Juni - 2020 ☘️

Skimter noe! Du er 10dpo idag du også, er det blasto du satt inn eller? Jeg har enda ikke testet, men holder på å gå på veggen:nailbiting:
La ved et bilde av en test jeg tok i ettermiddag, der synes streken bedre :D ser den bedre i virkeligheten da, litt plagsomt at den "forsvinner" litt på bilde :p men er jo fortsatt veldig tidlig! 10 dpo ja, blasto:)
Når tenker du å teste da? :D
Nervepirrende det her!
 

Vedlegg

  • IMG_20200703_161739.jpg
    IMG_20200703_161739.jpg
    27,1 KB · Visninger: 87
Jeg kunne hatt fire, fem, seks, syv om jeg fikk lov. Men det har jeg innsett for lenge siden at ikke kommer til å skje:stop: Delvis fordi han jeg bor med nok nøyer seg med to, men kan gå med på tre ;)
Håper min ombestemmer seg senere så jeg kan få en tredje :D
 
La ved et bilde av en test jeg tok i ettermiddag, der synes streken bedre :D ser den bedre i virkeligheten da, litt plagsomt at den "forsvinner" litt på bilde :p men er jo fortsatt veldig tidlig! 10 dpo ja, blasto:)
Når tenker du å teste da? :D
Nervepirrende det her!
Wow ser den tydelig da!! :woot:
Jeg sto egentlig klar i morges med testen i hånda, men valgte å vente litt til da jeg ble så stressa. Blir alltid så skuffa når jeg får negativ, og ville beholde godfølelsen litt til dersom testen blir negativ :shy: Er nok ikke lenge til jeg sprekker da! Hehe
 
Wow ser den tydelig da!! :woot:
Jeg sto egentlig klar i morges med testen i hånda, men valgte å vente litt til da jeg ble så stressa. Blir alltid så skuffa når jeg får negativ, og ville beholde godfølelsen litt til dersom testen blir negativ :shy: Er nok ikke lenge til jeg sprekker da! Hehe
Ja, var så deilig å se at det var litt økning!
Skjønner deg godt :Heartred var med litt skrekkblandet fryd at jeg begynte å teste, men jeg eier ikke tålmodighet :rolleyes:
Håper veldig for deg at det dukker opp to streker når du tester :Heartred
 
Jeg jukset med en tidlig test igår morges (13 dpo) - testdag er blodprøve på mandag.
Nervepirrende, men heldigvis ser dette lovende ut!! :) Nå er jeg spent på hcg nivået de måler på mandag. Deretter tenker jeg å ta digital test om 2 uker for å bekrefte at det fortsetter å stige, og så er det å vente på ul for å se liv. Krysser alt vi har her!!
 

Vedlegg

  • 20200703_095113.jpg
    20200703_095113.jpg
    15,9 KB · Visninger: 67
Jeg jukset med en tidlig test igår morges (13 dpo) - testdag er blodprøve på mandag.
Nervepirrende, men heldigvis ser dette lovende ut!! :) Nå er jeg spent på hcg nivået de måler på mandag. Deretter tenker jeg å ta digital test om 2 uker for å bekrefte at det fortsetter å stige, og så er det å vente på ul for å se liv. Krysser alt vi har her!!
Gratulerer! Kjempefin strek, dette må det bli baby av :)
 
Jeg ruger på to egg! Ble litt overrasket da vi kom på klinikken i dag og de ville sette inn begge de eggene vi hadde. Shit så skummelt! Tenk om begge fester seg og begge deler seg i to eller flere :nailbiting:

Åå så spennende! Masse lykke til med rugetida! Jeg synes tvillinger hadde vært helt magisk! Men ikke flere enn det på en gang :wideyed: Krysser fingrene for deg! ❤️
 
Så mange positive tester her inne nå! ❤️ Fantastisk å se! Kanskje det er noe i det de sier om at det er lettere å bli gravid i de lyse månedene i året.. ?
 
Endelig testdag fra sykehuset og Gravid 2-3 på CB Digital! ❤️❤️ Lurer på om jeg da endelig skal tørre å si: Jeg er gravid! :happy093
 

Vedlegg

  • 80EBA9FE-9736-4CD8-8746-72CA7A9425AA.jpeg
    80EBA9FE-9736-4CD8-8746-72CA7A9425AA.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 91
  • CBF657BC-23DF-4A0D-AAA1-FEF947CC412A.jpeg
    CBF657BC-23DF-4A0D-AAA1-FEF947CC412A.jpeg
    33,9 KB · Visninger: 89
Disse ble tatt igår, 12 dpo :love2 Skal ta blodprøve i løpet av uken for å bekrefte det ❤️
 

Vedlegg

  • gravid 1-2.jpg
    gravid 1-2.jpg
    27,7 KB · Visninger: 83
@casso Hvordan går det med deg? Du har vel satt inn blasto?
 
@casso Hvordan går det med deg? Du har vel satt inn blasto?

Takk som spør:)

Ja, er offisielt ruger. Fikk først beskjed om at 5 av 6 av de befruktede eggene var falt fra. Da vi kom til innsett hadde ett karret seg tilbake. Så hadde to blasto. De hadde begge nedsatt kvalitet med fragmenteringen og diverse. Vi endte opp med å sette inn begge to. Dette var på onsdag og jeg er nå 7 dpo :) har ingen følelse for hvilken vei det går :-/ tenkte å ta første test på mandag!!
 
Jeg ruger på to egg! Ble litt overrasket da vi kom på klinikken i dag og de ville sette inn begge de eggene vi hadde. Shit så skummelt! Tenk om begge fester seg og begge deler seg i to eller flere :nailbiting:

så gøy!! Er i samme situasjon vi da:) Hvor mange dpo er du?
 
Last edited:
Back
Topp