Adenomyose/endometriose

Mbmom

Flørter med forumet
Noen som har adenomyose/endometriose her inne? Får dere noe ekstra oppfølging pga det? :)
 
Har endometriose, men får ikke noe ekstra pga det. Ble gravid på egenhånd.
 
Har endometriose, men får ikke noe ekstra pga det. Ble gravid på egenhånd.

Takk for svar! Har adenomyose, men har også klart å bli gravid selv, dette er 3. Gangen(+1 SA), så har vært veldig heldig. Men første gang jeg er gravid etter at jeg fant ut at jeg hadde det. Legen vet jo ingenting om det. Jeg blødde mye ved de to forrige fødslene, og lurer på om det kanskje kan ha en sammenheng o_O
 
Takk for svar! Har adenomyose, men har også klart å bli gravid selv, dette er 3. Gangen(+1 SA), så har vært veldig heldig. Men første gang jeg er gravid etter at jeg fant ut at jeg hadde det. Legen vet jo ingenting om det. Jeg blødde mye ved de to forrige fødslene, og lurer på om det kanskje kan ha en sammenheng o_O

Ble ikke gravid før etter diagnosering av endo gjennom lap og fjerning av endo. Hadde to raske SA før det satt :) har kjent noen spark mot arrvev, men siden jeg ikke har noe på livmor håper jeg det ikke gjør noen forskjell :)
 
Ble ikke gravid før etter diagnosering av endo gjennom lap og fjerning av endo. Hadde to raske SA før det satt :) har kjent noen spark mot arrvev, men siden jeg ikke har noe på livmor håper jeg det ikke gjør noen forskjell :)

Det gjør det sikkert ikke :)
Tror ikke det er noen forskjell her heller, men kunne vært interessant å finne ut om det kan være pga adenomyose at jeg blødde. Er jo ikke uvanlig å blø en del under fødsel, så er ikke sikkert det har noe sammenheng heller.
Uansett, masse lykke til videre :)
 
Back
Topp