Prøver på (en til) sistemann

Åh, er så spent på om tempen stiger imorgen eller dagen etter! Håper på å våkne med høy temp imorgen:rolleyes:

Har hatt stikninger/murringer i magen i hele dag, så tydelig at noe skjer! Så da blir det babydans et par dager til på rad iaf, før vi gjør annenhver dag for sikkerhetsskyld frem til positiv test eller tr (kan aldri være for sikker:hilarious:).

Hadde vært sååååå perfekt om jeg ble gravid nå (mtp økonomi og andre praktiske saker), og da hadde jeg hatt termin ca.5.mai, og dermed sikkert blitt satt igang i midten av april (pga veldig raske styrtfødsler så har blitt satt igang litt før termin de siste gangene), som hadde passet bra da det er mange i familien som har bursdag i april allerede:joyful: Greit å samle det litt der man kan:)

-Hvis jeg er så heldig at det klaffer og at spiren sitter da selvsagt:Heartred

Har hatt litt besøk etc i dag, så klart å legge tankene til side litt, men nå kom kvelden og tanker om EL-symptomer, baby, og håp om å våkne i dpo-land tar over:p


Håper dere fine jenter har hatt en fin dag! :joyful:
 
Blir spennende å se grafen til tempen ja :) :) :) Håper den sitter denne måneden :) :)
God Søndagskveld videre :)
 
8119F031-BEF1-4E13-9D57-9E447150D27E.jpeg
CD25 og ikke testet etter EL siden i går morges da jeg fikk positiv. Tempen steg ikke betraktelig, så mulig jeg har EL i dag? Håper iaf tempen stiger i morgen! Vanskelig å skulle vente så lenge til å få ‘bekreftet EL!;)


Noen erfaringer? Forrige syklus tempet jeg jo bare, så vet ikke så mye om når EL pleier å komme etter positiv EL test, men har hørt det skjer 44-12t etter positiv test? Nå har det gått 24t i så fall, så bør skje innen imorgen tidlig da? :rolleyes:
 
Vis vedlegget 332855 CD25 og ikke testet etter EL siden i går morges da jeg fikk positiv. Tempen steg ikke betraktelig, så mulig jeg har EL i dag? Håper iaf tempen stiger i morgen! Vanskelig å skulle vente så lenge til å få ‘bekreftet EL!;)


Noen erfaringer? Forrige syklus tempet jeg jo bare, så vet ikke så mye om når EL pleier å komme etter positiv EL test, men har hørt det skjer 44-12t etter positiv test? Nå har det gått 24t i så fall, så bør skje innen imorgen tidlig da? :rolleyes:
Kan ikke all verden om temping selv, men høres rett ut ja :) Går nok opp i morgen skal du se :) :) :)
 
97693468-602C-4727-B019-DDDA7063DA3C.jpeg
CD26 og fortsatt lav temp??:wideyed: Synes dette er så merkelig- fikk positiv EL test søndag morgen, men vet ikke om det potensielt kunne ha steget enda mer eller hvor lenge jeg ville hatt positiv da det var den siste testen.. I dag- snart 2 døgn etter positiv test (tok testen kl.10 søndag, temper i 5/6-tiden hver morgen), så var tempen fortsatt lav.. Alle symptomer stemmer også med EL- altså de siste dagene har jeg hatt SHOW (soft, high, open, wet), strekkbart EL-slim og mye EL-smerter/murringer. Aksjer blir fortsatt lagt inn daglig.

Men hvorfor er tempen fortsatt lav? Tror dere den blir høy imorgen? Er det i så fall i dag selve EL er? Eller har kroppen kludret alt til og det er bare tøys alt sammen? :oops:


Noen innspill?
 
Vis vedlegget 332907 CD26 og fortsatt lav temp??:wideyed: Synes dette er så merkelig- fikk positiv EL test søndag morgen, men vet ikke om det potensielt kunne ha steget enda mer eller hvor lenge jeg ville hatt positiv da det var den siste testen.. I dag- snart 2 døgn etter positiv test (tok testen kl.10 søndag, temper i 5/6-tiden hver morgen), så var tempen fortsatt lav.. Alle symptomer stemmer også med EL- altså de siste dagene har jeg hatt SHOW (soft, high, open, wet), strekkbart EL-slim og mye EL-smerter/murringer. Aksjer blir fortsatt lagt inn daglig.

Men hvorfor er tempen fortsatt lav? Tror dere den blir høy imorgen? Er det i så fall i dag selve EL er? Eller har kroppen kludret alt til og det er bare tøys alt sammen? :oops:


Noen innspill?
Her ble jeg ikke klok, kan det være du er gravid og at el testen ble positiv for at IKM nærmet seg?
Men du har vel testet i flere uker etter EL så det er vel tvilsomt.
Hmmmmm, noen kan ha positiv el test i flere dager også, men du var fri for tester, hmmmm.
Den går nok opp i morgen eller overmorgen, fortsett å legge inn aksjer :)
 
Her ble jeg ikke klok, kan det være du er gravid og at el testen ble positiv for at IKM nærmet seg?
Men du har vel testet i flere uker etter EL så det er vel tvilsomt.
Hmmmmm, noen kan ha positiv el test i flere dager også, men du var fri for tester, hmmmm.
Den går nok opp i morgen eller overmorgen, fortsett å legge inn aksjer :)
Jeg har prøvd å lese litt om det og kom over bl.a. dette:
7F9D9F21-7A89-43CD-94D5-600384263928.png


-Så er enda håp! :joyful:Jeg synes det er merkelig hvis jeg plutselig har fått positiv EL test, og alle fysiske symptom uten at EL har skjedd- for det har jo aldri skjedd meg før! Men man vet aldri selvsagt... Er jo mulig jeg kunne hatt positiv test en dag eller to, eller at det ikke var min LH- topp, bare starten på den, men vet jo aldri!:rolleyes:

Hvis man har EL 12-48t etter positiv EL test, så kan jeg ha hatt EL så sent som i formiddag, og i så fall tempet jeg før EL.. Så håper jeg får temphopp imorgen altså! Hvis jeg faktisk ikke har hatt EL skal jeg iaf aldri teste etter EL igjen- for da virker det usikkert at jeg ikke ser noen vits:hilarious: Men temping fortsetter jeg med uansett- og aksjer da:)
 
Jeg har prøvd å lese litt om det og kom over bl.a. dette:Vis vedlegget 332925

-Så er enda håp! :joyful:Jeg synes det er merkelig hvis jeg plutselig har fått positiv EL test, og alle fysiske symptom uten at EL har skjedd- for det har jo aldri skjedd meg før! Men man vet aldri selvsagt... Er jo mulig jeg kunne hatt positiv test en dag eller to, eller at det ikke var min LH- topp, bare starten på den, men vet jo aldri!:rolleyes:

Hvis man har EL 12-48t etter positiv EL test, så kan jeg ha hatt EL så sent som i formiddag, og i så fall tempet jeg før EL.. Så håper jeg får temphopp imorgen altså! Hvis jeg faktisk ikke har hatt EL skal jeg iaf aldri teste etter EL igjen- for da virker det usikkert at jeg ikke ser noen vits:hilarious: Men temping fortsetter jeg med uansett- og aksjer da:)
Hehe, skjønner det er forvirrende :):)
Håper den tempen stemmer i morgen da :) :) .)
Da bekrefter det jo at du har tenkt rett :)
 
Hehe, skjønner det er forvirrende :):)
Håper den tempen stemmer i morgen da :) :) .)
Da bekrefter det jo at du har tenkt rett :)
Ja, veldig forvirrende! ;) Menmen- det ordner seg jo til slutt på et vis uansett, så får bare smøre meg med tålmodighet så lenge:rolleyes: Takk for innspill! :Heartpink
 
Jeg har prøvd å lese litt om det og kom over bl.a. dette:Vis vedlegget 332925

-Så er enda håp! :joyful:Jeg synes det er merkelig hvis jeg plutselig har fått positiv EL test, og alle fysiske symptom uten at EL har skjedd- for det har jo aldri skjedd meg før! Men man vet aldri selvsagt... Er jo mulig jeg kunne hatt positiv test en dag eller to, eller at det ikke var min LH- topp, bare starten på den, men vet jo aldri!:rolleyes:

Hvis man har EL 12-48t etter positiv EL test, så kan jeg ha hatt EL så sent som i formiddag, og i så fall tempet jeg før EL.. Så håper jeg får temphopp imorgen altså! Hvis jeg faktisk ikke har hatt EL skal jeg iaf aldri teste etter EL igjen- for da virker det usikkert at jeg ikke ser noen vits:hilarious: Men temping fortsetter jeg med uansett- og aksjer da:)
Beklager at jeg blander meg inn i samtalen, men ville bare kommentere det du skriver om at du kan ha tempet før EL. Det skjedde med meg. Jeg tempet kl. 03.30, og tempen var lav. Testet etter EL kl. 08.00, og da var testen negativ. To dager etter kom krysset i FF, så det tilser at egget slapp en dag mellom kl. 03.30 og 08.00. Synes det er så fascinerende at det er mulig å finne ut av.
 
Beklager at jeg blander meg inn i samtalen, men ville bare kommentere det du skriver om at du kan ha tempet før EL. Det skjedde med meg. Jeg tempet kl. 03.30, og tempen var lav. Testet etter EL kl. 08.00, og da var testen negativ. To dager etter kom krysset i FF, så det tilser at egget slapp en dag mellom kl. 03.30 og 08.00. Synes det er så fascinerende at det er mulig å finne ut av.
Ja, kanskje det er det som har skjedd meg! :joyful:Eller mulig jeg har hatt EL igår, men produserer progesteron litt tregt i starten (har lest at det ikke går utover en potensiell graviditet i starten). Spennende at man kan finne ut av så mye! Gleder meg til temping de neste dagene :oops:
 
D8226114-361E-4D8C-ABB5-CA9BD89172C8.jpeg
CD27 og tempen gikk litt opp i dag:) Fortsatt ikke veldig, men er håpefull iaf! Har jo ikke gått ned de siste dagene iaf! Er spent på når FF vil si at EL var- først må tempen forbli høy noen dager til! Jeg føler at det kanskje var på søndag/mandag ut ifra EL-slim (mindre i går, og tappen føles fast):rolleyes: Gjerne kom med tolkninger! :)
 
Nå er jeg spent på temperaturen din :joyful:
Har skrevet nå! Tempen gikk litt opp i dag også- fortsatt ikke et stort hopp, men kanskje jeg er en ‘Slow riser’ denne gangen? Hadde et veldig hopp etter EL forrige syklus, men det varierer kanskje? Uansett er dette bare andre syklus etter pilleslutt&ammeslutt, så er nok ikke helt regelmessig:p Håper tempen fortsetter å stige så FF setter kryss og jeg kan føle meg helt sikker på at EL har vært! I så fall er jeg 2/3DPO i dag (hvis jeg faktisk hadde EL søn eller mandag som jeg tror):)
 
Har skrevet nå! Tempen gikk litt opp i dag også- fortsatt ikke et stort hopp, men kanskje jeg er en ‘Slow riser’ denne gangen? Hadde et veldig hopp etter EL forrige syklus, men det varierer kanskje? Uansett er dette bare andre syklus etter pilleslutt&ammeslutt, så er nok ikke helt regelmessig:p Håper tempen fortsetter å stige så FF setter kryss og jeg kan føle meg helt sikker på at EL har vært! I så fall er jeg 2/3DPO i dag (hvis jeg faktisk hadde EL søn eller mandag som jeg tror):)

Ja, det kan jo hende. :p Håper FF setter kryss for deg i morgen :D
 
15B6E9D4-D5AC-4D30-BF7E-39224AE37FDA.jpeg
250BE356-D024-4701-B52D-2ABA4D5BCA58.jpeg
1D5794CA-145D-44B8-A690-B01010712FF0.jpeg



CD28 og endelig steg tempen betraktelig mer! :) 36.54 i dag:rolleyes: Appene er litt uenige om når EL var siden jeg var en slow riser denne gangen, men er ca.3dpo nå:)

IKM blir søndag 23 eller mandag 24.august. Deilig å være over i dpo-land! Wohooooo!


Nå gjelder det å drikke ananasjuice min (drukket det et par dager allerede siden jeg mistenkte at EL var søn/man), og få tiden til å gå frem til jeg kan begynne å teste:) Har kjøpt tidligtester, så hvis jeg er så heldig at spiren sitter denne gangen kanskje jeg kan få tidlig positiv som så mange andre? Jeg har fått positiv først 12-17dpo (ca siden jeg aldri har testet etter EL før nå), men det har vært med vanligtester, så blir spennende å se! :joyful:
 
Vis vedlegget 333041 Vis vedlegget 333042 Vis vedlegget 333043


CD28 og endelig steg tempen betraktelig mer! :) 36.54 i dag:rolleyes: Appene er litt uenige om når EL var siden jeg var en slow riser denne gangen, men er ca.3dpo nå:)

IKM blir søndag 23 eller mandag 24.august. Deilig å være over i dpo-land! Wohooooo!


Nå gjelder det å drikke ananasjuice min (drukket det et par dager allerede siden jeg mistenkte at EL var søn/man), og få tiden til å gå frem til jeg kan begynne å teste:) Har kjøpt tidligtester, så hvis jeg er så heldig at spiren sitter denne gangen kanskje jeg kan få tidlig positiv som så mange andre? Jeg har fått positiv først 12-17dpo (ca siden jeg aldri har testet etter EL før nå), men det har vært med vanligtester, så blir spennende å se! :joyful:
Se der, ja! Endelig litt action i grafen din :D Håper du står der med to streker om en ti dagers tid!
 
Vis vedlegget 333041 Vis vedlegget 333042 Vis vedlegget 333043


CD28 og endelig steg tempen betraktelig mer! :) 36.54 i dag:rolleyes: Appene er litt uenige om når EL var siden jeg var en slow riser denne gangen, men er ca.3dpo nå:)

IKM blir søndag 23 eller mandag 24.august. Deilig å være over i dpo-land! Wohooooo!


Nå gjelder det å drikke ananasjuice min (drukket det et par dager allerede siden jeg mistenkte at EL var søn/man), og få tiden til å gå frem til jeg kan begynne å teste:) Har kjøpt tidligtester, så hvis jeg er så heldig at spiren sitter denne gangen kanskje jeg kan få tidlig positiv som så mange andre? Jeg har fått positiv først 12-17dpo (ca siden jeg aldri har testet etter EL før nå), men det har vært med vanligtester, så blir spennende å se! :joyful:

Så spennende å følge!
Du har nok ganske rett i tokningene dine! Krysser fingrene for deg
 
CD29 og tempen var 36.33 kl.05:45, og 36.55 kl.08:00 (sovnet igjen etter tempingen). Går ut ifra den første siden det er da jeg pleier å tempe da:rolleyes:

Håper den stiger raskt igjen og holder seg der! Vet at det er helt normalt at den går litt opp og ned men holder seg over coverline, men føler allikevel at jo høyere, jo bedre! :p

Når tror dere jeg hadde EL? Glow og premom (og jeg selv) tror søn eller man, som gjør at jeg er 4 eller 5dpo i dag, men ifølge FF er jeg bare 3DPO..

Siden tempen har vært litt ‘Slow riser’ er det vanskelig å se eksakt! Men mtp positiv EL-test, og CM og tappen tenker jeg søn/man. Innspill? :rolleyes:
 

Vedlegg

  • F5E3F81D-1888-498A-B444-F62C1BB7EE65.jpeg
    F5E3F81D-1888-498A-B444-F62C1BB7EE65.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 57
Back
Topp