Om partneren din var utro....

Ville gjerne visst det...slik at en kunne gjøre noe for å redde forholdet (hvis det hadde vært snakk om en greie på fylla..noe annet om det var pågått over lengre tid og i edru tilstand).
 
Ville visst det, slik at jeg hadde fått tatt valget om mitt eget liv og ikke han. Hadde gjort det slutt, og ikke kastet bort tiden på en som bedrar meg, og ikke vil jobbe med forholdet.
 
Ville visst det. Har sagt tydlig ifra at hvis han vil ut av forholdet og finne seg en annen får han si det før han gjør det. Tror jeg nevnte noe med kniv og en hvis kroppsdel hvis han ikke gjorde det :) Godtar ikke utroskap. Alkohol er ingen undskylding.
 
Ville du visst eller levd i uvisshet?
Om han/ho var på tinder men ikke hadde gjort noe fysisk enda også?
Jeg ville nok visst uansett selv om det hadde vært vondt. Stoler på at mannen ikke er en "sånn en" da! :)
ville visst det.så han kunne fått kjenne min vrede.fysisk
 
Jeg ville visst det! Og om han var på dating app og ikke han har gjort «noe» enda, så er det nok for meg! Han gjorde feilen når han skjulte noe! Dating app i forhold ( om man ikke har åpent forhold da) er feil for meg, alt som skjules av sånne ting er brudd på tillit, så ikke akseptert. Ville nok ikke greid å stolt på han igjen.
 
Ville visst det slik at jeg kunne avsluttet forholdet vårt ;)
 
Back
Topp