Krysser fingrene for ny pp :cat:
 
Takk. :) krysser fingrene for deg også. Håper du får en positiv test en av de neste dagene her nå, blir spennende å se. :)
TR kom i dag, tre dager før IKM. Så nå har jeg bestilt gynekologtime neste uke. Orker ikke vente tre måneder for offentlig :arghh:
 
PP4 - CD1
Trodde at tr kom i går, men ble visst bare spotting ut dagen, men i dag er det ingen tvil, og smertestillende er mitt mellommåltid i dag.
Starta el-testing allerede.
Har massevis av tester så trenger ikke å bekymre meg for å gå tom.
Denne PP skal jeg IKKE gå glipp av vinduet!

Har gått tilbake til de samme vitaminene jeg tok de første 2 pp hvor jeg faktisk ble gravid, forrige pp var jeg så opptatt av å spise sunt men ble ikke gravid så jeg skal spise som jeg føler for det, fram til dpo land! Gidder ikke å gå rundt og stresse med maten om det ikke gjør noen nytte uansett.

Samboeren skal få ta vitaminene han tok sist pp da men, så de skal han starte med i dag så han er på CD1 han også :hilarious:

Når jeg får positiv test igjen så går jeg over til vitaminene som gravide skal ta. That's it.

Om det klaffer denne gangen så trenger vi ikke å være bekymret for at samboer skal miste jobben (ettersom han har vært i isolasjon og ikke jobbet så fikk han advarsel av om at han tok pappa perm på et tidspunkt som indikerte at vi hadde hatt sex (og ikke holdt avstand) mens han var i isolasjon, så kunne han miste jobben.
Han går tilbake på jobb nå i juni, så da er vi trygge
Pluss at da får han også lov til å bli med på tul.
Pluss at om jeg endelig får lov til å reise hjem i august så er jeg 12 uker da og kan fortelle det til familien min og vennene mine ansikt til ansikt! :) og det etter en eller to tul med bilder også.
I tillegg så blir termin isåfall i starten av mars, midt mellom min og Pappa sin bursdag og vi begge er født i fiskenes tegn og jeg har allerede en tatovering av det stjernetegnet på meg.
(Og 4 er favoritt tallet mitt)

Så jeg håper at "universet" bare har ventet på timingen her, og at denne gangen- denne gangen SKAL det klaffe!!
Krysser alt jeg makter og har for at this is it.:Heartred
Heia fiskene!:Heartbigred har kjempe lyst på fiskene baby selv (nå blir det jo ikke det da) men det virker som drømmen! Pappaen min er også fiskene!
Hilsen fisk :laughing002 :love017
 
Heia fiskene!:Heartbigred har kjempe lyst på fiskene baby selv (nå blir det jo ikke det da) men det virker som drømmen! Pappaen min er også fiskene!
Hilsen fisk :laughing002 :love017
Hehe. :) ja hadde passet veldig fint :)
å er du også i fiskene siden du skrev hilsen fisk? :)
 
Heia. Går sakte :p CD8 og tester etter EL bare.
Ingenting nytt, bare utålmodighet :hilarious:
Så nettopp at du har fått time til oul! Herlig! Spennende. :)
Skulle ønske tiden gikk fortere, ja! o_O Satser på at dette er syklusen for dere!

Ja, føles helt rart. Har ul-bilder hengende på kjøleskapet, men tror liksom ikke en døyt på at jeg er gravid. Skulle gjerne tatt litt vedvarende kvalme, bare for å kjenne på det hver dag. :p Luksusproblem, altså.. :hilarious:
 
Skulle ønske tiden gikk fortere, ja! o_O Satser på at dette er syklusen for dere!

Ja, føles helt rart. Har ul-bilder hengende på kjøleskapet, men tror liksom ikke en døyt på at jeg er gravid. Skulle gjerne tatt litt vedvarende kvalme, bare for å kjenne på det hver dag. :p Luksusproblem, altså.. :hilarious:
Håper virkelig det.
Alt med denne syklusen hadde vært perfekt med tanke på isolasjonen til samboer, framtidig ul, termindato og 4 er favorittallet mitt (pp4). Så det MÅ skje denne runden!!
Hehe det er en veldig utrolig ting å være gravid så er sikkert vanskelig å pakke hodet rundt. Men du er nok bare heldig som slipper kvalmen :) men skjønner tankegangen din også.
 
Hvordan går det med deg ConCon? :Heartpink Har vært så dårlig på å holde følge med andre her inne de siste ukene når det har vært så mye frem og tilbake med min egen syklus denne gangen:shy: Håper alt er fint med deg og at du stålsetter deg for å bli gravid denne gangen! Gleder meg til å følge med på termin streken din om ikke mange uker! :)
 
Hvordan går det med deg ConCon? :Heartpink Har vært så dårlig på å holde følge med andre her inne de siste ukene når det har vært så mye frem og tilbake med min egen syklus denne gangen:shy: Håper alt er fint med deg og at du stålsetter deg for å bli gravid denne gangen! Gleder meg til å følge med på termin streken din om ikke mange uker! :)
Tror det går bra, så lenge jeg får el i dag eller i mårra så går det bra.
Spent på om syklusen min er "normal" eller ikke denne pp. El-testen var litt sterkere i går ettermiddag, men i morges var den tilbake til svak igjen.. Men dagen er fortsatt ung og el-tester er ofte sterkere på ettermiddag/kveld. Så krysser fingrene for at den blir positiv i dag, og at jeg er i rute.
Samboer drar tilbake på jobb på torsdag og kommer ikke hjem før mellom 23:30-24 så blir grusomt sent å legge aksjer etter at han kommer hjem. Men om jeg får positiv el-test i dag så blir siste aksjelegging i mårra.
Fryktelig dårlig timing for ham å dra tilbake på jobb :hilarious:
 
Tror det går bra, så lenge jeg får el i dag eller i mårra så går det bra.
Spent på om syklusen min er "normal" eller ikke denne pp. El-testen var litt sterkere i går ettermiddag, men i morges var den tilbake til svak igjen.. Men dagen er fortsatt ung og el-tester er ofte sterkere på ettermiddag/kveld. Så krysser fingrene for at den blir positiv i dag, og at jeg er i rute.
Samboer drar tilbake på jobb på torsdag og kommer ikke hjem før mellom 23:30-24 så blir grusomt sent å legge aksjer etter at han kommer hjem. Men om jeg får positiv el-test i dag så blir siste aksjelegging i mårra.
Fryktelig dårlig timing for ham å dra tilbake på jobb :hilarious:
Krysser fingrene for snarlig EL og Mars baby :) :)
 
Back
Topp