Hva skal dere kjøpe i julegave til de små?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja, har dere tenkt på hva deres små skal få i julegave?:santa
 
Det lurer jeg på og. Manne er negativ til det meste "for det har vi jo fra før". Så duplo og Brio tog er det eneste jeg får med han på ...
 
Aner faktisk ikke! Først er det jo en ettårsdag også som det må kjøpes inn til....han har jo det meste egentlig, som nr. fire i rekken..Håper på gode forslag her:)

Haha, der sa du jaggu noe:hilarious: 1årsdsgen dems er jo FØR jul:oops: Aner ikke hva vi skal kjøpe, for her har vi også det meste.. hmm.. kommer tilbake med tips når jeg finner noe som kan friste litt:p
 
Det lurer jeg på og. Manne er negativ til det meste "for det har vi jo fra før". Så duplo og Brio tog er det eneste jeg får med han på ...

Samme her.. har det meste fra før:oops: Men får tenke litt mer på det.. kanskje det er noen flere av jentene her inne som har gode tips?:)
 
Til bursdagen tenker jeg at det blir baby-akebrett:rolleyes:

I tillegg så gikk jeg litt amokk på ToysRus da den la ned, så jeg har stående bilgarasje/brannstasjon/politistasjon i samme serie med mange biler:hilarious: Så det deler jeg opp til bursdag/jul. Kjøpte det jo da han var veldig liten baby fordi jeg synes det så gøy ut, men heldigvis ser det ut som om biler blir en skikkelig interesse:woot:

Tenker han skal få ønske seg morgenkåpe:happy: Det har vi faktisk ikke! Og nå er han jo så stor at påkledning på stellebord utgår ofte, så det hadde vært greit å ha på han og ta han med opp i stuen i :)
 
Huff det er helt håpløst å kjøpe noe til de helt bittesmå :wacky: vi har jo alt av sånne utviklingsleker og duppeditter som lager lyd, akebrett til baby og større, duplo, biler mm, klær og utstyr

Eneste jeg kan komme på er fotoalbum (mitt første år) men det har jeg ikke tid til :hungover: men kanskje lerretsbilde til å ha på veggen. Kjedelig og kanskje kjip presang, men tviler på at han bryr seg noe særlig om bursdag helt ennå :joyful:
 
Her ble det Traktor med henger som kan går av seg selv med musikk og lyder, samt dyr på hengeren.
 
Blir peng på kontoen her. Vi har hatt vansker med å ønske til henne, hun får alt hun trenger og arver det meste. Vi ønsket akebrett, men arvet et ubrukt med lammeskinn til. Ønsket hoppedyr, arvet et fint brukt. Sånn er det med alt. :hilarious: klær har hun også arvet i lange baner. :hilarious: alt fra body og pysj til votter og dresser.
 
Det lurer jeg på og. Manne er negativ til det meste "for det har vi jo fra før". Så duplo og Brio tog er det eneste jeg får med han på ...
Det ble tallerken og egen mimmikopp. Storebror knuste en tallerken med 4 rom, så vi kjøpte 2 slike. Men de får det ikke føt jul
 
Aner fremdeles ikke hva hun på 1År skal få.

Skal handle i morgen, kanskje .. :rolleyes:

Vurderer å la paps ordne gaver til barna i år. :rolleyes:
 
Jeg har kjøpt sånn leke man trykker på så hopper de figurene opp, DEN er populær. Så har jeg kjøpt Noahs båt med alle de dyrene.
Traktor som kjører og lager lyder...og sånn liten bil ting som bilene kjører rundt i nedoverbakke..
 
Back
Topp