Norri prøver på første

hvordan går det med deg? :Heartred
Her går det fint. Heldigvis er blødningen over. Ble som en litt kraftig mens. Kanskje ikke så rart når det så vidt rakk å feste seg. Nytt fryseforsøk i oktober etter planen. Om ikke syklusene tuller veldig;)
Så spennende å følge med deg nå i disse dager!:Heartred
 
Her går det fint. Heldigvis er blødningen over. Ble som en litt kraftig mens. Kanskje ikke så rart når det så vidt rakk å feste seg. Nytt fryseforsøk i oktober etter planen. Om ikke syklusene tuller veldig;)
Så spennende å følge med deg nå i disse dager!:Heartred

Godt at blødningen er over, er jo noe skikkelig drit uansett om det er mye eller lite! Blir spennende med nytt fryseforsøk da, og oktober er jo rett rundt hjørnet :woot::Heartred heier på deg!!
 
Rugedag 8 - 12 dpo: Tok en test nå nettopp, den var veldig mye svakere enn den jeg tok i går... burde kanskje tatt en test i morrest, at det ville gitt bedre sammenligningsgrunnlag?! men jaja, er ganske sikker på at den ville vært svakere uansett! Nå må jeg bare mobilisere til nytt fryseforsøk:wtf: trodde egentlig jeg kom til å bli mer lei meg, men jeg har vel egentlig innsett for flere dager siden at dette ikke gikk!
8BD0BD89-59A7-45CC-8061-6C810D2E37AA.jpeg

tror ikke jeg kommer til å få mensen før jeg slutter på lutinus, siden jeg ikke har begynt å spotte enda... og kjenner det skal bli lenge å gå på det helt frem til testdato 25 sept... ser jo ikke poenget med det!!:confused005
 
Rugedag 10 - 14 dpo: trodde testen kom til å være helt blenda i dag, men den ser altså slik ut:

F6187568-D361-4AE8-83DD-D7D6A9A9735B.jpeg


Dette er test fra 12 dpo
7C7E2CDB-D552-4B24-829F-AC238AB18D80.jpeg


Dette er test fra 11 dpo:
A844760D-16B8-4FB3-A47A-CDCB8998DD76.jpeg


Er så usikker på om det fortsatt er HCG som henger igjen fra ovitrelle sprøyten, det er altså 6 dager siden nå. Eller om det er en faktisk strek :confused005
 
Last edited:
Rugedag 11 - 15 dpo: mye svakere strek i dag, så da var det bare ovitrellen som lagde streker :wtf: jaja vi får prøve igjen

Skjermbilde 2020-09-20 kl. 13.00.52.png
 
Last edited:
CD 34 (r15 - 19dpo): sååååå lei nå. Vil slutte på lutinus så jeg kan få mensen! Blodprøve på torsdag og da kan jeg endelig begynne å se framover mot nytt innsett :D leste at de fleste får mensen 2 dager ish etter at de slutter med det, så hvis jeg får mensen på lørdag/søndag så blir kanskje neste innsett i uke 42 :smiley-angelic001
 
Så trist at det ikke ble noe denne gangen :( Heldig som har på frys og kan komme i gang fort igjen! Håper dere kommer fort i mål.
 
Jeg fikk som du sier mensen et par dager etter jeg sluttet med Lutinus. Er kjipt med de ekstra ventedagene der syns jeg. Krysser fingrene for fryseforsøk i uke 42 ❤️
 
Så trist at det ikke ble noe denne gangen :( Heldig som har på frys og kan komme i gang fort igjen! Håper dere kommer fort i mål.

Ja syns det er så kjedelig at det ikke gikk denne gangen :( men er evig takknemlig for at jeg har noen på frys :) tusen takk, det håper jeg også :Heartred hvor er du i løypa?
 
Jeg fikk som du sier mensen et par dager etter jeg sluttet med Lutinus. Er kjipt med de ekstra ventedagene der syns jeg. Krysser fingrene for fryseforsøk i uke 42 ❤️

tusen takk spøkelse :Heartred mensen kom faktisk med et brak i dag så da kan jeg tydeligvis få mensen på lutinus, bare veldig forsinka! Håper alt er bra!
 
CD 1: mensen kom med et brak i dag på jobb :yuck: La igjen en beskjed til klinikken, men sikkert litt for sent, for de har ikke kommet tilbake til meg enda. Så jeg vetikke om de vil at jeg skal ta blodprøve eller ikke :confused005 er jo ikke noe poeng, men vetikke om det er sånn at de vil ha det registrert i systemet sitt :confused005 Lutinus har jeg tatt en sjefsavgjørelse på at jeg er ferdig med for denne gang :p:D
 
tusen takk spøkelse :Heartred mensen kom faktisk med et brak i dag så da kan jeg tydeligvis få mensen på lutinus, bare veldig forsinka! Håper alt er bra!
Så bra!! Da slipper du å vente lenger :happy:❤️
 
CD 2: fikk telefon fra klinikken i dag, jeg får ikke innsett denne syklusen... Kjenner jeg blir litt motløs, men vi får vi prøve med egeninnsats da! Neste innsett blir i begynnelsen av november, og akkurat nå føles det ut som en hel evighet til :sorry:
 
Så kjedelig :( :( hvorfor vil de ikke gjøre innsett i denne syklusen?
 
Så kjedelig :( :( hvorfor vil de ikke gjøre innsett i denne syklusen?

Var fordi jeg har brukt lutinus... trodde ikke det skulle ha noe å si, for syns jeg har lest at andre har kunnet gå rett på nytt innsett når de har hatt fryseforsøk i naturlig syklus. Men kanskje det er forskjell fra klinikk til klinikk...:confused005
 
CD 2: fikk telefon fra klinikken i dag, jeg får ikke innsett denne syklusen... Kjenner jeg blir litt motløs, men vi får vi prøve med egeninnsats da! Neste innsett blir i begynnelsen av november, og akkurat nå føles det ut som en hel evighet til :sorry:
Kjenner meg veldig igjen i motløsheten. Vi måtte også hoppe over en syklus, etter kjemisk/tidlig SA...
Føles lenge ut å vente..
Håper tiden går fort for oss begge - og hvem vet, kanskje dere lykkes på egenhånd:happy:
 
Åh det var skuffende! Jeg syns tiden var så seig når jeg var prøver. Håper tiden går fortere enn forventet ❤️
 
Ja syns det er så kjedelig at det ikke gikk denne gangen :( men er evig takknemlig for at jeg har noen på frys :) tusen takk, det håper jeg også :Heartred hvor er du i løypa?

Ja, egg på frys er hvert fall er lite plaster på såret :Heartred Kjipt dere ikke fikk hoppet rett på denne syklusen. Håper tiden går fort til november. Vi har en på frys privat, men tenker å vente litt med den. Holder på å sende henvisning til riksen nå.
 
Så dumt at dere må hoppe over denne syklusen :sorry:❤️ Måtte tiden til November på kjempefort! ❤️
 
Back
Topp