Press nedover!!

Vimso84

Glad i forumet
Hei.
Er det flere som føler att hele underlive skal falle av deg?? Hehe har hatt det i to dager nå, lurer litt på om han har kjørt hode godt ned i bekkene att det er det som gjør det hehe
 
Mener du press? Eller en følelse av å være hoven der nede?
 
Hei.
Er det flere som føler att hele underlive skal falle av deg?? Hehe har hatt det i to dager nå, lurer litt på om han har kjørt hode godt ned i bekkene att det er det som gjør det hehe
Jepp.. For hvert steg jeg tar... En veldig ekkel følelse... Men det er ikke farlig så vidt jeg vet, bare litt ekkle følelse..
 
Hadde det samme for kanskje 1 mnd siden, varte noen dager før det gikk over o_O
 
Nei, ikke kjent noe sånt... Kanskje det hjelper med knipeøvelser? :)
 
Nei knipeøvelser funker ikke for det gjør eg hele tiden!!
Ja, nei da har jeg ikke så mye å komme med:p Ville ha snakket med jordmor om det hvis det var hemmende eller vondt. Er sikkert ikke farlig, men er jo en god stund til knøttet skal ut.
 
Det er vel kanskje ein blanding av begge deler kanskje hehe
Ok.

Jeg trodde nemlig selv at det var nedpress/buling jeg kjente på for noen uker siden. Men etter en ekstra sjekk av gynekolog og ul sa han at jeg i hovedsak bare føler det sånn fordi blodgjennomstrømningen i underlivet øker ganske mye når man er gravid. Og da blir man litt hoven. Det igjen fører til en svulmende følelse. I tillegg kan bekkenet være litt løst og være med på å gi den pressfølelsen.

Men dette var jo meg da. Kan jo hende det er annerledes for deg ☺️
 
Ok.

Jeg trodde nemlig selv at det var nedpress/buling jeg kjente på for noen uker siden. Men etter en ekstra sjekk av gynekolog og ul sa han at jeg i hovedsak bare føler det sånn fordi blodgjennomstrømningen i underlivet øker ganske mye når man er gravid. Og da blir man litt hoven. Det igjen fører til en svulmende følelse. I tillegg kan bekkenet være litt løst og være med på å gi den pressfølelsen.

Men dette var jo meg da. Kan jo hende det er annerledes for deg ☺️
Det er nok bekkene tenker eg som ikke heilt er komme seg er bare 11 måneder siden sist jeg presset ut ei lita jente så fikk nok ikke heilt trent det opp igjen hehe!! Skal til jordmor i morgen så da for eg høre med ho
 
Ja, nei da har jeg ikke så mye å komme med:p Ville ha snakket med jordmor om det hvis det var hemmende eller vondt. Er sikkert ikke farlig, men er jo en god stund til knøttet skal ut.
Er nok bekkene som tuller seg er bare 11 måneder siden sist jeg presset ut ein baby så fikk ikke trent det heilt opp igjen før eg blei gravid!! :)
 
Jeg tenker Nedpress?

Hadde litt Nedpress med forrige. Følger ut som baby og innvoller skulle ramle ut nedentil. Ubehagelig å gå. Hadde veldig lite jeg da og helt på slutten, da baby la seg ikke skikkelig ned i bekkenet før under fødsel. Men vet om flere som har kjent det i hele 3. Trimester. Betyr vel at baby ligger godt nede i bekkenet. Ikke farlig :)
 
Jeg har kjent mye av det dette svangerskapet! Leste at det som regel er fordi musklene er svakere nedentil (spesielt vanlig etter å ha født før)
Hos meg merker jeg det ekstra etter å ha sittet mye (ekstra vondt å sitte lenge på en spisestol feks) men sliter faktisk og når jeg skal sove og snu på meg i sengen..
 
Ok.

Jeg trodde nemlig selv at det var nedpress/buling jeg kjente på for noen uker siden. Men etter en ekstra sjekk av gynekolog og ul sa han at jeg i hovedsak bare føler det sånn fordi blodgjennomstrømningen i underlivet øker ganske mye når man er gravid. Og da blir man litt hoven. Det igjen fører til en svulmende følelse. I tillegg kan bekkenet være litt løst og være med på å gi den pressfølelsen.

Men dette var jo meg da. Kan jo hende det er annerledes for deg ☺️

Det høres i hvert fall veldig likt ut som det jeg føler! Takk for opplysning, jeg lurte litt på det der :)
 
Back
Topp