Skravletråd Wildcard

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
For oss som kriger for å komme inn i slankekrigen igjen :D
 
Hva skal man spise? Hvor mye? Hvor ofte? Det er så mange meninger. Føler at det bare blir et sammensurium av alt mulig rart her ^^
 
Til sist er vel svaret at man skal ha mer ut enn inn hver dag :) Og forskjellige dietter fungerer ikke like bra hos alle :) Jeg synes heller ikke at folk med en normalt, kanskje litt usunt kosthold, og som ikke er særlig aktive skal over natten snu trenden til streng diett og 6 timer trening i uken.
Men er jo flere små enkle grep man kan gjøre i egen hverdag for å gjøre den litt sunnere :)

Min felle er at jeg er sykt glad i å bake ting, og deretter spise dem, eller å overspise kosemat om kveldene.

Hjelper ikke at jeg gikk en skitur som forbrenner 1500 cal om jeg spiser dem opp etterpå. Selv om det er bedre å ta den turen uansett, da det er bra for kroppen også :)

Tror om du satser deg inn på 3-4 hovedmåltider, og heller tar noe lett snacks/frukt/liten yoghurt i mellom der om du føler deg sulten bure funke for de fleste. Selv dropper jeg mellommåltiden om jeg ikke er sulten, finnes vel 5 store hav fylt med kostholdråd der ute, ta mye med en klype salt :)
 
Jeg har det med å bli for intens. Alt eller ingenting.
Men veldig mye er gjort om jeg bare kutter ut godis.
 
Jeg gikk i null denne uken. Det hadde jeg aldri trodd, så mye som jeg har spist. Eller, så usunt heller :p
 
Jeg gikk ennå mer ned denne uken :) Ikke så lat for mye igjen før jeg har en BMI under 25 :)
 
Heisann :)
Da melder jeg meg inn her med dere :)

Har dere lyst til å bli med å kjøre en wildcard utfording denne uka, kun for morroskyld? Se hvem som går flest Skritt?
 
Så typisk når energien og motivasjonen er der, jeg er ute å mosjonerer. Har forsøkt sånn smått å begynne å jogge igjen. Så etter 10 min ute ringer samboer at minste er våken og rasende når jeg ikke er der❤️, så da var det rett hjem igjen å amme.. har ikke kommet meg på 10000 skritt enda i dag, så håper motivasjon enda er der når hun har sovnet igjen.. Hvis samboer slipper meg ut igjen :hilarious:
 
Så typisk når energien og motivasjonen er der, jeg er ute å mosjonerer. Har forsøkt sånn smått å begynne å jogge igjen. Så etter 10 min ute ringer samboer at minste er våken og rasende når jeg ikke er der❤️, så da var det rett hjem igjen å amme.. har ikke kommet meg på 10000 skritt enda i dag, så håper motivasjon enda er der når hun har sovnet igjen.. Hvis samboer slipper meg ut igjen :hilarious:
Hehe, husker den ammetiden ja :) er minste gammel da ?
 
Det er så godt med en regnværsdag. Jeg blir helt satt ut av sola, og det er ikke rare greiene jeg får på skritt utfordringen da :rolleyes:
 
Det er så godt med en regnværsdag. Jeg blir helt satt ut av sola, og det er ikke rare greiene jeg får på skritt utfordringen da :rolleyes:
Hehe tror jeg på :) Her i Nord er det ikke ennå de mest heftige temperaturene, så godværsdager er motiverende for å komme seg ut :)
 
0,5 kg ned. Jeg vil ikke si at det er pga god innsats akkurat, det handler vel mest om at jeg verken spiste eller drakk i noe særlig grad i går. Ikke helt bevisst, hadde bare en del jeg skulle gjøre så tiden gikk fra meg. Da jeg hadde tid så var jeg ikke sulten heller. Kanskje det er varmen som gjør det. Men nedgang er nedgang, det øker jo sjansen for at jeg gjør en større innsats neste uke.
 
Jeg glemte av skrittutfordringen jeg. Jaja, ingen skade skjedd i krigen, men det hadde jo vært kjekt å få gjort det likevel :)

Matmessig har det gått bedre i det siste, og svigermor har funnet frem en hiit-liste til meg på YouTube som jeg skal prøve ut. Det er visst harde greier ^^
 
Her går det mest i knekkebrød, rent kjøtt, grønnsaker og mye trening :)
 
Back
Topp