Manuell brystpumpe, hvilken er best?

Jellyfish

Elsker forumet
Har en manuell brystpumpe fra Mam på hytta, og den er jeg veldig fornøyd med. Tenker det hadde vært greit å ha en manuell en også når jeg begynner å jobbe igjen, litt mindre styr å dra på og å bruke enn en elektrisk. Noen som har erfaring og vil anbefale? Skal jeg gå for Mam en gang til, eller noe annet?
 
Ville brukt Mam hvis du allerede er fornøyd med den, hvis ikke kan du jo risikere å kjøpe en annen som ikke virker like bra. :)
 
Enig med Lykkegutt; er du fornøyd med den du har nå, så fortsett med den [emoji4]
Har selv en manuell fra Avent, og synes den fungerer helt fint. Skulle helst hatt en str mindre i trakten for at det skulle vært helt optimalt, men pumper ikke på fast basis, så da går det egentlig greit.
 
Jeg har både avent og Medela, og over tid er jeg absolutt mest fornøyd med medela sin (litt mer knot å vaske bare, pga flere deler)[emoji5] Billig var den også! (Tilbud til 269kr på komplettapotek akkurat nå så jeg) Syns vakuumet i avent'en ble dårlig raskere og den knirker noe helt syykt etterhvert.. Flere venner med samme erfaring over tid.

Mam sin så veldig ålreit ut, og enig med resten her at om du er fornøyd er det jo ingenting i veien for å kjøpe samme [emoji5]
 
Da har jeg bestilt meg en ny en fra Mam. Fant en relativt billig på nett, så da er det jo greit. Pumper ikke fast jeg heller pr i dag, men må antakelig det når jeg begynner å jobbe igjen, og så er det nok kjekt å ha i båten i sommer. Så kan mor ta seg et glass vin og mini likevel få kveldsmaten sin :)
 
Hei!
Er det nokon som veit om avent flaskene går på de manuelle brystpumpene til Mam og Medela? Har berre avent flasker her i hus
 
Hei!
Er det nokon som veit om avent flaskene går på de manuelle brystpumpene til Mam og Medela? Har berre avent flasker her i hus
Nei, de passer ikke på mam sin ihvertfall og tviler på at de passer på medela siden medela er smal og avent vid :) Men denne tråden her er kjempe gammel siden du har spurt på januar 2017, så du får kanskje bedre svar et annet sted på forumet :)
 
Hei!
Er det nokon som veit om avent flaskene går på de manuelle brystpumpene til Mam og Medela? Har berre avent flasker her i hus
Ikke på medela heller. Men avent har også brystpumper, både manuell og elektrisk, så du kan jo gå for en av de?
 
Back
Topp