Hva har du i dypvogna?

Påskeharen

Glad i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
✨️Julestjernene2023✨️
Vi har en Emmaljunga nxt90. Jeg synes den tynne «madrassen» ikke er noe særlig, så jeg funderer på å kjøpe et kort saueskinn e.l. å ha i bunn.

Vi gikk første trilletur nå nettopp og da hadde vi helsepledd over madrassen og ullteppe/dyne/vogntrekk over baby. Vi har også vognpose, men den for vår/høst må vaskes og den for vinter blir jo litt varm nå.

Hva har dere i vogna? (Skinn, ull, vognpose, dyne, etc)
 
Lammeskinn fra nøstebarn som han ligger rett på. Dyne og pledd over. På de varme dagene som har vært har han bare ligger med pledd :happy: men i dag blåste det skikkelig så hadde dyne også. :p
 
Lammeskinn, putetrekket har jeg trekt over madrassen og skinnet (i tilfelle gulp), dyne. Har ullpledd tilgjengelig, men ærlig talt aner jeg ikke hva som funker eller ikke siden min første ikke brukte vogn de første seks månedene :stop:
 
Har ikke baby enda, men vi har korthåret lammeskinn i vognen :)

Vi har et ullteppe og regner med at det blir en dyne avhengig av været etter fødselen.

Vognposen er for varm til å brukes nå (syns vi)
 
Bestilte meg et soveskinn fra Nøstebarn iste:)

(Var så forsiktig og fornuftig med innkjøp før fødsel, men nå som han er her går kortet varmt med nettshopping!)
 
Har samme vogn som deg, og syntes også den ble litt kald på undersiden, vognpose til tross. Så jeg prøver meg litt frem nå med et godt og tykt strikket teppe i merinoull oppi vognposen slik at baby får et ekstra lag under. Hadde sikkert gått for et korthåra skinn av noe slag hvis jeg hadde hatt det.
 
Vi har vår- høstpose eller nøstebarnskinn og dyne i bagen☺️ Nøstebarnskinnet bruker vi både i senga og i kurven som står i stua. Utrolig deilig å ligge på❤️
 
Har korthåret lammeskinn, og har faktisk de siste turene brukt bilstol posen (Voksi Move) med et ullteppe over i vogna :)
 
Lammeskinn fra nøstebarn og dyne/ evt teppe under dyna. Så ligger han i tykk lillelam dress. Når det blir enda kaldere bytter jeg til easygrow vognpose. Kommer da til å ta ut lammeskinnet.
 
Her er det iskaldt for tiden så vi har byttet til vinterpose :) Har lammeskinn under
 
Vi fikk prøve Voksi Active an en venninne! For en pose!! Men en sinnsyk pris på 2699,-. Vi synes dog den er verdt pengene.
 
Nå har vi funnet frem vinterposen (easygrow exclusive) og bruker den i bagen. Er fortsatt plussgrader her og varierer fra 2-10 grader, men er det "varmt" tar vi bare på lue nedi posen.
 
Funnet frem vinterposen vi også! Har voksi city, og så langt veldig fornøyd med den :) Når det har vært ned mot 0 grader i vogna har jeg lagt lammeskinnet nedi posen også, livredd for at lille skal bli kald :angelic:
 
Funnet frem vinterposen vi også! Har voksi city, og så langt veldig fornøyd med den :) Når det har vært ned mot 0 grader i vogna har jeg lagt lammeskinnet nedi posen også, livredd for at lille skal bli kald :angelic:

Leste her om dagen at de gjerne blir for varme fordi vi kler på de for mye. Det var kanskje spesielt for førstegangsmødre, og for min del tror jeg at det stemmer:joyful:
 
Leste her om dagen at de gjerne blir for varme fordi vi kler på de for mye. Det var kanskje spesielt for førstegangsmødre, og for min del tror jeg at det stemmer:joyful:

det stemmer nok her også :sorry: kanskje ikke så rart han ikke vil sove i vogna, blir jo nesten kokt :nailbiting:
 
Leste her om dagen at de gjerne blir for varme fordi vi kler på de for mye. Det var kanskje spesielt for førstegangsmødre, og for min del tror jeg at det stemmer:joyful:
Ja vi er nok litt ekstra hønemor :p Men jeg er nedi vogna å sjekker nakken hans x antall ganger for å være sikker på at han ikke blir for varm, har ikke vært kokt enda :hilarious:
 
Vi har korthåret lammeskinn i vogna, så har han ullteppe over seg. Bruker evt dundyne, eller bytter til dunpose når det blir kaldere. Har lammeskinn pose og ullpledd ved minusgrader.
 
Back
Topp