Dere som sover hver før seg?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Leste en tråd her der mangen skriver att de sove hver før seg. Hvordan tar deres andre halv del det?
her blir han nesten sur bara gutt ungen sover mellom oss eller visst jeg sko sove inne hos barnen.
 
Han sover på gjesterommet i dobbelseng (der har vi også kjærestetid, både prat og annet:hilarious:) og jeg samsover i dobbelseng med jenta vår. Mest fordi det har vært mye nattamming og da får han sove uten å bli vekt. Jeg får sove ofte om morgenen, så det er mest for at alle skal få mest mulig søvn:) nå har vi begynt med eget rom til henne, men det funker ikke hver natt:hilarious:
 
Han sover på gjesterommet i dobbelseng (der har vi også kjærestetid, både prat og annet:hilarious:) og jeg samsover i dobbelseng med jenta vår. Mest fordi det har vært mye nattamming og da får han sove uten å bli vekt. Jeg får sove ofte om morgenen, så det er mest for at alle skal få mest mulig søvn:) nå har vi begynt med eget rom til henne, men det funker ikke hver natt:hilarious:
Så bra ordning og att det fungerer før dere
 
Sover hver for oss da jeg sover ekstremt lett. Han syns det var litt trist i starten, men er fornøyd med det nå. :)
 
Verken han eller jeg er særlig fornøyd med det, men for at vi alle skal få mest mulig søvn slik det er nå, må vi nesten gjøre det sånn. Kommer ikke til å vare for alltid.
 
Min samboer har søvnproblemer så det måtte bli separate rom med en liten som trenger pupp på natten :) Han liker det ikke men han må jo bare om han skal fungere. Får se hvordan det blir etterhvert. Jeg elsker å samsove med baby og det er jo bare for en stund.
 
Vi gjorde det i nesten ett år. Fungerte jo sånn sett mtp søvnen da. Han snorka veldig ekstremt. Og jeg har søvnproblemer. Men ikke ville han gjøre noe med snorkinga heller hos proffe da.

For oss fungerte det ikke da i lengden. Vi mista hele nærheten og alt som hørte med, i det daglige og alt. For oss føltes det som to romkamerater som bodde sammen til slutt.

Nå bor vi hver for oss heller og jeg vil aldri ha det slik igjen kjenner jeg :(
 
Vi har ikke sovet sammen siden første barnet kom i 2016. Jeg har samsovet med datteren vår og han har sovet på gjesterommet. Det er det som har gitt hele familien god søvn :) nå kommer lillebror om en uke eller to og de siste månedene har mannen min sovet på gjesteseng på rommet til 3 åringen. Ho liker ikke å sove alene og jeg trenger senga for meg selv med svær mage og vond kropp :p dette funker veldig fint for oss, alle sover godt og det viktigste: barnet vårt får den tryggheten ho trenger. Så får vi heller sove sammen når småbarnsperioden er over :)
 
Han skjønner hvorfor han er sendt på gjesterommet, men synes selvsagt at det er kjipt. Nå snorker han som et uvær og hadde fått lov å komme tilbake om han slutta med det.
 
Vi sover ikke hver for oss, var var en periode jeg vurderte det seriøst. Mannen snorker også noe gruusomt, sovner alltid først, og jeg sover lett og dårlig. Prøvde snorkeplaster, nesespray, endring på liggestillinger, smatting :)p), biteskinne eller hva det lå enn heter(?) og ja allle mulige tips og triks.. Ingenting funka. Løsningen ble ørepropper i silikon til meg :hilarious:
Om ikke det heller hadde funka hadde vi nok gått for separerte rom vi også :p Mannen er veldig glad for at vi fant en løsning som funker, men vi hadde en peride der vi sov på hvert vårt rom, da en av oss måtte sove med frøkna på da 1år. Det var ingen problem, og faktisk hans forslag. Tror det hadde mye å si at det hjalp på nattesøvnen, og at det bare var for en liten periode.
 
Vi sover ikke hver for oss, var var en periode jeg vurderte det seriøst. Mannen snorker også noe gruusomt, sovner alltid først, og jeg sover lett og dårlig. Prøvde snorkeplaster, nesespray, endring på liggestillinger, smatting :)p), biteskinne eller hva det lå enn heter(?) og ja allle mulige tips og triks.. Ingenting funka. Løsningen ble ørepropper i silikon til meg :hilarious:
Om ikke det heller hadde funka hadde vi nok gått for separerte rom vi også :p Mannen er veldig glad for at vi fant en løsning som funker, men vi hadde en peride der vi sov på hvert vårt rom, da en av oss måtte sove med frøkna på da 1år. Det var ingen problem, og faktisk hans forslag. Tror det hadde mye å si at det hjalp på nattesøvnen, og at det bare var for en liten periode.
Har han blitt testet for søvnapné?
 
Back
Topp