Våkner etter legging for kvelden

Åja, ja det kan jo bli morsomt med bare han og damene! ha ha:p
Ja jeg har sagt mange ganger til pappaen at jeg kommer ikke til å la være å drive med jenta vår etter jobb bare fordi han har ansvaret. Jeg kommer til å drive like mye med henne, og jeg tror det er forskjell på oss og menn akkurat her. Her i huset er det veeeldig sånn at når han kommer hjem fra jobb, er han sliten, og mener at han må slappe av etter jobb. Jeg føler jeg må spørre om en tjeneste om han gidder å ta lille en times tid så jeg kan dusje osv.. jeg kommer ikke til å være sånn. Jeg mener at man må hjelpe hverandre når man er to hjemme. Det han ikke helt forstår er at jeg aldri har fri, som han. Lille krever selvfølgelig fullt fokus og oppmerksomhet hele tiden fra meg,så her er det ikke noe 8-16 jobb som han er vandt til! Jeg er helt sikker på at han kommer til å bli forbauset over hvor mye det faktisk krever å gå hjemme med en liten en;)! Dem har litt godt av det syns jeg:-D

WORD! Nett so her heima!!..:p han måtte jo kobla av ette jobb.. :p kjem nok te å gjer so deg, tvila på eg kjem te å klara å holda nevane frå ho itte jobb!:eek: :p Heh.. Men eg har sagt te an at legging og sånt må han læra seg me, då eg kjem te å vera vekke fleire kvelda på møte ol.. No får han da kje te, har ikkje tålmodighet te da..:p ikkje har han hjerta te griningo hennas heller..:p litt søt,men og litt slitsomt :p
 
WORD! Nett so her heima!!..:p han måtte jo kobla av ette jobb.. :p kjem nok te å gjer so deg, tvila på eg kjem te å klara å holda nevane frå ho itte jobb!:eek: :p Heh.. Men eg har sagt te an at legging og sånt må han læra seg me, då eg kjem te å vera vekke fleire kvelda på møte ol.. No får han da kje te, har ikkje tålmodighet te da..:p ikkje har han hjerta te griningo hennas heller..:p litt søt,men og litt slitsomt :p

He he, tydeligvis litt typisk mannfolk! Ja legging har han ikke vært i nærheten av her i gården, men jeg har sagt at om det blir vanskelig er det bare å legge seg vedsiden av henne så sovner hun fort. Jeg jobber både dag og kveldstid, så han kommer til å bli nødt til å legge henne:p Ja her i begynnelsen så spurte han meg alltid om noe kanskje var galt fordi hun gråt, men det er jo ikke alltid det er noe spesielt når en baby gråter:laughing002 noen ganger er hun bare litt misfornøyd liksom.. det må han nok venne seg litt til ennå;)
 
He he, tydeligvis litt typisk mannfolk! Ja legging har han ikke vært i nærheten av her i gården, men jeg har sagt at om det blir vanskelig er det bare å legge seg vedsiden av henne så sovner hun fort. Jeg jobber både dag og kveldstid, så han kommer til å bli nødt til å legge henne:p Ja her i begynnelsen så spurte han meg alltid om noe kanskje var galt fordi hun gråt, men det er jo ikke alltid det er noe spesielt når en baby gråter:laughing002 noen ganger er hun bare litt misfornøyd liksom.. det må han nok venne seg litt til ennå;)

Hehe.. Sant!:p heldi du! Her må da byssast, knena mine e heilt ødelagt ette knebøy kveld ette kveld!..:p
Har ein plan ette ferien på hytto,då ska opp-ner metoden testast for fullt! Ho begynna jo å bli tung nok og,Heh.. E kje barebare å byssa kneipen lengre!:p
Heh.. Samma her, pappen fekk heilt pelo før når ho grein-heldigvis bedre no! ;) Ska seiast at ho grine veldi lite då,men ho kan ho og!;p men eg trur ikkje ho får testa tålmodigheten sin allti.. :p
 
Hehe.. Sant!:p heldi du! Her må da byssast, knena mine e heilt ødelagt ette knebøy kveld ette kveld!..:p
Har ein plan ette ferien på hytto,då ska opp-ner metoden testast for fullt! Ho begynna jo å bli tung nok og,Heh.. E kje barebare å byssa kneipen lengre!:p
Heh.. Samma her, pappen fekk heilt pelo før når ho grein-heldigvis bedre no! ;) Ska seiast at ho grine veldi lite då,men ho kan ho og!;p men eg trur ikkje ho får testa tålmodigheten sin allti.. :p

Stakkars! det er ikke bare bare nei å gå sånn, får håpe du finner en annen løsning snart. Jenta mi gråter heller ikke mye, men hun hadde mye ettermiddags grining før to mnd, etter det stoppa det:)
 
Stakkars! det er ikke bare bare nei å gå sånn, får håpe du finner en annen løsning snart. Jenta mi gråter heller ikke mye, men hun hadde mye ettermiddags grining før to mnd, etter det stoppa det:)

Ja, da håpe eg og! :) E vel min egen feil so tok ho opp heila tio før..:p ho va jo so liten og mammahjerta tålte særs lite i perioda!:p

Veldi greit at di forandre seg sånn vertfall, ein veit liksom at ting ikkje vare for allti.. Men og veldi (!) vemodig!..:eek: godt å veta at sprang og vanskelige perioda går øve,men steiki eg kjem te å savna beibitio hennas!!.. Gjer da egentli allerede..:p
 
Lillegutt våkner etter en times tid og hylgriner når han har lagt seg for kvelden. Det virker ikke som det er noen spesiell grunn til dette. Frem til nylig har han kun trengt litt byssing (15-30 sekunder) og han sover videre når han legges ned. MEN nå er det som han har en trykknapp på ryggen og hyler vilt hver gang han skal legges ned. Dette gjelder kun etter han har sovnet for natta og våknet igjen. Ingen problemer å legge på dagtid, heller ikke når han legges for natta (første gang). Da sovner han fint at seg selv, legges ned våken og fornøyd.
Også midt på natta fjør han dette mange ganger.

Tips og triks mottas med takk!
Tidligere våknet han kun to ganger for amming og sov fint videre uten fuss.
Likt som deg med vesla mi også..
 
Hun her hyler også alltid til en times tid etter hun har sovnet, men det er stort sett bare et par klynk, så sovner hun igjen av seg selv. Har bare funnet ut at jeg ikke må være så rask med p gå inn til henne. Tror bare det er en aktiv søvnfase før hun faller i den helt dype nattesøvnen.
 
Lillegutt våkner etter en times tid og hylgriner når han har lagt seg for kvelden. Det virker ikke som det er noen spesiell grunn til dette. Frem til nylig har han kun trengt litt byssing (15-30 sekunder) og han sover videre når han legges ned. MEN nå er det som han har en trykknapp på ryggen og hyler vilt hver gang han skal legges ned. Dette gjelder kun etter han har sovnet for natta og våknet igjen. Ingen problemer å legge på dagtid, heller ikke når han legges for natta (første gang). Da sovner han fint at seg selv, legges ned våken og fornøyd.
Også midt på natta fjør han dette mange ganger.

Tips og triks mottas med takk!
Tidligere våknet han kun to ganger for amming og sov fint videre uten fuss.
Snuser innom her 5 år senere frøkna mi på 6 mnd er helt likt å holder på å bli gal. Fant du ut noe som funket eller må man bare holde ut?
 
Back
Topp