Når er der interesse for ny runde?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, når er dere klare?

Asap?
Skolestart?
September?

Jeg er hjemme fra ferie og gått opp en god del i sommer. Begynner jobb igjen på mandag og er klar for nye rutiner.... Som ikke kan inneholde potetgull hver kveld.
 
Er med når som helst men hadde det vært mulig å ha veie dag på onsdager
 
Alt er selvsagt mulig, opp til flertallet.

Eller.reelt. Opp til krigleder som setter reglene ved påmelding egenelig.
 
Jeg er gjerne med på en ny runde! Sist jeg var med ble jeg gravid midt i, så det gikk ikke så bra ;)
 
Jeg er med på ny runde :)
 
Jeg er gjerne med, men kan godt vente til september. Vi er midt i flyttesjau, og jeg orker ikke legge på trening i tillegg til alt maset med flytting.
 
Jeg blir med
 
Noen som vil ta på seg å være krigleder? Det er ikke allverdens jobb, vi er flere med erfaring som kan bistå og evt dele regneark som er brukt for kontroller om ønskelig.
 
Kan man dele på det tro? hver sin uke feks?
Det kan man selvsagt også gjøre

Jeg vegrer meg litt mot å påta meg dette på kveldstid fredag, og dagtid som vi prøvde sist synes jeg ikke fungerte så godt, før jeg vet hvordan uka ser ut med ungenes aktiviteter dette året. Jeg har tre barn og en kabal av fritidsaktiviteter som skal gå opp og vi voksne er delaktige på noe av det. Så ukene er ofte hektiske
 
Det kan man selvsagt også gjøre

Jeg vegrer meg litt mot å påta meg dette på kveldstid fredag, og dagtid som vi prøvde sist synes jeg ikke fungerte så godt, før jeg vet hvordan uka ser ut med ungenes aktiviteter dette året. Jeg har tre barn og en kabal av fritidsaktiviteter som skal gå opp og vi voksne er delaktige på noe av det. Så ukene er ofte hektiske

Egentlig samme her, bare 2 barn da. Men jeg er tilbake i jobb igjen og jobber mye, så kan bli vanskelig å få til. fredag er uansett også uaktuelt for meg, men om man kunne fordelt, kan jeg godt ta en og annen uke. Mandag /Onsdag feks?
 
Det handler jo litt om utfordringen også, som må avsluttes dagen før veiing sånn at en har poengene der samtidig. Gitt at man skal ha utfordring da, men det er jo litt gøy.

Og det er lagt til søndag til torsdag sånn at man faktisk har mulighet til å kunne ha litt helg. Litt godteri på fredage eller lørdag uten å ryke på godteri bonus, for dem som går for slikt. Har ikke noe å si for meg. Jeg ryker på den jevnlig uansett. Men mange andre ser annerledes på det og da er vel utfordring onsdag til søndag eller fredag til tirsdag ikke like gøy?
 
Jeg for min del synes det ville vært supert med utfordring i helg også. Spiser uansett ikke snop hver helg. Kanskje flere kan komme med sin mening?
 
Det at utfordringen også går i helgen er en fordel synes jeg, kan fort skli ut her i gården ihvertfall :) ellers kunne man jo gått for bonus på gjennomført 4 av 5 dager f.eks., eller hatt en fast utfordring som gikk kontinuerlig, og som ga bonus om gjennomført 6 av 7 dager? Da slipper man også klagingen på at noen grupper lager for krevende utfordringer etc :)
 
Klar så fort andre er klare her :smiley-bounce012
 
Tror vi bare trenger at noen orker å påta seg det.
 
Jeg kan være krigleder, så satser jeg på at noen ka stille som vikar om jeg behøver det.
 
Jeg kan være krigleder, så satser jeg på at noen ka stille som vikar om jeg behøver det.
Flott. Lag påmeldingstråd med en frist som passer deg. Vil du ha hjelp til å sette opp lag eller regnearket noen av oss bruker hver uke tilsendt. Så send meg en pm og jeg kan stille som vikar om det passer.
 
Flott. Lag påmeldingstråd med en frist som passer deg. Vil du ha hjelp til å sette opp lag eller regnearket noen av oss bruker hver uke tilsendt. Så send meg en pm og jeg kan stille som vikar om det passer.
Jeg vil gjerne ha hjelp til regneark :)
Oppsett antar jeg man lager lag jevnt med ca lik bmi og vekt?

Hittil er det veldig få påmeldte da..
 
Back
Topp