Hverdagssminke

Ja, jeg sminker meg daglig.concealer, foundationen og mascara.
Innimellom litt rouge.
 
Bruker lite tid på hverdagssminke, maskara og eyeliner pluss bryngele. Men det går i litt mer innsats i hudpleie for å holde huden ren og hydrert.
 
Nei. Jeg står opp halv fem, og er ute av døra kvart over fem. Sminke prioriteres ikke da altså.
 
Ja. Mineralpudder, øyenskygge, eyeliner, mascara, rouge. I nøytrale, duse farger, som passer til hverdags.
 
Nei :p
Kun når jeg føler meg ordentlig ufresh, da er det oftest bare bryn, eyeliner og mascara
 
Bruker kun litt mineralpudder på dårlige dager.
 
Nå som høygravid stort sett nada - orker ikke... men til vanlig på jobb: mascara, eyeliner og ev. bryn hvis lenge siden de er farget. På mest gustne vinter, pudder + rouge. Ellers sistnevnte bare til spes anledninger.
 
Veldig opp og ned, sist graviditet sminket jeg meg nesten ikke i det hele tatt. Nå har jeg begynt å sminke meg, mest fordi jeg trenger selv å føle meg litt bedre i hverdagen, men ja bruker sminke de fleste dager nå. Foundation, concealer, rouge, legger skygger og det er vel det. Veldig naturlig lagt, men har farget bryn og har vipper. Men ja føler meg alikevell som en flodhest selv om jeg sminker meg:hilarious::arghh::bag:
 
Bare mascara. Har litt eyeliner og øyenskygge jeg bruker til spesielle anledninger, men sminker meg knapt, både som mamma og før.
 
Tror jeg har sminka meg 2-3 ganger etter at jeg traff mannen min, og ikke noe særlig før det.
Føler ikke behovet for det, føler det tar lang tid å ta på, lang tid å ta av...
jeg mener, liker du ikke ansiktet mitt for det det er, kan du dra til helvete...
hender jeg gjør det på fest, men da er det alltid veldig lett naturlig sminke eventuelt.
 
Tror jeg har sminka meg 2-3 ganger etter at jeg traff mannen min, og ikke noe særlig før det.
Føler ikke behovet for det, føler det tar lang tid å ta på, lang tid å ta av...
jeg mener, liker du ikke ansiktet mitt for det det er, kan du dra til helvete...
hender jeg gjør det på fest, men da er det alltid veldig lett naturlig sminke eventuelt.
Jeg sminker meg for min egen del jeg da, ikke for andre sin del.
 
Nei. Svært svært sjeldent sminke blir brukt her (ligger i en boks i boden).
 
Mascara og bryn hver dag.
 
Ofte ikke noe, noen dager litt øyeskygge og kanskje mascara. Jeg bruker ikke eyeliner, men legger en relativt tynn stripe mørk skygge nederst også litt av en lysere for å blende den i overkant. Mao ikke noe mye sminke effekt av dette. Litt farge på leppene til festlig lag.

Og periodevis bruker jeg neglelakk da. For tiden har jeg egenelig lys lilla glitter, men en finger har vært mørk lilla med en snømann på fra starten, og i går ble en annen hvit med en nisse på. (sånne "klistremerker" altså) bare litt gøy
 
Brukte mye før, men har sortert og funnet ut at jeg bruker mest dette:

-Maskara
-Concealer
-Øyenbrynsfarge
-Leppestift

I tillegg blir det øyenskygge, blush og eyeliner hvis det er fest, selskap eller annet
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp