Skravletråd

Fordelen med lang vei til nærmeste butikk er at når man finner ut at man er tomme for gulost og brød så blir det en del skritt :)
Ja, jeg kunne tatt bilen, men har for vane å gå dersom jeg har tid og det ikke er så alt for mye jeg skal ha.
Har en egen handle sekk :)
 
så bra og så smart
Hatt den vanen en stund.
Ble en del av det når jeg i sin tid startet.
Bruke bilen mindre.
Et eksempel er når jeg bare skal ha småting i butikken.
Et annet var når jeg tok storhandlen den ene gangen i uken, det meste får jeg i en butikk, men noe må jeg over på sentret for, da handler jeg ikke ved den første, handler, kjører bort til den andre. Jeg parkerer ved den første, handler, legger i bilen og går bort.
Det er de små tingene som teller, hvordan kan man klare å få med bevegelse inn i en hektisk hverdag.
I begynnelsen var de så tingene utrolig viktige siden det fikk meg i gang, nå er det bare blitt en vane
 
Hatt den vanen en stund.
Ble en del av det når jeg i sin tid startet.
Bruke bilen mindre.
Et eksempel er når jeg bare skal ha småting i butikken.
Et annet var når jeg tok storhandlen den ene gangen i uken, det meste får jeg i en butikk, men noe må jeg over på sentret for, da handler jeg ikke ved den første, handler, kjører bort til den andre. Jeg parkerer ved den første, handler, legger i bilen og går bort.
Det er de små tingene som teller, hvordan kan man klare å få med bevegelse inn i en hektisk hverdag.
I begynnelsen var de så tingene utrolig viktige siden det fikk meg i gang, nå er det bare blitt en vane

Er litt sånn her også. Jeg er jo heldig som går så mye på jobb men i tillegg har jeg lært meg som deg, å «samle skritt» i alle hverdagssysler. Det hjelper enormt og som for deg, var det helt avgjørende de første mnd av livsstil endringen.
 
Last edited:
Den ene tåen min :(
Den er litt hoven og vond å gå på, vet ikke hva jeg har gjort med den.

Uansett ikke sjanse i havet at jeg får løpt i kveld.
Tar ikke sjanse på den gåturen jeg kan finne på å ta istedenfor heller som pleier å være en fin plan B.
Så da har jeg laget en plan C.
Jeg går i nabolaget, og en tur i lysløypa, den turen kan jeg alltids forlenge dersom det går bra, men går det skitt så har jeg kort vei hjem
 
Den ene tåen min :(
Den er litt hoven og vond å gå på, vet ikke hva jeg har gjort med den.

Uansett ikke sjanse i havet at jeg får løpt i kveld.
Tar ikke sjanse på den gåturen jeg kan finne på å ta istedenfor heller som pleier å være en fin plan B.
Så da har jeg laget en plan C.
Jeg går i nabolaget, og en tur i lysløypa, den turen kan jeg alltids forlenge dersom det går bra, men går det skitt så har jeg kort vei hjem

æsj så kjedelig. Håper du fikk deg en god tur uten at tåen ble for plagsom.
 
Etter langturen i går hvilte jeg delvis på laubærene. Tur til stranden etter middag. Bading og lek og litt svømming med barna før vi vandret hjem. Deilig!!
 
Back
Topp