Flere som skal igang i september?

Veldig rart.. Har du fått noe bekreftelse på at du må ha det, eller vil de bare prøve?

Vet om flere som hører til under Haugesund de prøver det med, men kjenner ikke alle årsakene selvsagt. Har ingen grunn til å skulle trenge det som jeg vet om.
 
Vet om flere som hører til under Haugesund de prøver det med, men kjenner ikke alle årsakene selvsagt. Har ingen grunn til å skulle trenge det som jeg vet om.

Håper veldig at jeg kan få det på samme grunnlag. Tenker at alt er verd å prøve! :sorry:
 
Håper veldig at jeg kan få det på samme grunnlag. Tenker at alt er verd å prøve! :sorry:

Ja absolutt!! Har dessverre ikke noe bedre svar, jeg spurte ikke etter uttaket og har ikke kommet på å spørre denne gang. Jeg har ikke tatt disse koaguleringsblodprøvene en gang. Fikk allikevell på første og skal ha nå. Nå skal jeg ta dem da for å være sikker det er greit i følge dem.
 
Ja absolutt!! Har dessverre ikke noe bedre svar, jeg spurte ikke etter uttaket og har ikke kommet på å spørre denne gang. Jeg har ikke tatt disse koaguleringsblodprøvene en gang. Fikk allikevell på første og skal ha nå. Nå skal jeg ta dem da for å være sikker det er greit i følge dem.

Så bra. Har fått høre at det ikke gjør noe å gå på det selv om man egentlig ikke "trenger"/ikke bevist at man må ha, så hvorfor ikke bare prøve. Krysser fingrene! Lykke til.. ❤️
 
Så bra. Har fått høre at det ikke gjør noe å gå på det selv om man egentlig ikke "trenger"/ikke bevist at man må ha, så hvorfor ikke bare prøve. Krysser fingrene! Lykke til.. ❤️

Er det jeg også har hørt, st det kan hjelpe tross det ikke er bevist man trenger ved IVF. Men det kan være de så noe på uttak de ikke sa da, så litt med klype salt at det ikke er noe grunnlag.
 
Da er medisinene kjøpt inn :)

9000 pluss! Det svei i kortet og fingrene!

Men hva koster en time i Porsgrunn?
Sånn ultralyd og eggutak?
 
Da er medisinene kjøpt inn :)

9000 pluss! Det svei i kortet og fingrene!

Men hva koster en time i Porsgrunn?
Sånn ultralyd og eggutak?

Jepp, den summen svir maks!

I haugesund så er det en sum på 1500 og en på 3500. Jeg trooor den på 3500 er for uttak og innsett. GU kommer utenom og er vel på 500-600kr? Ettersom hvilken GU man bruker.
Tror 1500 er for tilbakeføring av fryst embryo.
 
Vi skal i gang i september :) Har gått på nesespray en ukes tid, skal begynne med sprøyter 28/8 og egguttak ca uke 37.

Har også uttak i uke 37 :Heartred
 
Er dere nervøse for at landet plutselig skal stenge ned igjen?

Jeg er livredd, fordi nå har vi brukt over 9000 på medisinene.. Og livredd det går i dass.. Siden smitten har gått så opp!
 
Er dere nervøse for at landet plutselig skal stenge ned igjen?

Jeg er livredd, fordi nå har vi brukt over 9000 på medisinene.. Og livredd det går i dass.. Siden smitten har gått så opp!

Jepp! Definitivt!
 
Ser ut til at vi også skal i gang fra 1.september, har hatt ett avbrutt forsøk nå i august, og et negativt forsøk i juni
 
Jepp! Definitivt!
Jeg er, mannen er ikke

Mannen min er heller ikke så nervøs for det, ovitrelle går ut på dato 02.2021 og resten er om et år og to år, så det er jo ikke krise enda hvis det skjer!


Men veldig kjedelig, hvis det kommer til å skje :(

Håper bare vi får startet, fordi vil tro de tar de som er i gang og gjør de ferdig da i så fall..
 
Er dere nervøse for at landet plutselig skal stenge ned igjen?

Jeg er livredd, fordi nå har vi brukt over 9000 på medisinene.. Og livredd det går i dass.. Siden smitten har gått så opp!

Jeg er ikke så redd for at landet skal stenge ned igjen. Men jeg er redd for at en av oss får corona-symptomer og ikke får komme inn til planlagt ultralyd/egguttak/sædprøve.
 
Last edited:
Jeg skal i gang med 3. forsøk om noen dager. Legen har satt meg på Menopur denne gangen, kjenner jeg er livredd for at jeg skal få ut færre og dårligere egg av den. Men men, er en sjanse vi må ta. Kan jo også skje det motsatte.
 
Haugesund ringte meg i dag. De har fremskyndet timen min med ei uke. Plutselig sprøytestart neste uke allerede :eek::eek:
 
Back
Topp