Hvordan går det med 2 åringene?

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Ja, som tittelen sier, hvordan går det med dere? :)

Her er det full rulle hele tiden, akkurat kommet inn i en periode der vi ikke kan snu ryggen et øyeblikk uten at hun finner på alt mulig :rolleyes:

Så begynte hun å sove hele natten rett før toårsdagen, før det var det enten tenner eller reflux som herjet mange nattetimer jevnlig.

Tror jeg at jeg liker dette stadiet aller best med småbarn, de lærer i rekordfart å man kan føre enkle samtaler samt at personligheten deres virkelig skinner gjennom nå.
 
Her går det bra :)
Sover stort sett natten gjennom, trenger å sove inntil meg noen nettet, men de går fint når vi tar gjestesenga for oss selv :)
Hu sliter en del med konsentrasjon, som går utover lek og samspill i barnehagen. Har sine «problemer», men merker hjemme at hu er flinkere til å bruke fantasien sin, så nå er det yoghurt i springen på lekekjøkkenet hennes :p
Hu fikk å en dukke med lyd til bursdag, men merker at om den er på (lager lyd) blir hu veldig stressa, slipper alt hu har og løper til den. Og er dette de sliter med i bhg å :/

vi har heldigvis gode samtaler med pedleder i bhg, og hatt med hs fram til nyttår (vi får ny nå). Så bhg skal ringe PPT og snakke med de (anonymt i første omgang). Så håper jeg de får mere hjelp/veiledning, og at vi å får det etterhvert :)

Ellers går det veldig bra og vi koser oss, slapp unna spysjuka som gikk før jul, det er jeg glad for :D
 
Her går det stort sett bra!

Hun sover kun natten igjennom etter å ha kommet inn i sengen vår i 22-23 tiden. Men vi sliter mye med mareritt da. Lurer på om det kommer av at hun har hatt litt traumatiske opplevelser med avføring, for vi har prøvd ut mye forskjellig nå og endte til hastetime hos legen i dag, nå var det nok. Tok det opp i høst også, men måtte prøve div andre ting før vi fikk reseptbelagt og i dag var det nok etter tlf fra bhg hvor de måtte hjelpe henne ut med avføringen og hun hylte greit. Stakkar lille hjertet ❤️

Men sånn ellers er hun en blid jente som er glad i kos og er veldig aktiv. Prater som en foss og elsker å være med andre barn :)
 
Back
Topp