Flere som har fått stor mage...

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Jeg er mellom uke 16 og 17 uker nå og ser skikkelig gravid ut... Fikk høre i går at jeg så ut som jeg var myye lengre på vei...
Magen kom veldig tidlig denne gangen.. Selv om den er "muffins" mage enda :)
 
Har litt mage ja - vet det ikke er baby som fyller den opp :rolleyes: men alt blir presset oppover og jeg hadde litt sjokolademage fra før :hilarious:
 
Har mage og den kan ikke skjules:hilarious:nå var jeg ikke spesielt tynn før graviditet heller, men akkurat nedfor navlen er magen hard. Så det blir mer baby:rolleyes:
 
Ja, nå er magen godt synlig og den ser gravid ut. Men jeg må tilføye at magen slett ikke var flat før jeg ble gravid. Magen var fortsatt stor etter forrige svangerskap, med noen ekstra kilo og en solid hengebuk:hilarious: Nå slipper jeg iallefall å skjule hengebuken:D
 
Er tynn som ei flis fra før, noe som ikke akkurat har blitt bedre med hyperemesis, men har fortsatt en god og fin babykul på magen :Heartblue Kula er en del større enn på samme tidspunkt med første barnet. Er 16+4 nå.
 
13+3 og har allerede en søt liten babykul.:Heartred Jeg var tynn før jeg ble gravid, og har relativt kort overkropp, så kan vel i grunn bare vokse utover :p
 
Kan se mer og mer gravidmagen og ikke bare fett ja Deilig å endelig kunne stolt vise den fram. Men drit lei av at folk spørr om det er to. Jeg er ikke SÅ stor
 
Ikke enda heldigvis. Satser på at det holder fram til oul før jeg trenger å si ifra på jobb.
 
Ja no ser eg ut så eg er gravid i 6.mnd:hilarious: 2.gangs Og ein del fett på magen frå før... Eg syns det er fint og visa mage og vera stolt over det :D hadde gledd meg til det, men siden den ikkje er heilt rund nederst så kan jo folk tru eg er feit istadenfor ;) skal begynne å ha på gravidbukse/strømpebukse, det hjelper å forme magen isåfall. Er lei av store gensere no... så blir kjekt å få visa den fram snart :)
 
Babykul her også, eller hvertfall ser det veldig sånn ut, selv om babyen ikke er så høyt oppe enda! Har alt brukt mammabukser noen uker, de gamle klemte så veldig på magen
 
Har fått stor mage allerede. Er lav og kort tid siden forrige svangerskap. Magen kom fort. Fikk kommentarer i uke 10! Uke 16 nå. ;)
 
Desverre er det ikke noe tegn til at magen blir å stikke ut med det samme... ikke mer en den gjorde før svangerskapet :p
 
Ja, nå er magen godt synlig og den ser gravid ut. Men jeg må tilføye at magen slett ikke var flat før jeg ble gravid. Magen var fortsatt stor etter forrige svangerskap, med noen ekstra kilo og en solid hengebuk:hilarious: Nå slipper jeg iallefall å skjule hengebuken:D
:) samme her da... Vanlig buksa mi måtte jeg ta bort allerede uke 9
 
Er i uke 15+4 og begynner så smått å få litt mage ja, men føler foreløpig at jeg heller ser litt «chubby» ut. Så gleder meg til magen kommer litt tydligere. Men første barnet kom ikke magen før rundt uker 25, så ser at magen kommer tidligere denne gang:)
 
Magen he kommet her også. En liten kul, som kaaaan forveksles med ekstra kos i julen! Haha har brukt gravidbukser noen uker, mest fordi de vanlige strammer, selv om jeg fint får de på meg.
Forrige gang gikk jeg inn i bunaden uten problem i mai( fikk i oktober), det kan jeg bare glemme denne gangen xsmile9
 
Dere som hatt fått mage. Og kul. Har dere lagt på dere mye?
Jeg er jo godt polstret i utgangs punktet. Men har gått ned siden starten av graviditeten. Så mistet snart 10 kg. Ingen mage da
 
Back
Topp