kvalme på kvelden ?

Ankybanky

Blir kjent med forumet
Er det andre som opplever at kvalmen kommer snikende på kvelden?
Trodde liksom det var morgenkvalmen som var mest vanlig men da er formen helt fin.....
 
Jepp, men det er nok mest fordi virkningen av postafen går ut på kvelden ;) 
 
Ja, jeg har begynt og slite litt med kveldskvalme.. Blir litt småuggen omtrent hver kveld, men er helt fin igjen om morgenen.
 
Mmm... Har hatt det i alle de tre svangerskapene mine. I begynnelsen er jeg kvalm hele dagen, så går det over til kun kveld.
 
japp!
Hert er det hele dagen kvalme og spesiellt på kvelden/når jeg er sulten..
 
Jeg er også mest kvalm sent på kvelden, og om natta.
 
Kvalm hele tiden men tar helt av på kvelden.....
 
noen som har råd til hva man kan gjøre. ? vet ikke hva man kan ta mot kvalmen når man er gravid heller...   :o
 
Jeg har prøvd ingefær-te, og det har funket for meg. Kjøper ingefærrot på butikken, skreller og har et par,tre skiver i en kopp og heller varmt vann over. Ellers funker salte kjeks eller knekkebrød for meg. Og det å være sulten gjør alt mye verre!
 
Ja!! Føler meg dårlig mesteparten av dagen..pluss at jeg er så sulten, men kan ikke spise for mye, for da blir jeg kvaaalm..:/ verst er det om kveldene for meg også.. jeg er så lei dette, er litt over 10 uker..og leser at kvalmen avtar for de fleste i uke 14..!? Vet ikke om jeg orker:p var ikke så dårlig i de to andre svangerskapene...men, er det ok å bruke postafen? Blir kvalmen helt borte da? Still holding on;) hehe;)
 
Kvalmen blir ikke helt borte av postafen men den gjør at jeg får i meg mat :P uten den havner jeg på sykehus.. Been there, done that :P kaster fortsatt opp 1-6 ganger for dagen, men har bare gått ned to kilo denne gangen :)
 
Jepp samme her. Hadde det i forgje svangerskape å.. Men her er det bare kvalme på kvelden aldri ellers..
 
Jepp samme her. Hadde det i forgje svangerskape å.. Men her er det bare kvalme på kvelden aldri ellers..
 
Jepp samme her. Hadde det i forgje svangerskape å.. Men her er det bare kvalme på kvelden aldri ellers..
 
Jepp samme her. Hadde det i forgje svangerskape å.. Men her er det bare kvalme på kvelden aldri ellers..
 
kvelden er verst, ja! men det varer igrunn hele dagen
 
Jeg er i superform om morgenen, og får kvamen utover ettermiddag/kvelden. lite praktisk nå som det er ferie og jeg kunne tenke meg å være litt sosial på kveldene, men er jo ok når jeg snart skal begynne å jobbe igjen da. hørt om mange som har det sånn, så er nok helt normalt :)
 
Uke 8+3 nå og det blir bare verre og verre om kveldene blæææh
 
Back
Topp