Noen av januar 2019-damene som er gravide igjen?

Ja, planlagt. Har nå termin i månedsskifte mai/juni :) Du då?
Gratulerer!:) Har termin i månedsskiftet september/oktober selv. Her var det ikke planlagt, og jeg syns det er litt vanskelig å forstå at jeg faktisk er gravid igjen allerede:hilarious:
Hvilke forberedelser gjør dere når dere skal ha to tette som nå?
 
Gratulerer!:) Har termin i månedsskiftet september/oktober selv. Her var det ikke planlagt, og jeg syns det er litt vanskelig å forstå at jeg faktisk er gravid igjen allerede:hilarious:
Hvilke forberedelser gjør dere når dere skal ha to tette som nå?
Forståelig! Hos oss klaffet det på første forsøk så var ganske sjokkert selv, hadde ikke trodd det ville bli noen søsken før til høsten/ vinteren egentlig!

Vi er i vogndiskusjon, på om vi skal ha tvillingvogn eller kun kjøpe en vogn til (sovevogn til eldste) for han har fått barnehageplass til høsten. Ellers har vi lagt opp til at både jeg og far er hjemme i sommer. (far jobber offshore), sånn at jeg ikke sitter alene med begge før barnehagestart. Ellers er det klargjøring til den lille, har det meste fra før og har skaffet nesten alt av det som mangler (sprinkelseng, elektrisk vippestol).

Hva tenker dere? Blir det utfordrende i forhold til deres hverdag siden babyen ikke var planlagt? :happy:
 
Her venter vi i September/Oktober og det var ikke planlagt. Jeg har tatt det knalltungt, ville ikke ha noen barn og nå kommer nummer to. Går litt oftere til JM for samtaler og fikk TUL for å roe nerver. Samboer tar alt med knusende ro og er fantastisk :)

Elsker førstemann over alt på jord og det blir sikkert sånn med andremann også. Jeg bare ville ikke ha flere. Og svangerskapet denne gangen har vært tøffere. Men vi har alt på stell og sånn sett vil det jo gå bra :)
 
ja, termin januar igjen :) ikke helt planlagt
 
Jupp! Månedsskifte januar/februar her. Ett lite sjokk å plutselig sitte med positiv test igjen, men begynner å roe seg nå :nailbiting::D
 
Ja. Begynte å prøve nettopp, og klaffet overraskende nok i første PP. Forrige gang prøvde vi i 1,5år. Så jeg er skikkelig overrasket over at det gikk så fort nå. Men selvsagt veldig glad. Har termin i midten av februar.
 
Jupp! Månedsskifte januar/februar her. Ett lite sjokk å plutselig sitte med positiv test igjen, men begynner å roe seg nå :nailbiting::D

Synes det var noe kjent med nicket ditt når jeg så deg i Februar 2021 forumet. Så kjekt med noen kjente «fjes» der. :)
 
Her venter vi lillesøster hvert øyeblikk :) Et år tidligere enn planlagt, men hun er hjertelig velkommen og vi gleder oss:happy:
 
Her venter vi lillesøster hvert øyeblikk :) Et år tidligere enn planlagt, men hun er hjertelig velkommen og vi gleder oss:happy:
Oy! Da er de nærme! Er tøft for kroppen, spis masse mat gitt :p
Venter selv i september så har merket på det selv .D
 
Ikke helt planlagt ettersom uttak av spiral ble noen uker etter unnfangelsen, men har termin i midt/slutt mai 2021
 
Termin i slutten av juni her :) tredje og sistemann :)
 
Venter lillesøster i April :Heartpink
 
Back
Topp