Kjenner dere liv nå?

Det er det de sier på føden hvis du ringer dit grunnet lite liv. Drikke 1 liter søt drikke og gi det en halv time til én time. Så det er nok noe i det ja :)
Det fikk jeg også beskjed om i forrige graviditet, drakk massevis med søt saft, og ble skikkelig redd da jeg fortsatt ikke kjente bevegelser. Det kom omsider spark etter 1-2 timer, men jeg aner ikke om det hadde med saften å gjøre eller om babyen bare våknet da..
 
Det fikk jeg også beskjed om i forrige graviditet, drakk massevis med søt saft, og ble skikkelig redd da jeg fortsatt ikke kjente bevegelser. Det kom omsider spark etter 1-2 timer, men jeg aner ikke om det hadde med saften å gjøre eller om babyen bare våknet da..
Hadde meg en tur på føden med første da denne ”oppskriften” ikke vekket småtten, men alt var bra :) uansett, veldig kjipt når det er slik :(
 
Herrefred det er liv i magen for tiden!! I går kveld var det rett og slett litt vondt for da lå hun å sparket i hoftebeinet mitt og tok spenntak og presset seg utover på andre siden av magen.. haha
Og når jeg legger jeg har hun slosskamp med madrassen ;) dytter og sparker ned mot madrassen
 
Jeg synes det er SÅ koselig å kjenne på livet i magen. Kan sitte lenge å kjenne på det..eller bli liggende i sengen.
Det er jo første kontakten med barnet <3
 
Syns det er veldig koselig jeg også, men gleder meg litt til hun sparker i en annen retning enn bare ned på blæra :p :D
 
Syns det er veldig koselig jeg også, men gleder meg litt til hun sparker i en annen retning enn bare ned på blæra :p :D
Haha, er som oftest slik med gutten i magen her også, han liker seg nedi der ;)
Av og til flytter han seg opp mot navleregionen.
Men det som er helt herlig nå, er at både jeg og mannen kjenner sparkene :Heartblue
 
Ja helt klart veldig herlig å kjenne på liv altså :Heartredmen det er såpass aktivt her at det til tiderblir ubehagelig - både fysisk vondt og jeg kan bli kvalm av all bevegelsen :eek:
 
Jeg er i 24+2 i dag, og kjenner liv hver dag, men kun innvendig! Ikke kjent noe utenpå magen enda:confused:
 
Jeg er i 24+2 i dag, og kjenner liv hver dag, men kun innvendig! Ikke kjent noe utenpå magen enda:confused:

her spretter hånda mi opp hvis hun treffer riktig når jeg har hånda på magen.. skikkelig kraft i sparkene ;)
 
Nå kan jeg se bevegelser når hun flytter seg eller sparker, utenpå magen :love017 Ny hobby; ligge i sofaen å se på magen :hilarious:
 
Nå kan jeg se bevegelser når hun flytter seg eller sparker, utenpå magen :love017 Ny hobby; ligge i sofaen å se på magen :hilarious:

har du prøvd å filme?? Det er altså såå snedig for det kan være full fest - også prøver jeg å filme - of da ligger hun heeelt rolig ;) har fått noe på film altså, men har maaange videoer av magen min som puster :p
 
har du prøvd å filme?? Det er altså såå snedig for det kan være full fest - også prøver jeg å filme - of da ligger hun heeelt rolig ;) har fått noe på film altså, men har maaange videoer av magen min som puster :p

Jeg har prøvd å filme, men da tar hun gjerne pause ja :laughing002
 
Har en som er veldig aktiv til tider, og har en del kraftige spark (spesielt på morgenen og på kvelden) som man kan kjenne tydelig utenfor magen. Her har vi kjent de siden uke 20.
Hun foretrekker selvfølgelig å sparke mot blæra når det passer dårligst.
 
Back
Topp