1-årsdag

Jgri000

Glad i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Da nærmer det seg 1-årsdag til våre kjære små.
Hvordan går det med søvn? Noen som skal slutte med amming?
Her er det veldig varierende med søvn, rundt jul og leenge etter var han helt umulig. Nå er det noen dager i uka han må samsove for at alle skal få sove, mens andre netter sover han hele natten i egen seng.
Tenkte jeg skulle slutte å amme rundt mai, nå ammer vi 2-3 ganger iløpet av dagen. Før legging, noen ganger natt, og før vi står opp.
Har dere noen planer for bursdag, noen som skal feire?
 
Da nærmer det seg 1-årsdag til våre kjære små.
Hvordan går det med søvn? Noen som skal slutte med amming?
Her er det veldig varierende med søvn, rundt jul og leenge etter var han helt umulig. Nå er det noen dager i uka han må samsove for at alle skal få sove, mens andre netter sover han hele natten i egen seng.
Tenkte jeg skulle slutte å amme rundt mai, nå ammer vi 2-3 ganger iløpet av dagen. Før legging, noen ganger natt, og før vi står opp.
Har dere noen planer for bursdag, noen som skal feire?

Her er vi på vei fra to til en soving på dagen, og det blir deilig, for en liten utfordring med mange sover med storebror på 3 hjemme på fulltid ;) Kveldene er dårlige, sovner ofte kl 19, våkner kl 21 og bare kaos ender med at han sover i sofaen vedsiden av en av oss og samsover resten av natta. Slik får vi alle sove, en sjelden gang sover han fra kl 23-02 i sprinkelsenga. Orker ikke å presse det for mye. Han har nå fått to tenner på 3 uker :eek: og er mye styr....
Skal ikke slutte å amme, nei :) Det er fortsatt viktig for han, og så lenge han trenger det ammer jeg, spesielt i disse virustider! Ammer 2 ganger på dag, 1 gang før legging og halve natta :p
Utsetter feiring slik det er nå. Feirer med oss fire kjernefamilien når det er, og lager en fin bursdag når virusfaren avtar :)
 
Tida har gått så fort! 1 åringer allerede:eek:
Vi slutta med amminga i september.. hun fikk litt begge deler, og til slutt var ikke puppen bra nok. Med søvnen har vi alltid vært heldige, hun har sovet hele natta fra hun var ca. 6 uker og gjør det fortsatt. Har gått ned til en lur på dagen nå på ca 2 timer.
Det blir bare kake og litt gaver sammen med oss som bor i huset, også får vi heller ta det igjen seinere:) hu er jo så liten ennå, at den skuffelsen er jo heldigvis ikke tilstede:)
 
Back
Topp