Sniker litt i septemberforumet

Lake

Forelsket i forumet
Endelig fikk jeg to streker på pinnen jeg også:Heartred vist spiren holder i mål får jeg termin 2.oktober, men med mine to tidligere svangerskap har jeg alltid fått før termin, så jeg følger litt med i september forumet deres:rolleyes: håper så inderlig alt går bra å spiren sitter. Å lykke til til alle dere september mammaer:Heartpink
 

Vedlegg

  • 78473B3C-3BB0-46F2-87D4-023271F6CFD8.jpeg
    78473B3C-3BB0-46F2-87D4-023271F6CFD8.jpeg
    42,7 KB · Visninger: 31
Gratulerer så masse :happy::Heartred Håper det går bra :Heartred Tusen takk :) Håper alt går bra med min spire også. :smiley-angelic001Nervøse uker!
 
Gratulerer❤️
 
Gratulerer :Heartpink du er hjertelig velkommen til å henge hos oss også :)
 
Gratulerer så mye! :Heartred
 
Grattis! Lurt å være i to grupper. Sist hadde jeg termin i april og fødte i mai. Glad jeg var i aprilgruppa og fikk se alle de fine babyene som ble født, men litt kjipt da det bare var meg igjen Med to grupper får du begge deler.
 
Yey!!! Så moro at du er her ❤️ gratulerer så mye ❤️❤️
 
Selv er jeg i andre enden av skalaen har termin 30. August, men det å være sist med å få baby eventuelt, er veldig kipt, var det samme sist. Hadde termin 28. Februar (siste feb.dagen). Det var en lang måned, selv om han kom til noen dager før. Så håper det skjer denne gangen også, ei ukes tid før termindatoen.
Gratulerer og velkommen
 
Gratulerer! Jeg har foreløpig termin 2. september og er litt her og litt i augustgruppa!
 
Back
Topp