September❤️

:HeartbigredSvak positiv idag!! På ettermiddagsurin. Har egentlig testdag på mandag, men greide ikke å vente lengre:Heartbigred
 

Vedlegg

  • F6CCBE6B-AEB7-432A-A88A-A410F02F9FA1.jpeg
    F6CCBE6B-AEB7-432A-A88A-A410F02F9FA1.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 61
Endelig hjemme etter nok en kontrolltime. Ble enda en doseøkning og ny kontroll mandag. Off nå håper jeg alt ser fint ut på mandag!

hvilken dag i syklus er du på ? Jeg hadde 3 kontroller og doseøkning, gynekologen hadde gitt opp at det faktisk ble fryseinnsett denne måneden, men fikk heldigvis det
 
Fortsatt 4 dager igjen til testdato, men jeg klarte ikke å holde meg lenger!!:crybaby2

Vis vedlegget 336576

Min første positive test noensinne. :Heartred
Kjære lille frø, bare hold deg fast så godt du kan! :Heartred
JIPPIIIII!!!!! TP!! :love7
GRATULERER SÅ MASSE! Herremin, dette var skikkelig koselig å se. Fikk tårer i øynene! Så glad for deg. Du er GRAVID! :Heartred
 
hvilken dag i syklus er du på ? Jeg hadde 3 kontroller og doseøkning, gynekologen hadde gitt opp at det faktisk ble fryseinnsett denne måneden, men fikk heldigvis det
Jeg er på dag 12:) Han nevnte for meg at om dosen er for høy for meg og det blir overstimulert så kan det bli til at eggene går rett i fryseren og fryseforsøk. Men det er jo for tidlig å si noe på før kontrollen igjen på mandag:smiley-angelic001
 
Avbrutt på meg.
Egguttak idag, men eggene var ikke bra nok. Prøvde pergoveris nå men skal tilbake til Gonal-F på neste forsøk.

Hvordan er det med papiret for å sende inn til HELFO får man det i posten? Bekreftelse på avbrutt forsøk.
Så leit at det ble avbrutt. Håper kvaliteten blir besre med annen medisin!
Jeg fikk heller ikke bekreftelse på avbrutt, det var fryseforsøk da, men sendte det inn med neste forsøk.

Ring klinikken å hør hva de sier?

Klem fra meg!
 
Endelig hjemme etter nok en kontrolltime. Ble enda en doseøkning og ny kontroll mandag. Off nå håper jeg alt ser fint ut på mandag!

Såpass.. men da krysse vi fingran førr at mandagen kommer me strålanese nyheta:)
 
Så leit at det ble avbrutt. Håper kvaliteten blir besre med annen medisin!
Jeg fikk heller ikke bekreftelse på avbrutt, det var fryseforsøk da, men sendte det inn med neste forsøk.

Ring klinikken å hør hva de sier?

Klem fra meg!

Ja får ringe på mandag. Det er brukt veldig store summer på dette forsøket pga prisen på pergoveris, så fint å få det igjen før neste forsøk:p
 
Dpo 10 øverst og 11 dpo nederst, ser nesten ikke strek på den nederste.
 

Vedlegg

  • 28634944-ABD4-4488-94F1-03859040A47F.jpeg
    28634944-ABD4-4488-94F1-03859040A47F.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 62
Jeg merket det bare på kroppen at jeg var gravid, kjente det liksom i underlivet. Så trudde ikke på testen jeg tok i 2017 dpo 9 som var negativ, tok en ny dpo 10, og jammen var jeg gravid.

nå er jeg ikke like overbevist om at jeg er gravid likavell :(
Så fascinerende at man bare kan «merke» det på kroppen:wideyed::woot: Håper jeg får den følelsen ila noen dager:joyful:
 
Da kan vist jeg settes på «ikke gravid» :(
Testdag i dag, og ikke en antydning til strek en gang :confused:

Lykke til alle rugere, må gullegget holde seg fast :happy:
Gratulerer til alle som har fått positiv og må de holde seg fast til mai/juni :D:Heartred
Så Får vi som ikke fikk det til og klaffe denne gang, kanskje ses i november/desember tråden :)
Uff, så trist. Sender deg mange klemmer❤️ Ikke gi opp!❤️
 
Fortsatt 4 dager igjen til testdato, men jeg klarte ikke å holde meg lenger!!:crybaby2

Vis vedlegget 336576

Min første positive test noensinne. :Heartred
Kjære lille frø, bare hold deg fast så godt du kan! :Heartred
Æææ nå begynte jeg å grine:sad010 dette er det beste jeg har hørt!! Sender deg en god klem❤️ Håper lille frø holder!!❤️❤️ Ellers sier jeg GRATULERER!!:love017
 
Håper jeg er gravid her jeg sitter og er lettrørt av Skal vi danse på TV :hilarious: Og håper dere har en fin lørdagskveld ❤
 
Back
Topp