IKM uke 14♡

Fant nettopp ut at jeg har kjøpt de vanlige strimlene og ikke tidlig-strimlene. :hilarious:

Fremdeles ikke noen symptomer, men i alle fall ikke noe vits å teste noe mer før ikm da :p
 
Har så mange tester liggende fra før jeg ble gravid sist gang, så ei lita referansetest må vel være greit :p Er bare 7 dpo, så altfor tidlig uansett, men da vet jeg hvordan de ser ut blanke da :p Snapchat-1155365613.jpg
 
Last edited:
Helthjem bruker gjerne litt lengre tid å levere nå for tiden, grunnet at mange bestiller ting hjem i stedet for å dra ut for å handle, men er vant til at babyplantestene kommer relativt raskt i posten! Helt Hjem leverer om natten ja, det bruker å henge på døra mi rundt 07-tiden når jeg bestiller noe som leveres av Helt Hjem :)
De kommer i natt :-D Krysser fingrene for positiv test i morgen tidlig!
 
Hmm, plutselig begynt å spotte litt på kvelden nå. Har hatt litt menskramper de siste dagene også, og pleier å spotte 1-2 dager før mensen, men det er da veeeeldig tidlig om TR skal avlegge besøk allerede 8-9 dpo. Sært. Nå er jo forsåvidt hele denne syklusen litt sær da, så kanskje det ikke hadde vært så merkelig likevel :p
 
Ikke særlig oppløftende med kveldens test, nei :(
516017F2-DCE9-47DF-834E-FAEF1D51751C.jpeg


Tror ikke det var noen babystrek på forrige test
 
Noen som plutselig fryser veldig? Jeg fryser lett til vanlig, men ikke så mye. Har måtte brukt varmeflaske på føttene de siste nettene, og det hjelper nesten ingenting:confused: I tillegg kjenner jeg ett lite press eller ubehag når jeg trykker inn nederst i magen:shy: Håper dette er et bra tegn:hilarious::dummy::dummy1: Er 7 dpo. Noen som har opplevd det samme?
 
Så dumt :( Er utvannet urin en mulighet? Krysser fingrene for at du får strek igjen i morgen :)

Det er kanskje mulig :banghead: kan velge å tro det.
Spent på tempen og testen i morgen. Er det fortsatt negativ da så må jeg ha en teste-pause altså. Blir jo helt stressa av dette :hungover:
 
Noen som plutselig fryser veldig? Jeg fryser lett til vanlig, men ikke så mye. Har måtte brukt varmeflaske på føttene de siste nettene, og det hjelper nesten ingenting:confused: I tillegg kjenner jeg ett lite press eller ubehag når jeg trykker inn nederst i magen:shy: Håper dette er et bra tegn:hilarious::dummy::dummy1: Er 7 dpo. Noen som har opplevd det samme?

E har hatt det på akkurat samme måte de siste dagene. Og e e ikkje ein som fryser lett, men selv om sørlandssola steiker på utsia har e måttet fyre opp hver kveld.
 
God morgen damer. Denne pp har jeg vært lite aktiv på forum. Det har vært en kombinasjon av sykdom, permitteringer og hjemmeskole med 2 barn. Døgnet har ikke hatt nok timer :hilarious:

Jeg venter tanta på søndag, men testet både i går og i dag. Blenda :( Jeg har virkelig følt meg gravid denne gangen, så skuffelsen er stor.

Er det noen som har erfaring med babyplan sine stav tester? Er de like som strimlene?
 
iKM er visst ikke før imorgen i følge clue (var visst pms den har telt ned til, ikke tr:hilarious:), men testa med vanlig test i dag tidlig, og den var negativ.. begynner også å få symptomer på at TR er på vei, så da gikk det nok ikke denne pp-en heller o_O
 
God morgen damer. Denne pp har jeg vært lite aktiv på forum. Det har vært en kombinasjon av sykdom, permitteringer og hjemmeskole med 2 barn. Døgnet har ikke hatt nok timer :hilarious:

Jeg venter tanta på søndag, men testet både i går og i dag. Blenda :( Jeg har virkelig følt meg gravid denne gangen, så skuffelsen er stor.

Er det noen som har erfaring med babyplan sine stav tester? Er de like som strimlene?
Lenge til søndag da! Jeg har også IKM søndag :) vil tro strimmel og stav er ganske like? Vet du nøyaktig når EL var?
 
Back
Topp