TUL

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Flere som tenker tidlig ultralyd? Vi hadde egentlig henvisning til St.Olavs, men ble ikke noe av grunnet Corona.

Vi har bestilt privat til uke 12. Venter til da både for å spare penger i tilfelle det ikke skulle gå bra før det, for å få de tydeligste bildene for å vise når vi forteller venner og familie i tillegg til at det er først da de kan se avvik i anatomien til fosteret :nailbiting: Veldig spent!

Noen her som har vært på Ultraportalen i Trondheim før?
 
Har heller ikke bestilt, men vil ha i uke 12-14 :)
tenker jeg tar kontakt med lege i uke 8/9 dersom alt går som det skal til da
 
Vi skulle egentlig ha hatt en TUL i uke 7, pga IVF, men til og med privatklinikken vi er tilknyttet lukker ned nå. Dog bor vi i Danmark og første offisielle scanning er i uke 12 her, så regner med at vi fremdeles får den. Det er jo to måneder til ;)
 
Har kjempe lyst, får se om vi får gjort det nå.
Bor i en kommune som gir karantene om man drar (og kommer tilbake til) så vi får se hvordan stå er i mai.

Vi må altså til en annen kommune for å få privat.
 
Ja, vi sendte forespørsel i dag til en privatklinikk for å få ultralyd i uke 7-8. Vil få bekreftet at hjerte slår før vi begynner så smått å dele nyheten med de nærmeste, men kunne gjerne ha tenkt meg en i uke 12ish også.

Tidlig å dele kanskje, men mannen er sprekkferdig (og har allerde holdt på å forsnakke seg :D), så vi håper på det beste. Så tar vi det som det kommer.
 
Skulle hatt ukentlige ultralyder på klinikken pga habituell abort, men det bøe det jo ikke noe av...
Men de har sendt henvisning til gynekolog, så håper på tul om 2-3 uker❤
 
Har fått time hos privatklinikk den 17. Er da i uke syv. Vil høre hjertet og se om det er en eller flere der inne :happy: kommer til å bestille en til i uke 14 for å se kjønn :happy090
 
Har bestilt privat ultralyd 14 mai :) Då blir sønnen min 2 år å eg e i uke 11+3 med bebisen ❤️ spørs om eg klare venta så lenge.. Men kanskje lika greit å venta te itte den ukå det gikk galt sist.
 
Fikk kontrabeskjed fra Medicus i dag, partner får ikke være med inn likevel. Så da er jeg usikker på hva vi gjør... Mannen har gledet seg, og det koster jo litt. Kjedelig, men det er jo forståelig at de må følge retningslinjene.
 
Har bestilt privat ultralyd 14 mai :) Då blir sønnen min 2 år å eg e i uke 11+3 med bebisen ❤️ spørs om eg klare venta så lenge.. Men kanskje lika greit å venta te itte den ukå det gikk galt sist.
Vi har også bestilt 14.mai :Heartred Tenker å dele nyheten og bilder 17.mai :dummy:
 
Vi har også bestilt 14.mai :Heartred Tenker å dele nyheten og bilder 17.mai :dummy:

Jeg er 12 uker på 17 mai så skal prøve å få til TUL litt før eller litt etter :)
Vi deler nok ikke for "alle" før vi har vært på OUL.

Jeg tror jeg får litt problemer med å skjule det da.. med min første så var det veldig tydelig allerede i uke 10-11. :eek:
 
Jeg har bestilt meg TUL når jeg er 8+3, mest for å se at alt ser fint ut før jeg deler nyheten med mine nærmeste. Og så tenker jeg å bestille en til i uke 13-14 for å se kjønn Skal strikke litt babytøy, vil vite kjønn så fort som mulig
 
Fått time til tul 21/4, er da 7+2:dummy::D
 
Flere som tenker tidlig ultralyd? Vi hadde egentlig henvisning til St.Olavs, men ble ikke noe av grunnet Corona.

Vi har bestilt privat til uke 12. Venter til da både for å spare penger i tilfelle det ikke skulle gå bra før det, for å få de tydeligste bildene for å vise når vi forteller venner og familie i tillegg til at det er først da de kan se avvik i anatomien til fosteret :nailbiting: Veldig spent!

Noen her som har vært på Ultraportalen i Trondheim før?


Jeg skal på TUL mellom uke 7 og 8. Det er privatklinikken som har satt meg opp på det - gleder meg!
 
Legen henviste meg i dag, og vi har fått time til tul 27/04. Trenger dette for å slå meg til ro med det, etter to spontanaborter det siste halvåret. Håper alle gode ting er 3 :Heartred
 
Hei.
Snikkikker frå novembergruppa ☺️
Så dåke kjem til TUL for tida? Eg hadde time på sjukehuset i veke 7 etter ivf, men denne vart avlyst pga Corona. Og dei få som finnes av private klinikkar i området er stengt av same grunn. Har hatt både SA og MA tidlegare, så kjenner at det hadde vore veldig betryggende med ein ultralyd, men det er visst lettare sagt enn gjort! Tips til kvar eg kan koma til? Held til i Sogn og Fjordane.
 
Hei.
Snikkikker frå novembergruppa ☺️
Så dåke kjem til TUL for tida? Eg hadde time på sjukehuset i veke 7 etter ivf, men denne vart avlyst pga Corona. Og dei få som finnes av private klinikkar i området er stengt av same grunn. Har hatt både SA og MA tidlegare, så kjenner at det hadde vore veldig betryggende med ein ultralyd, men det er visst lettare sagt enn gjort! Tips til kvar eg kan koma til? Held til i Sogn og Fjordane.

Fikk brev fra privat gynekolog nå i går og ul om 18 dager, så regner med dem holder åpent! Venninna mi har også vært til ul der i disse dager. Er dessverre langt unna deg da (Porsgrunn).
Skulle selv blitt fulgt opp med ul på sykehuset..
 
Back
Topp