IKM UKE 44 ♡

Igår fikk jeg knallpositiv EL test, og tydelig slim. Hadde ubehagelige EL smerter i ve.eggstokk:wtf: Idag så er utfloden annerledes igjen, tykk/hvit.

Hvis egget slapp i natt da, hvordan kan sædcellene overleve i den utfloden da ? :dead:
 
Det er jo både fordeler og ulemper med både det å teste tidlig, og å vente. Jeg personlig bygger opp mer håp jo lengre jeg venter og kjenner mer etter på symptomer, og tenker at den negative testen må jeg takle uansett om den kommer 10dpo eller 15dpo. Samtidig er det unødvendig dyrt og unødvendig stress å tyde skyggestreker og vri og vende på testen i akkurat det riktige lyset for å se etter en ekstra strek når jeg tester tidlig :dontknow
Jeg tror du har veldig gode poeng der :happy: målet er å glemme at jeg er i DPO-land, men det går sjeldent bra :hilarious:
 
Spennende :happy:

Jeg vurderte vaginalt denne gang, men glemte det. Jeg har varierende temp, men det var tydelig forrige pp hva som var før og etter el.

håper vi begge slipper å vurdere dette mer etter denne pp :happy:
Åh, jeg lurer på om jeg muligens ha
Har lite bad, så er her alt felles, men ser at jeg kan gjemme stripsene i en plastereske og satse på at ingen trenger plaster når jeg ikke er her. Så får jeg se om jeg legger en digital i en plastpose. Takk for tipset!

Det er første gang de er her siden samboeren flytter inn, så det blir interessant å se hvordan det blir med fire voksne mennesker på 65 kvm. Har ikke samme muligheter til å gjøre ting utenfor leiligheten i disse koronatider, men får ta noen kjøreturer ut av byen denne gangen. Det blir sikkert å gå fint, men kjenner at jeg er litt spent.
Jeg surrer tester i dopapir før jeg kaster de i søpla, for da er det jo ingen som kan se dem:)
 
Igår fikk jeg knallpositiv EL test, og tydelig slim. Hadde ubehagelige EL smerter i ve.eggstokk:wtf: Idag så er utfloden annerledes igjen, tykk/hvit.

Hvis egget slapp i natt da, hvordan kan sædcellene overleve i den utfloden da ? :dead:
Om sædceller ikke hadde tålt utflod så hadde vi ikke vært mange mennesker her på jorda ;)
 
Arh. Jeg har så sinnsykt kort lunte om dagen. Jeg blir sint for ingenting og går generelt og er irritabel hele dagen. Nå er jeg litt ekstra sint for at samboer har dratt på byen for å feire bursdagen til en kompis han egentlig ikke er så mye med. Dette mtp at utestedene for første gang i dag skal holde åpent som normalt frem til 03:00, mtp at det er økende smitte her vi bor, og at han bare gir blanke i hele greien. Uten å forstå at han setter sin egen, min, vår sønn og «alle andre» sin helse i fare. Og ikke bare det, men også økonomien vår! Jeg jobber i helsevesenet, kun løst, og tar ekstra vakter fra dag til dag omtrent. Blir han smittet nå og jeg påfølgende må i karantene så har vi null inntekt fra meg siden jeg ikke settes opp på vakter langt frem i tid, og må da leve på hans 60% lønn siden han er permittert. Jeg kjenner bare det KOKER over!

arh. Godt å få blåst ut litt, men jesussssss, at det går an å bare lukke øynene for alt som skjer i verden fordi en random kompis skal ha bursdagsfeiring!! :mad::mad::mad:
 
Fikk meg et lykketeng rett før sengetid. Ei marihøne kom flyvende i min hånd. Krysser det som krysses kan for at egget ble befrukta i dag:sign19
 
Arh. Jeg har så sinnsykt kort lunte om dagen. Jeg blir sint for ingenting og går generelt og er irritabel hele dagen. Nå er jeg litt ekstra sint for at samboer har dratt på byen for å feire bursdagen til en kompis han egentlig ikke er så mye med. Dette mtp at utestedene for første gang i dag skal holde åpent som normalt frem til 03:00, mtp at det er økende smitte her vi bor, og at han bare gir blanke i hele greien. Uten å forstå at han setter sin egen, min, vår sønn og «alle andre» sin helse i fare. Og ikke bare det, men også økonomien vår! Jeg jobber i helsevesenet, kun løst, og tar ekstra vakter fra dag til dag omtrent. Blir han smittet nå og jeg påfølgende må i karantene så har vi null inntekt fra meg siden jeg ikke settes opp på vakter langt frem i tid, og må da leve på hans 60% lønn siden han er permittert. Jeg kjenner bare det KOKER over!

arh. Godt å få blåst ut litt, men jesussssss, at det går an å bare lukke øynene for alt som skjer i verden fordi en random kompis skal ha bursdagsfeiring!! :mad::mad::mad:
Skjønner du bli sinna å frustrert. Har du snakket med han om tankene dine rundt det han gjør? Uten å vise sinne altså? Jeg skal ikke ta noen sin side, men kanskje han ikke har tenkt på det på den måten. Kanskje han bare trengte en kveld ut med gutta. Vi damer i oppslukt babyverden kan være litt mye enkelte ganger tror jeg :woot:
 
.....
D5DE5757-D618-4B46-8CA6-1A94BE4635EF.jpeg
 
Dpo 2 i dag. Jeg hadde igrunn tenkt å la denne pp være naturlig, uten andre ting enn el tester. Men nå som jeg er i dpo-land, og har en boks med Wild Yam stående, lurer jeg på om jeg skal gi det et skikkelig forsøk. Men etter at jeg kjøpte WY, som jeg trodde var safe, hører jeg om flere som får uttsatt syklus og jeg leste en kommentar om misdannelser på forster. (Økt fra 0,5 til 3% husker ikke hvor jeg leste det, men ble litt stressa da) .... Ble veldig skeptisk og tok ikke den pp. Vi sliter med at vi mister. både en til to og tre uker uker med positive g tester- så mister vi. så har kontakt med medicus og får oppfølging der fra neste tr, når jeg skal ta blodprøver. Dette er liksom siste naturlige forsøket vårt, så jeg ville ha det naturlig- men nå kjenner jeg at kanskje jeg burde tatt WY? Hvis jeg bare tar en morgen og en kveld, så er det jo såpass lavt at det bør gå bra? Noen erfaringer eller noen som har hørt noe negativt? Er litt skeptisk, men er livredd for å miste igjen. Det ødelegger sjelen min ❤️
 
Skjønner du bli sinna å frustrert. Har du snakket med han om tankene dine rundt det han gjør? Uten å vise sinne altså? Jeg skal ikke ta noen sin side, men kanskje han ikke har tenkt på det på den måten. Kanskje han bare trengte en kveld ut med gutta. Vi damer i oppslukt babyverden kan være litt mye enkelte ganger tror jeg :woot:

jaa, jeg vet jeg er «mye». Jeg er et humørsvingende hormonmonster uten like om dagen. Slitsomt for både han og for meg, så jeg skjønner godt at han vil ha seg en tur ut :smiley-angelic006 jeg bare mener at det hadde vært mulig å få til på en helt annen måte enn å reise på et stappa utested akkurat i dag når de gjenåpner til normale serveringstider.

vi har såklart snakket om det, jeg prøvde å ikke være sinna men han leser jo meg bedre enn noen andre. Så selvom jeg ikke var verbalt sint, så lyste det nok av hele meg :smiley-ashamed005. Han vet hvertfall hva jeg syns, og jeg synes egentlig ikke jeg er særlig urimelig heller. Han kunne hengt med «gutta» på en helt annen og mer «smittevennlig» måte. Menmen. «Test etter fest» får det bare bli på han, og minst mulig nærhet frem til han får svar på den :smiley-angry003
 
Dpo 2 i dag. Jeg hadde igrunn tenkt å la denne pp være naturlig, uten andre ting enn el tester. Men nå som jeg er i dpo-land, og har en boks med Wild Yam stående, lurer jeg på om jeg skal gi det et skikkelig forsøk. Men etter at jeg kjøpte WY, som jeg trodde var safe, hører jeg om flere som får uttsatt syklus og jeg leste en kommentar om misdannelser på forster. (Økt fra 0,5 til 3% husker ikke hvor jeg leste det, men ble litt stressa da) .... Ble veldig skeptisk og tok ikke den pp. Vi sliter med at vi mister. både en til to og tre uker uker med positive g tester- så mister vi. så har kontakt med medicus og får oppfølging der fra neste tr, når jeg skal ta blodprøver. Dette er liksom siste naturlige forsøket vårt, så jeg ville ha det naturlig- men nå kjenner jeg at kanskje jeg burde tatt WY? Hvis jeg bare tar en morgen og en kveld, så er det jo såpass lavt at det bør gå bra? Noen erfaringer eller noen som har hørt noe negativt? Er litt skeptisk, men er livredd for å miste igjen. Det ødelegger sjelen min ❤️

har desverre ingen erfaring med wild yam. Men ville bare sende deg en klem ❤️❤️ Håper uansett hva du velger at dette blir måneden dere klarer det!
 
Dpo 2 i dag. Jeg hadde igrunn tenkt å la denne pp være naturlig, uten andre ting enn el tester. Men nå som jeg er i dpo-land, og har en boks med Wild Yam stående, lurer jeg på om jeg skal gi det et skikkelig forsøk. Men etter at jeg kjøpte WY, som jeg trodde var safe, hører jeg om flere som får uttsatt syklus og jeg leste en kommentar om misdannelser på forster. (Økt fra 0,5 til 3% husker ikke hvor jeg leste det, men ble litt stressa da) .... Ble veldig skeptisk og tok ikke den pp. Vi sliter med at vi mister. både en til to og tre uker uker med positive g tester- så mister vi. så har kontakt med medicus og får oppfølging der fra neste tr, når jeg skal ta blodprøver. Dette er liksom siste naturlige forsøket vårt, så jeg ville ha det naturlig- men nå kjenner jeg at kanskje jeg burde tatt WY? Hvis jeg bare tar en morgen og en kveld, så er det jo såpass lavt at det bør gå bra? Noen erfaringer eller noen som har hørt noe negativt? Er litt skeptisk, men er livredd for å miste igjen. Det ødelegger sjelen min ❤️

de skjekker det sikkert. men kan være progesteronmangel om du stadig mister rundt uke 7-8-9.
 
Jeg kunne ikke se at det var laget en gruppe for uke 44, så jeg kastet meg rundt jeg!


Ny uke, og forhåpentligvis mange nye positive graviditetstester :shy::shy:




Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM

B står for hvilket barn dere prøver på.


Eksempel: Milli - 25 år - PP7 - B2 - EL 12.10. - IKM 27.10


Lykke til alle sammen :Heartbigred:Heartbigred


:sign17:sign17:sign17:sign17:sign17:sign17




♡ Mandag 26. Oktober ♡
-Ønskebaby2021 - 34år - PP 12 - B2 - EL 09.10 - IKM 26.10
-Kelsey - PP9 - B1 - EL 11.10 - IKM 26.10
-Mammadrøm86 – 34 år – PP1 – B1 - EL 11/12.10 – Ikm 26.10

♡ Tirsdag 27. Oktober♡
-Milli - 25 år - pp7 - B2 - el 12.10 - ikm 27.10
-VictoriaH - pp7 - b2 - EL ca 13/10 - IKM27/10
-mammatilkh - 29år - PP2 - B2 - EL ca. 13.10 - IKM 27.10
-Isobel - 33år - PP4 - B3 - EL usikker. - IKM 27.10
-Litjmora - 40 år - PP4 - B2 - EL 13.10. - IKM 27.10


♡ Onsdag 28. Oktober♡
-S25 - 32 år - PP4 - B3 - EL 13.10. - IKM 28.10
-Påanigjen4 - 33 - PP1 - B4/B1 felles - EL 14/10 - IKM 28/10
-Lampeskjermen - 27 år - pp1 - B2 - IKM 28.10
-<3Tingeling<3 - 31 - PP 2 - B5 - EL 13.10 - IKM 28.10

♡ Torsdag 29. Oktober♡
-Nora87 - 33 år - B1 - PP30+ (andre med Letrozol, Ovitrelle, Crinone; første etter SA) - EL ca16.10 - IKM 29.10
-Ønskebaby2021♥️ -30 - B1 - PP3 - EL 15.10 - IKM 29.10
-RSC - 30 år - PP3 - B2 - EL15.10 - IKM 29.10
-Vivaliva-35 år - PP? - B2 - EL15.10 - IKM 29.10

♡ Fredag 30. Oktober♡
-Meg88 - 31år - pp2 - b3 - EL ca 15/10 - IKM ca 30/10
-Baby.3 - 27 År - PP5 - B3 - EL 16/10 - IKM 30/10
-Prøver❤️- 33 år - PP2 - B3 - EL 16.10 - IKM 30.10
-Repunzel - pp4 - B3- el 17.10.20 - IKM 30.10.20
-Babysjuk992 - 28 år - PP2 - B2 - EL: 16.10 - IKM 30.10

♡ Lørdag 31. Oktober♡
-Mamacita-37år- PP4- B6- EL 18/10?- IKM 31/10?
-Kanskje3barnsmor -27- B3- PP2- EL 17.10 - IKM 31.10
-eleonora - 29 år - PP11 - B1 - EL 16.10 - IKM 31.10
-Eki93 - 27år - PP3 etter MA - B1 - EL 18.10 - IKM 31.10
-Heffan - 27år - pp2 - b3 - El ca 17/10 - IKM ca 31/10
-Rosalilje - 24 år - PP3 - B1 - EL ca 16/10 - IKM 31/10

♡ Søndag 1. November ♡
-evo - 34år- PP3 - B3 - EL 16/10 - IKM 1/11
-Texmex - 25 år - PP5 - B1 - EL 18/10 - IKM 01/11
-Beat83 - 36 - pp13 - b2 - el 19.10 - ikm 01.11

♡Usikker IKM ♡
-Thapira - 25 - PP5 - B2 - EL 12/10 - IKM 25/10
-Snorkfrk. - B2 - PP 4 (PP 1 etter SA) - usikker EL og IKM



Flyttet til en annen IKM-gruppe :bookworm:
-Mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år- PP 4(PP 2 etter kjemisk) - B5 - IKM uke 45
-Mini_S - 31 - PP3 - B2 - IKM uke 43
-Arkimedes - 26/27 år - PP7 - B1 (på en måte 2.) - IKM uke 43


GRAVID :dummy::dummy1:



TR :mad::mad:

LilleLengter - 33 - PP10 - B2 - EL 18/10 - IKM 1/11
 
Da er endelig jeg også i DPO-land, 1 DPO :smiley-bounce012

første temp måling i dag var .16 høyere enn inngår (hadd en bitteliten stigning i går), men målte en gang til rett etterpå og den var .28 grad høyere.

hmm, er det juks å måle to ganger? Jeg følte ikke den første ble rett, vet ikke hvorfor, den pep så fort. Hvilken bør jeg bruke? Synes den første stigningen var litt lav (altså ikke helt .2)

hvordan går det med dere andre? Kjenner dere noen symptomer enda? Gleder meg til å begynne å se testene deres neste uke :smiley-bounce016
 
Back
Topp