Vi over 38

Hei! Velkommen hit Vintermor! Så godt å se at vi er flere. Så spennende, hvilket type forsøk skal dere igang med? Massevis av lykke til ihvertfall, sjansene er jo så absolutt tilstede, du må holde oss oppdaterte, blir spennende å følge hverandre her inne :Heartred

Hei! Jeg blir gjerne med her Er 42 år, prøver på barn nr. 2. Skal ha fersforsøk på Maigaard i juni. Spent på om det funker denne gangen. Har innerst inne begynt å gi opp litt. Selv om alt ser bra ut, så bare føler jeg at eggene mine er for gamle. Jeg er veldig takknemlig for den ene sønnen vi har, men det hadde vært veldig koselig med en til :Heartred Spent på å se hvor lenge jeg føler det er ok å prøve. Hadde aldri trodd at jeg skulle være 42 år og forsøke å få barn!
 
Hei! Svarer jeg på riktig sted? :)Gi meg beskjed om ikke Jeg er 39 år, tilhører Hausken. Jeg hadde et mislykket ivf i april. Nå er jeg igang igjen! Jeg har idag begynt på Primolut for å fremkalle mensen. På syklusdag 21 skal jeg starte med progynova. Sprøytestart ved 1 mensdag. Jeg skal kombinere bemfola og menopur. Jeg har en gutt på 9 år (naturlig)og en gutt på 1 1/2 år (ivf, 1 forsøk.) Jeg får kun ut 1-2 egg ved egguttak. Er utrolig utålmodig nå og vil gjerne planlegge sommeren;) Noen som har gått på Primolut og progynova og har erfaring med når mens kom etter siste primolut pille?Hvor mange dager gikk dere på progynova før dere fikk mens?


Hei!
Jeg tok min siste primolut pille i går, så nå venter jeg veldig. Sykepleieren sa at jeg kunne forvente mensen 3-7 dager etter siste pille. Når jeg får mensen begynner jeg på progynova, før jeg har et frys forsøk.
 
Da er jeg igang med stimulering, veldig takknemlig for å få en sjanse til før sommeren! UL om noen uker, spennende tider fremover :smiley-angelic001:love7
 
Da er jeg igang med stimulering, veldig takknemlig for å få en sjanse til før sommeren! UL om noen uker, spennende tider fremover :smiley-angelic001:love7
Wiiiii!! Då er me ganske likt i løypa, Vårsol. :happy:Kryssar fingrane for oss! Kva protokoll skal du ha no? Lykke til!
 
Tusen takk! Har lang protokoll, så er bare å smøre seg med tålmodighet, men det har jeg fått endel av etter at jeg startet med IVF:joyful: Enn med deg? Masse lykke til, tvi tvi!:wav

Wiiiii!! Då er me ganske likt i løypa, Vårsol. :happy:Kryssar fingrane for oss! Kva protokoll skal du ha no? Lykke til!
 
Hei!
Jeg blir 39 i juni. Skal starte med kort protokoll når mensen kommer om noen dager.

Har en IVF gutt født 2019 fra før, så dette blir søskenforsøk. Skulle ha startet behandling på riksen i mars, men ble utsatt. Tok en privat runde på Hausken, hvor to egg var perfekte. Et ble satt inn- uten hell og har et på frys.

Skal i gang med stimulering på Riksen nå, Gonal F, fyramadel, ovitrelle og lutinus.

Ble naturlig gravid i 17, men på grunn av utvendig graviditet i en eggleder, ble eggleder fjernet. Den andre egglederen er skadet på grunn av endometriose og operasjon i 05. Altså jeg har ingen eggledere og må ha hjelp til å bli gravid.
 
Hei Liten1, velkommen hit, kjekt at du vil henge her med oss!:happy: Jeg legger deg til, blir spennende å følge deg, masse lykke til! Vi får holde hverandre oppdaterte :signs003:love7

Hei!
Jeg blir 39 i juni. Skal starte med kort protokoll når mensen kommer om noen dager.

Har en IVF gutt født 2019 fra før, så dette blir søskenforsøk. Skulle ha startet behandling på riksen i mars, men ble utsatt. Tok en privat runde på Hausken, hvor to egg var perfekte. Et ble satt inn- uten hell og har et på frys.

Skal i gang med stimulering på Riksen nå, Gonal F, fyramadel, ovitrelle og lutinus.

Ble naturlig gravid i 17, men på grunn av utvendig graviditet i en eggleder, ble eggleder fjernet. Den andre egglederen er skadet på grunn av endometriose og operasjon i 05. Altså jeg har ingen eggledere og må ha hjelp til å bli gravid.
 
Hei! Svarer jeg på riktig sted? :)Gi meg beskjed om ikke Jeg er 39 år, tilhører Hausken. Jeg hadde et mislykket ivf i april. Nå er jeg igang igjen! Jeg har idag begynt på Primolut for å fremkalle mensen. På syklusdag 21 skal jeg starte med progynova. Sprøytestart ved 1 mensdag. Jeg skal kombinere bemfola og menopur. Jeg har en gutt på 9 år (naturlig)og en gutt på 1 1/2 år (ivf, 1 forsøk.) Jeg får kun ut 1-2 egg ved egguttak. Er utrolig utålmodig nå og vil gjerne planlegge sommeren;) Noen som har gått på Primolut og progynova og har erfaring med når mens kom etter siste primolut pille?Hvor mange dager gikk dere på progynova før dere fikk mens?


Hei igjen, Saltvann!
Det tok tre dager til mensen kom etter primolut, så nå er det heldigvis bare rundt 14 dager til jeg kan ha innsett.
 
Hei!! For en bra tråd!! Jeg er snart 42, og skal igang med 2 forsøk i slutten av denne uken. Har en sønn på 13 fra før, som er blitt til hjemme. Hadde et ivf forsøk i februar, men der gikk eggene dukken mellom uttak og innsett. Skal derfor prøve menopur denne gangen istedenfor gonal f som sist. Usikker på om vi avslutter prøvingen etter dette forsøket om det ikke går. Koster jo penger og mannen er 49...
 
Hei! Jeg melder meg på her jeg og :) Er 39 år og ruger nå på et perfekt egg (i følge Maigaard) i mitt 8 forsøk. Hadde en spontanabort i uke 14 i juni 2019 og har måttet vente på en operasjon av myomer etter dette. Pga lange køer og livmor som måtte heles har jeg ikke kommet i gang igjen før nå, men det føles godt å være i gang. Har ingen barn fra før og er en blanding av utslitt og livredd etter mange mnd med medisiner og uvisshet. Krysser alt jeg har for at spiren sitter nå :)
 
Hei Blåklokke78! Så kjekt at du vil følge denne gruppen, velkommen hit! Håper dette vil være den rette stimuleringen for dere og at du får modne egg denne gangen, krysser fingrene for dere! Masse lykke til med oppstarten!:love7

Hei!! For en bra tråd!! Jeg er snart 42, og skal igang med 2 forsøk i slutten av denne uken. Har en sønn på 13 fra før, som er blitt til hjemme. Hadde et ivf forsøk i februar, men der gikk eggene dukken mellom uttak og innsett. Skal derfor prøve menopur denne gangen istedenfor gonal f som sist. Usikker på om vi avslutter prøvingen etter dette forsøket om det ikke går. Koster jo penger og mannen er 49...
 
Velkommen hit Cookies, jeg legger deg til:happy: Leit å høre om alle hindre du har møtt på og at du mistet:Heartred. Håper virkelig det lykkes for deg denne gangen, masse lykke til som ruger, krysser fingrene for deg!

Hei! Jeg melder meg på her jeg og :) Er 39 år og ruger nå på et perfekt egg (i følge Maigaard) i mitt 8 forsøk. Hadde en spontanabort i uke 14 i juni 2019 og har måttet vente på en operasjon av myomer etter dette. Pga lange køer og livmor som måtte heles har jeg ikke kommet i gang igjen før nå, men det føles godt å være i gang. Har ingen barn fra før og er en blanding av utslitt og livredd etter mange mnd med medisiner og uvisshet. Krysser alt jeg har for at spiren sitter nå :)
 
Hei xsmile9
Jeg skjønner! Jeg hadde også en folikkel, men siden det gikk på første med et egg sist, kjørte vi på med samme opplegg i april også. Skal du på Progynova også? Kommer mensen på dag 10? Jeg trodde den kanskje kom et par dager etterpå. Jeg gikk 51 dager uten mens!! Utrolig, men er vel fordi det blir krøll i systemet etter ivf. Ja!! Håper du får den iløpet av dagen :happy:
Hei Saltvann! Ville gjerne be deg om råd, sidan du har vore i samme situasjon. Var på UL-kontroll på klinikken i dag og har kun éin stor og moden follikel denne gongen også og fire små. Skikkeleg skuffa!! :arghh: No anbefaler klinikken oss å gjera egguttak som planlagt, ettersom inseminasjon ikkje har funka. Men kjenner at eg mista veldig håpet i dag... Du har altså gjort uttak med kun éin moden follikel? Er det slik at du kun får 1-2 modne folliklar uavhengig av stimulering? Første runden på Menopur hadde eg i det minste 4 som resulterte i 3 egg ut...
 
Så koselig at det er en liten gjeng her inne! Da kan vi heie masse på hverandre. Jeg starter med Gonal F på torsdag og skal til Maigaard om 2 uker for egguttak (ivf, ferskforsøk). Gjør dere noe spesielt i prøvetida sånn med tanke på mat og drikke, eller andre ting? Jeg har ikke endret noe på livsstilen, tenker vel egentlig at det bare er eggene mine som er altfor gamle og at det er derfor vi sliter. Og vet ikke helt om jeg klarer å ha trua lenger. Akkurat nå er motivasjonen min "å stå løpet ut", sånn at vi vet at vi prøvde det vi kunne. Men kanskje det hjelper å spise avokado hver dag (eller sjokolade:D) eller akupunktur, eller noe? Har dere noen triks?
 
Hei! Jeg melder meg på her jeg og :) Er 39 år og ruger nå på et perfekt egg (i følge Maigaard) i mitt 8 forsøk. Hadde en spontanabort i uke 14 i juni 2019 og har måttet vente på en operasjon av myomer etter dette. Pga lange køer og livmor som måtte heles har jeg ikke kommet i gang igjen før nå, men det føles godt å være i gang. Har ingen barn fra før og er en blanding av utslitt og livredd etter mange mnd med medisiner og uvisshet. Krysser alt jeg har for at spiren sitter nå :)
Masse lykke til med rugingen!
 
38 år, Spiren, IVF, Bemfola 150, fyremadel, et Aid, første IVF. forsøk på barn nummer 2, første kom etter to aid-forsøk vek Riksen.
Innsett 25.5 og testdag 8/6.
 
Back
Topp