Svak positiv eller negativ test?

Siiviiren

Flørter med forumet
Hei!

Aktive prøvere i snart 1 år, uten hell. Tatt graviditetstest i dag, da vi hadde en følelse av at spiren endelig satt. Dette er første gang jeg har tatt en graviditetstest, og jeg var sikker på at denne var negativ. Samtidig blir jeg veldig usikker når jeg leser at andre har hatt svake, positive tester. Jeg synes jeg ser en strek her, men er redd øynene spiller meg et puss siden ønsket om positiv test er så innmari høyt! Bilde av testen lagt ved.

Noen som har gode råd til meg? Om det spiller noen rolle, så er dette en Metode tidlig graviditetstest og vi har kontroll på eggløsning og datoer for mulig testing (bruker digital eggløsningsmonitor)

Ps! Helt ny på forumet her, så beklager om tråden er lagt feil.

Ha en fin dag!
 

Vedlegg

  • 3DCBB839-C549-4335-B9D8-7C0F53214A1F.jpeg
    3DCBB839-C549-4335-B9D8-7C0F53214A1F.jpeg
    49,5 KB · Visninger: 1.402
Last edited:
Da er det ikke synsbedrag!

Er på dag 26 av syklusen, så regner med til helgen (har ikke helt nøyaktig syklus på dagen).

Skjønner :happy: ville tatt en ny test om noen dager så tror jeg streken vil bli tydeligere! Ser absolutt strek på testen her, og jeg ser det er flere som er enig. Gratulerer :Heartred
 
Hei!

Aktive prøvere i snart 1 år, uten hell. Tatt graviditetstest i dag, da vi hadde en følelse av at spiren endelig satt. Dette er første gang jeg har tatt en graviditetstest, og jeg var sikker på at denne var negativ. Samtidig blir jeg veldig usikker når jeg leser at andre har hatt svake, positive tester. Jeg synes jeg ser en strek her, men er redd øynene spiller meg et puss siden ønsket om positiv test er så innmari høyt! Bilde av testen lagt ved.

Noen som har gode råd til meg? Om det spiller noen rolle, så er dette en Metode tidlig graviditetstest og vi har kontroll på eggløsning og datoer for mulig testing (bruker digital eggløsningsmonitor)

Ps! Helt ny på forumet her, så beklager om tråden er lagt feil.

Ha en fin dag!
Gratulerer så mye med - endelig graviditet!! Så fantastisk! Nyt!:happy093:love7
 
Ser positiv ut for meg :) Så svak var min da jeg ble gravid i desember, to dager før forventet mens. Tok da en digital test som viste 1-2 uker.
Lykke til :Heartred
 
Åh, spennende! Kan jeg spør hvor lenge du ventet før du tok den digitale testen? :happy:

Samme dag haha (klarte ikke vente lenger :p ) Det var på selveste julaften, så rakk akkurat apoteket før de stengte :D
 
Jeg ser en strek tydelig, og tipper at den er positiv. Jeg tok en annen type test fra ebay i november, som også ble svak til tross for at jeg skulle vært 4+4 når jeg tok den første testen (regnet fra termindato jeg fikk på OUL også presis med mens termindato).

Øverste skal jeg være 4+4, midten 4+5 og nederst 4+6. Jeg tok digital 5+0 som da viste 4-5 uker gravid.

9ED5F301-AD94-43B3-BFB4-F0ACC23C8C7B.jpeg


Krysser fingrene for at din er positiv! :D
 
Hei!

Aktive prøvere i snart 1 år, uten hell. Tatt graviditetstest i dag, da vi hadde en følelse av at spiren endelig satt. Dette er første gang jeg har tatt en graviditetstest, og jeg var sikker på at denne var negativ. Samtidig blir jeg veldig usikker når jeg leser at andre har hatt svake, positive tester. Jeg synes jeg ser en strek her, men er redd øynene spiller meg et puss siden ønsket om positiv test er så innmari høyt! Bilde av testen lagt ved.

Noen som har gode råd til meg? Om det spiller noen rolle, så er dette en Metode tidlig graviditetstest og vi har kontroll på eggløsning og datoer for mulig testing (bruker digital eggløsningsmonitor)

Ps! Helt ny på forumet her, så beklager om tråden er lagt feil.

Ha en fin dag!
POSITIV :Heartred Gratulerer!
 
Dere tok ikke feil, damer! :wideyed: Fra stor skuffelse i går morges, til håp etter en post her inne - til enorm lykkefølelse tidlig i dag morges :love7
Et nytt kapittel står for tur, og vi grugleder oss (vi vet tross alt ikke hva som venter som førstegangsgravide ;)). Nå krysser vi fingre og tær for at dette går bra!
 

Vedlegg

  • 31A93855-56D3-4C12-BD65-40D37861BAC6.jpeg
    31A93855-56D3-4C12-BD65-40D37861BAC6.jpeg
    56,1 KB · Visninger: 159
Back
Topp