Barselgave

Solfrøkna

Betatt av forumet
Lillesøster skal snart ha barn nr. 2. Da de har alt av klær og utstyr hadde jeg lyst til å gi en gave som kan være til glede for foreldrene i barseltiden.

Hva kunne du ha tenkt deg å fått i barseltiden? Jeg bor dessverre på en annen kant av landet, så kan ikke gi barnepass, trillehjelp osv. Så må være noe man kan kjøpe og bruke.

Setter pris på tips!
 
Hmmm, blomt og fels en kurv på døra med mat eller lignende? Ting som kan gjøre det enklere for de? Feks morgenlevering, matlasse eller lignende betalt av dere? Kunne kanskje være noe?
 
Abonnement på Netflix eller lignende, film? :D Jeg så dritmye TV de første 2-3 mnd. Satt pal og ammet i sofaen. Ellers er morgenlevering/matkasse en god ide, dersom hun bor i et slikt område. Kanskje en liten gave til storesøskenet, noe som kan aktivisere h*n uten mye fysisk involvering fra far eller mor.. da får de hender ledig til baby og husstell :p
 
Barselpakke med spekemat, god kaffe og lakris:hilarious: og eventuelle andre ting hun har savnet å spise i graviditeten
 
Vi fikk en morgenlevering og det var helt supert i barseltiden! :)
 
Jeg fikk en stor kurv fra mine kollegaer med litt tøy til mini (lillelam, smekke, gaskluter), redbull, smågodt, ansiktsmasker, håndkrem og fotkrem. Denne kurven var såå fin og få, kanskje vet du hun har en favorittkrem? favorittgodis? Kommer litt an på interesser, men en sånn kurv anbefaler jeg :)
 
Back
Topp