Så gøy og så spennende! Ble du gravid på første IVF-forsøket?

Jeg er 40 år, enslig og skal starte første runde med IVF nå om en måned eller to. Kommer litt an på når hvordan syklusen min oppfører seg ;) Alle prøvene mine ser gode ut (for alderen, vel og merke) så jeg håper jeg får samme resultat som deg! Det hadde vært en drøm! 8 befruktede egg på frys er helt fantastisk bra!

Så spennende reise du er i ferd med å begi deg ut på:happy:
Ble full klaff på meg på fryseforsøk nr.2, så jeg føler meg så utrolig heldig når jeg leser mange av historiene her på forumet. Jeg er nå 13 uker på vei og var på KUB test i går, alt så bra ut og jeg er så takknemlig for å få oppleve et sånt mirakel i min alder.
Jeg håper at du er like heldig som meg både mtp på egg på frys og hvor fort jeg ble gravid. Hold meg gjerne oppdatert, er så morsomt å følge meg på andre i prosessen, så er det bare å spørre:happy:
Gjør du det her i Norge eller?
 
Back
Topp