♡ Drømmen om en lykkebolt ♡ - Turkistliv dagbok

Håper det går bra med deg ❤️
 
Termin: 25.12.19

På vei: 38+2

Dager igjen til termin: 15 :eek:

Trimester: 3. Trimester

Jobb/permisjon: Hadde siste eksamen idag!

Neste kontroll: 23.13 hos jordmor. Skal på akupunktur imorgen da!

Babyen i magen: Helt ferdig :Heartred Når som helst nå!

Hodet festet: Jordmor førte på knapt festet. Hun mente det hadde begynt å feste seg, men var bittelitt bevegelig enda :)

Navnevalg: Vet ikke :) Alexander eller Oline som mellomnavn. Vi får se hva som blir fornavn når baby blir født!

Liv i magen: Heldigvis er den lille flink å si ifra at alt står bra til der inne!

Vekt: Opp 12 kg :)

Utstyr: Har alt som trengst! Men vogna trenger nye hjul. Og badebaljen trenger stativ.

Nye innkjøp: Stakkars liten, har såvidt kjøpt noe til den siden jeg har alt mulig :hilarious: Har kjøpt den hjertemonitorgreier og retrovogn da.

Craveings: Grønnsåpe for life! Og alpro sjokomelk :p

Plager: Selvsagt, jeg er tross alt fødeklar. Stikninger nedover, vansker med å gå, nedpress, søvnproblemer, vanskelig å snu seg i senga og alt som følger med den siste tiden.

Kynnere: Ja, hele tida nå!

Søvn: Alltid trøtt... Skulle gjerne sovet mer, men det hindrer ungene meg i :p

Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Modningsakkupunktur? :hilarious:

Humør: Følsom for tida. Lite som vipper meg av pinnen.

Utålmodig: Jaaaa!!

Tanker om fødsel: Gleder meg og gruer meg samtidig. Vil jo møte den lille, men vet det kommer til å gjøre vondt og redd for alt som kan skje..

Melk i brystene: Jada!

Høygravid: Ja

Fødebaggen: Nesten klar! Mangler bare noen store svarte truser og ammeklær og joggebukser :p

Ellers: Hjelpe meg! Hvor ble tida av? Jeg kan jo føde hvert øyeblikk....

Slenger ved et bilde jeg ikke har lagt ut her av den lille på 3d ultralyd :Heartred

FB_IMG_1576007149887.jpg

Og et bilde av meg og magen som jeg tok første gang jeg sminka meg på sånn.. 3 måneder :hilarious: Da utnytter man sjansen til å ta gravidbilde ;)

IMG_20191206_210610_250.jpg
 
Last edited:
Så koselig med oppdatering fra deg!

Tenk nå er snart lille hjerteplasteret her :nailbiting::Heartred
Rart å tenke på at du kan føde når som helst, syns jo det ikke er så lenge tiden vi begge fikk positiv test:hilarious:

Nydelig babymage du har og nydelig liten hjerteknuser som gjemmer seg der inne :love017

Håper du får nyte jula med dine små og lykke til med forestående fødsel:Heartbigred
 
For en fin baby og mamma! ❤️ Nå er det ikke lenge igjen! Gratulerer med vel gjennomført eksamen. Bare kose deg og slappe av(så godt det lar seg gjøre) de siste dagene :) Verdens fineste julegave!
 
Håper du har hatt en god jul og en god nyttårsfeiring. Håper også at du nå har fått lykkebolten din :Heartbigred
 
Beklager at jeg forsvann slik! Alt er bra med mor og barn. En liten gutt på 4000g og 52cm kom til verden den 18 Desember :Heartpink Han har fått navnet Herman Alexander:Heartblue

HERMANS JUL

Når jula ikkje blei
heilt slik den skulle bli,
er det ikkje alltid
det har nokke å si.
Juletreet er på loftet,
adventsstaken likeså.
Gåvene ligg strødd på gulvet,
gardinene er fortsatt blå.
Julekort blir ikkje sendt ut,
og julebilder ikkje tatt.
Gulvet det er ikkje vaska,
og julekaker ikkje bakt.
Men jula den kan berre kome
så lenge du er like heil.
Det einaste som har betydning,
er at eg får årets julegåve heim.
Ingen kokt kålrabistappe,
men brødskiver er like godt.
Ingen julemat står klar på bordet,
og ingen nøtt til Askepott.
Men jula den kan berre kome,
så lenge du er her med meg.
Det einaste vi alle trenger
er at det gjekk bra med deg ❤

IMG_20191224_230722_550.jpg
 
Damn for en gravidemage du hadde <3 Slange-som-har-svelget-melon-wibes, råkult! <3

Gratulerer så mye med vakre arvingen, når man kjenner deres historie så får man - som hormonellus - tårer i øynene og varme i hjertet! Ønsker dere nydelige stunder framover :)
 
Gratulerer så mye med lille ❤️ Håper alt står bra til med gjengen og godt å høre at jula var perfekt selv om ikke alt(bortsett fra det viktigste) var på plass :)
 
Gratulerer så mye! For en nydelig trekløver:Heartbigred
 
Back
Topp