IKM UKE 44 ♡

Så spennende at så mange er i dpoland nå! :)
Her kom ikke EL i helgen, den er nok rett rundt hjørnet her, men tror jeg hopper over i ny IKM gruppe. Kommer nok til å snike her å følge med dere, masse lykke til!! :Heartred
 
4 dpo og merker ingneting annet enn att det stikker litt i eggstokkene av og til. Har ikke så store forventinger denne måneden etter kjemisk forrige:) er også litt tidlig å merke noe.
 
Fortsatt ingen symptomer i det hele tatt, 8 dpo. Sist hadde jeg ømme bryster på denne tiden, som ble regelrett vonde rundt 10 dpo og verre helt frem til mensen.

Syns det er litt rart at jeg ikke har noen symptomer. Er redd jeg ikke fikk eggløsning. Kjennes liksom for normalt ut. Men hadde kanskje hatt vondt i eggstokkene om de to eggene ikke slapp, følte meg i alle fall ganske sprekkeklar før ovitrelle ble tatt :p
 
Fortsatt ingen symptomer i det hele tatt, 8 dpo. Sist hadde jeg ømme bryster på denne tiden, som ble regelrett vonde rundt 10 dpo og verre helt frem til mensen.

Syns det er litt rart at jeg ikke har noen symptomer. Er redd jeg ikke fikk eggløsning. Kjennes liksom for normalt ut. Men hadde kanskje hatt vondt i eggstokkene om de to eggene ikke slapp, følte meg i alle fall ganske sprekkeklar før ovitrelle ble tatt :p
Men sist hadde du symptomer og fikk mensen, er det ikke fint at du ikke har noen symptomer denne gangen da? Jeg har aldri hatt symptomer på graviditet og har vært gravid 3 ganger
 
Men sist hadde du symptomer og fikk mensen, er det ikke fint at du ikke har noen symptomer denne gangen da? Jeg har aldri hatt symptomer på graviditet og har vært gravid 3 ganger

Ja, får håpe det. :nailbiting:

Sist fikk jeg også min første ikke-blanke test 10 og 11 dpo, vil ikke kalle dem positive, men var noe der. Har i ettertid lest at flere opplever at sprøyten kan henge igjen lenger enn de 10 dagene som står i pakningsvedlegget. Er vanskelig å vite om det sist var en "streifer" eller om det var restene etter sprøyten. Kan selvfølgelig også ha vært to dårlige tester.

Uavhengig av sist gang har jeg også mindre symptomer enn jeg vanligvis har mellom el og mensen. Pleier ikke ha så mye til vanlig, men det er alltid "noe (selv da vi ikke prøvde, så mener ikke nødvendigvis graviditetsymptomer). Hadde vært veldig gøy om det faktisk klaffet nå når jeg ikke har noen symptomer :p
 
Jeg venter fortsatt på EL, så hopper inn i neste IKM-gruppe jeg:) Masse lykke til alle sammen! :joyful:
 
Har bevist prøvd å holdt meg unna forumet.. Er enten 7 eller 8 dpo i dag, kun ut ifra «feelingen» samt statistikk fra tidligere sykluser. Skulle bruke monitor denne pp, men det ble bare tull. Må bare prøve å holde meg opptatt nå, så får jeg snike litt her inne. Ikm er alt imellom 24-28 oktober.. Tror jeg hadde en streifer forrige pp, som klusset sykluslengden til. Håper dere får mange fine streker her snart ❤️
 
Jeg fikk ingen strek i dag. :arghh: Bare en skygge som forsvant når testen tørket. Skal teste igjen i morgen, men ikke så høye forventninger lenger.

11 dager etter Ovitrelle / 9-10 DPO.
 
Jeg fant notater fra sommer (også runde med Ovitrelle) og ser at da fikk jeg en positiv test 13 DPT som var ganske svak (svak nok til at jeg var veldig usikker).
Og jeg husker ikke 100%, men jeg tror jeg tok en test 2-3 dager før jeg fikk en positiv test og den var negativ. Så vi håper fortsatt.

Jeg tok bare 1-2 test i sommer og ventet til UL. :angelic:
 
Men sist hadde du symptomer og fikk mensen, er det ikke fint at du ikke har noen symptomer denne gangen da? Jeg har aldri hatt symptomer på graviditet og har vært gravid 3 ganger

Samme her, jeg får masse symptomer mellom O og mens. Men når jeg var gravid fikk jeg ingen symptomer før uke 8.
 
Ser ut som at jeg kanskje vipper over til gruppen uke 45..
Har nå hatt positiv el-test ettermiddagen 17, kveld 18 og kveld 19, tester igjen etter jobb i dag og håper den da er negativ.
Jeg som trodde min lange lh-topp skyldtes at jeg var skikkelig fruktbar lurer nå på om det heller skyldes at kroppen prøver så hardt å slippe egg som egentlig er udyktig..

Mannen var først ute med å få påvist trege svømmere og da nedsatt fertilitetspotensiale, alt så greit ut med meg, helt til blodprøvene nå viste en godt forhøyet FSH (mao nedsatt eggkvalitet), og googling av legers uttalelser tyder på at det er så høyt da at vi ikke kvalifiserer til IVF/ICSI engang :sad010

Selv om jeg nå har mistet 99% av håpet om at vi kommer til å kunne få til barn så fortsetter vi å legge aksjer til riktig tid, men tidlig testing og gjenvunnet håp hver mnd har ikke lenger noe for seg, nå handler det mer om et mirakel skjønner jeg.
Tenker at vi må søke hjelp uansett og håpe de ser et halmstrå å strekke seg etter pga min alder, men er forberedt på avslag.
*Hjertesukk*
 
Jeg har vært litt fraværende i gruppen her nå, men jeg tror de fleste skal være riktig oppdatert på listen nå. Siter meg her hvis ikke så skal jeg få ordnet det etterhvert.

Vi fikk utrolig dårlige nyheter når det gjelder vår sønn på 1,5 år som nå må utredes for en ganske alvorlig diagnose. Det vil være svært sannsynlig at søsken vil få samme diagnose (hvis han har den). Jeg sitter med så mange tanker nå. Vi har prøvd alt vi kan for å få et søsken, og nå sitter jeg egentlig og håper på negativ test. Fordi jeg ikke ønsker uvisshet om vi setter et sykt og lidende barn til verden, samtidig som alt kan være helt fint. Og i tillegg at om vår sønn har diagnosen så vil det kreve all vår tid som foreldre og jeg ser ikke hvordan vi skal få tid til et søsken. Spesielt ikke om det også blir sykt.

Hvis jeg ikke blir gravid denne ppen blir alt satt på vent nå frem til vår sønn er ferdig utredet. Hvis jeg blir gravid nå denne ppen, vet jeg helt ærlig ikke hva vi gjør. Det blir nok mange samtaler med fagfolk og runder med oss selv.. jeg er rett og slett bare knust.
 
Back
Topp