Det største ønske

Så utrolig kjedelig å drømme det! Det kan av og til føles så virkelig når man våkner og den følelsen kan sitte i ganske lenge gjennom dagen for min del hvertfall. Men spennende å være i DPO-land..! :) Jeg håper sånn på dine vegne at det klaffer og at spiren sitter denne gangen. Da begynner du å teste på 10 DPO? Det gleder jeg meg til å følge med på :)
Var litt skipla de to dagene jeg drømte de drømmene. Har også drømt om at jeg fikk positive tester, vært gravid og født men det begynner å bli en stund siden nå. Håper det skjer i det virkelige liv snart :D
Takk og det samme til deg!
Ja begynner 10 dpo.
 
Nå er det lenge siden jeg har sett innom dagboken din. Og jeg blir faktisk i litt dårlig humør når jeg ser at dere enda ikke har fått drømmebabyen deres! Nå må egget feste seg, og bli der fram til det er en fiks ferdig baby på 3+- kg!
Hvordan går det med vekten din, har du fått til å gå ned i vekt? :)
 
Nå er det lenge siden jeg har sett innom dagboken din. Og jeg blir faktisk i litt dårlig humør når jeg ser at dere enda ikke har fått drømmebabyen deres! Nå må egget feste seg, og bli der fram til det er en fiks ferdig baby på 3+- kg!
Hvordan går det med vekten din, har du fått til å gå ned i vekt? :)
Takk!! Håpet synker egentlig men gir ikke opp enda. Håper spiren sitter snart hele veien :)

Ja den vekta... Gikk jo ned i fjor. Etter det har den først vært stabil og så opp og begynte endelig å gå litt ned igjen. Men nå er vekta stuck. Har gjort mange endringer den siste tiden men ingenting hjelper. Håper det løsner snart da :)

Ser at du er gravid igjen :) Gratulerer :Heartred
 
PP56 - CD19 - 5DPO??

Dagen snirkler seg avgårde mot testedagen :) Testet i dag men den var selvfølgelig blenda :wacky: Skulle til kiropraktoren i dag så da tar jeg alltid en test sånn i tilfelle.
I natt fikk jeg en sterk mensfølelse, og det har jeg akkurat nå også. Ingen murringer eller kramper.
I går begynte brystene å bli litt ømme, men bare hvis jeg kjente godt etter :hilarious: I dag er de litt mer ømme.
Hvilepulsen er bare rar denne syklusen også. Et par dager nå har den plutselig hoppet fra 67 til 69 om morgenen men når den har liksom summet seg så har den gått ned til 66 og 67. Så det er der hvilepulsen har lagt seg.

05BC23AB-5CE3-4580-ACBA-FAC27910FF8D.jpeg
 
Last edited:
PP56 - CD21 - 7DPO??

Nå skjønner jeg ingenting mht hvilepulsen den har droppet og er der jeg bruker å ha mens eller etter mens o_O Kjent litt stikk i rundt eggstokkene av og til og området i rundt. Kjenner jeg er litt øm i livmor. Hadde en iling på innsiden av venstre lår igår. Brystene blir mer og mer øm. Har litt mensfølelse av og til. Akkurat nå er jeg kvalm men det er nok fordi jeg ikke har spist og ikke en spire.
Hadde vært typisk at kroppen skulle tulle denne gangen (for første gang) når jeg ikke har tempet eller testet. Men går ut i fra at EL kom til vanlig tid og så får jeg bare se om det blir positiv test eller TR som kommer neste uke. Føler ikke at jeg stresser noe. Tar det som det kommet denne gangen.

81FBAFDD-FA3C-493A-9CF4-0B38FB488954.jpeg
 
PP56 - CD21 - 7DPO??

Nå skjønner jeg ingenting mht hvilepulsen den har droppet og er der jeg bruker å ha mens eller etter mens o_O Kjent litt stikk i rundt eggstokkene av og til og området i rundt. Kjenner jeg er litt øm i livmor. Hadde en iling på innsiden av venstre lår igår. Brystene blir mer og mer øm. Har litt mensfølelse av og til. Akkurat nå er jeg kvalm men det er nok fordi jeg ikke har spist og ikke en spire.
Hadde vært typisk at kroppen skulle tulle denne gangen (for første gang) når jeg ikke har tempet eller testet. Men går ut i fra at EL kom til vanlig tid og så får jeg bare se om det blir positiv test eller TR som kommer neste uke. Føler ikke at jeg stresser noe. Tar det som det kommet denne gangen.

Vis vedlegget 327450

Kan man få festedipp med hvilepulsen eller gjelder det kun temping? Krysser fingrene for at det snart er deres tur ❤️
 
Kan man få festedipp med hvilepulsen eller gjelder det kun temping? Krysser fingrene for at det snart er deres tur ❤️
Vet ikke, men det var ei her på forumet som mistet håpet da hvilepulsen gikk nedover når ikm nærmet seg for så å gå opp og hun var gravid den mnd. Håper jo at den spretter opp snart ;) Takk :Heartred
 
Fikk plutselig sterk mensfølelse og samtidig vondt i korsryggen og en rar følelse i høyre lår. Var sikker på at TR er på vei så forberedte meg på at det kom til å være rosa på papiret når jeg var på do. Heldigvis ikke noe så lever i håpet litt til :)
Fortsatt litt mensfølelse av og til.
 
Fortsetter å håpe for deg!
 
Hvilepulsen kan variere litt, jeg håper dette er din mnd:love7:Heartbigred
Det kan den men bare så mer rar og uvanlig fra andre sykluser. Kanskje det er da det klaffer?? :D
Takk :Heartbigred
 
Last edited:
Back
Topp