Neste bilstol (Suzuki s-cross)

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Hvilke bilstol skal dere ha til neste størrelse?
Vi har en suzuki s-cross, den er ikke kjempe god plass i bak. Har dere noen erfaringer eller anbefalinger?
 
Planen er å kjøpe maxi cosi pearl eller noe som passer på basen til babystolen. Den passet i vår renault zoe som har trange bakseter. Nå har vi kjøpt oss ny bil, outlander, så håper hellingen passer. Hvis ikke blir det nok en fra maxway, klippan eller axkid som han kan ha lengst mulig.
 
Har besafe. Hadde også det med første når jeg kjørte s-cross. Izi modular den heter tror jeg. Både baby stol å nr 2 passet bak der jeg satt. 165.
 
Bilstolen som tar minst plass i baksetet er Max-way plus. Den er også en av dem som varer lengst bakovervendt :)
 
Takk for tips! Men har skjønt at denne er ganske hard å sitte i? Tror vi må ta en tur til baby care å prøve
Britax two-way er hard å sitte i :) max-way plus er ikke hard :) i tillegg finnes det komfortinnlegg man kan kjøpe. Vi har two-way til besteforeldrebilen, da den kun blir brukt til og fra barnehagen stort sett - så har vi maxway plus i bil nr 2 fordi den bilen er liten, og swingfix i hovedbilen. Når hun nå snart bikker 18kg vektgrense på isofix så kjøper vi inn enda en maxway plus til å ha i hovedbilen :)
 
Vi er veldig veldig fornøyd med maxway plus! Har det i den ene bilen og besafe modular i den andre til storebror! Besafe kjøpte vi fordi Vi hadde basen fra babystolen! Vi blir å kjøpe to stk maxway plus med komforinnlegg når lillebror skal over i stol nr.2! Enkelt å montere og holder ut hele bakovervendtperioden!
 
Back
Topp