Hvordan står det til med dere? ♡

Takk! Vi koser oss veldig. Mye tilbakemelding å få fra snuppa nå, så det er veldig artig. Hun begynner å like mat godt og smaker villig på alt. Men puppen er fremdeles populær. Krabber ikke ennå, så er senest motorisk i barselgruppa, men det kommer vel. Tann nr 5 synes så vidt nå, så det er mye biting på alt, stakkars. Andre barn, gjerne litt eldre, er veldig spennende og dyr begynner også å få oppmerksomhet. Hun er ikke redd andre (ennå?) så hun blir gjerne holdt av andre. Og hun har et velsignet godt humør, smiler hele tiden. Jeg er i ulønnet permisjon, men det må bare gå, vi får nok ikke barnehageplass før i august.
 
Her går det bra! Lille er 9 mnd og veldig aktiv. Verdens blideste baby, noe som blir kommentert uansett hvor jeg har han med meg
 
Det går bra, takk som spør :) snuppa er veldig aktiv, skal krabbe og dra seg opp å stå de fleste steder. Merkes at hun ikke er «baby baby» mer, litt trist - samtidig som det er en veldig spennende og koselig tid fremover også :happy: Hun er også veldig blid og glad jente, smiler til så og si alle :joyful: Jeg skal være hjemme med henne frem til august, da er det mest sannsynlig barnehage start.
 
Her går det bra :happy: hun ble nettopp ni måneder og er en travel jente som krabber og reiser seg overalt:happy:. Favoritt maten er brødskive med leverpostei.
 
Gutten er 9 mnd, begynte å krabbe fremover når han var ca 8 mnd, satt seg når han var ca 8,5 mnd, nå prøver han å reise seg i grinda :) liker brødskiver med leverpostei :)
 
Trøtt.. vi har iallefall en time hver natt med våkentid samt at dagen starter veldig tidlig. Flere ganger oppe og trøster litt og putter inn smokken. Deilig når det funker da. Men søvnmangelen tærer på meg, på oss...
Har også skikkelig vondt i bekkenet, starter behandling hos osteopat nå i januar.

Lille gull er blid, bestemt. Veldig glad i sang og musikk. Gliser, gynger og klapper i hendene. Skal stå og hoppe, hele tiden. Ganske glad i mat, og har fått 6-7 tenner. Elsker hundene og tilbyr de stadig vekk mat. Samspillet begynner å bli tydelig, og hun har begynt å herme. Babler i vei, og gjentok "takk takk" for en uke siden.
 
Back
Topp