Hei hvor det går

Brynet

Forelsket i forumet
Nå har jeg jommen bodd alene i rett over en mnd. Kjenner det går ganske bra altså. Ting begynner å komme på rett vei. Det går supert med ungene. Hunden har begynt å gå opp i vekt igjen. Tror stakkaren ikke tok det hele godt i starten. Litt i sjokk gjerne :( Men nå spiser hu godt igjen og er i god form.

Kjenner at å være helt alene er fantastisk. Han har ungene nå i 3 uker, og jeg nyter det litt. Jeg sliter med en del kroniske smerter, så jeg får virkelig hente meg inn igjen nå. Ungene har nå kommet bort på besøk da innimellom siden de savner meg og hunden ♡ Så det er jo koselig da.

Jeg føler jeg endelig har begynt å bli mer meg igjen. Jeg tar mer vare på meg selv igjen. Exen kjøpte alltid så mye junkfood og så mye snop. Og nå kan jeg bestemme selv endelig. Har nå gått ned 6 kg og nærmer meg fornøyd med hvor jeg er igjen endelig. Er vel 3 kg fra målet mitt bare :D

Kjenner jo jeg savner en mann da i mitt liv, men exen var der strengt talt ikke for meg de siste årene han heller :( Var rett og slett ensom i forholdet.

Men å få fokusere helt og holdent på seg selv føles bra akkurat nå da ♡

Håper dere har en bra lørdag/helg/sommer :D
 
Fantastisk hvordan du ser frem og har motivasjon i livet:) ja noen ganger er det bedre å være alene enn i sammen:)
 
Back
Topp