Søvn før fødsel

Venus1

Blir kjent med forumet
Hei! Er ikke så aktiv her inne, men følger litt med i ny og ne! Lurer på om noen har erfaring med dårlig søvn før fødsel? Husker ikke hvordan det var i forrige svangerskap. Synes jeg får mindre og mindre søvn, og de siste nettene har jeg våknet annen hver time uten noen grunn! Irriterende!!! Vanligvis våkner jeg fordi jeg må på do, men nå våkner jeg uansett :-((( 
 
Ikke for å legge en demper på håpet, men jeg har alltid hørt at det er motsatt. At mange oppleverå sovegodt i dagene før fødsel, et tegn på at kroppen lader batteriene før den store jobben[:)] 

Håper uansett du snart er igang[:D]
 
ORIGINAL: LilleTuppen85

Ikke for å legge en demper på håpet, men jeg har alltid hørt at det er motsatt. At mange oppleverå sovegodt i dagene før fødsel, et tegn på at kroppen lader batteriene før den store jobben[:)] 

Håper uansett du snart er igang[:D]


Her har min kropp startet fødsel nå, og jeg sover dååårlig......
Har ikke fått kraftige rier ennå, men kjenner det jobber i kroppen, og vannet har gått....
 
Her har det gått i bølger, vertfall med de 2 siste.. Har en periode sovet kjempe dårlig for så å sove godt igjen så sover eg dårlig igjen.. Men trur at heilt på siste sov eg vertfall godt med minste jenta.. Så er spent nå på om eg skal få sove godt igjen nå
 
Jeg sover ikke kjempegodt for tida. 4 dager over termin og er oppe ca. 3 ganger per natt på do.... Blir lite sammenhengende...
 
Sover dårlig. Et par ganger oppe på do, var for lyder så er brått våken men stuptrøtt midt på natta (gjerne i 3-4 tiden) og våkner tidlig for så å aldri få sove igjen. Trøtt hele dagen og tenker kun på å sove...

Var våken omtrent halve natta før jeg fødte sist så her ladet ialleflal ikke kroppen opp. La meg vel kl 2-3 den natta og våknet overraskende av rier kl 6.30- ingen tegn før det til fødsel her i gården[;)]
 
sover også veldig dårlig og er stuptrøtt absolutt hele tiden...
 
sover utrolig dårlig nå... våken masse på natta, og ikke bare v toalettbesøk som før... Er veldig trøtt, men likevel så våken når jeg våkner i 3 tiden typisk.. kan ligge en time eller halvannen før jeg sovner igjen.... Idag gav jeg opp i halv 6 tiden og bare sto opp...
Trøtt som bare det på dagene, men ikke sovetrøtt!!!
 
 
 
Her har d blitt sånn som det var på slutten med ingrid [:)]
I forige uke, sov jeg skikkelig dårlig, denne uka sover jeg skikkelig godt...
Har hørt mange snakket om at dn perioden du sover dårlig, er det på en måte kroppen som gjør seg klar til våkennetter og alt sånn, mens dn perioden du sover godt lader kroppen opp...
Men så er jo dette forskjellig fra person til person!! hehe [:)][:)][:)]
 
doturer, vondter og denslags gjør at det blir fint lite søvn. jeg er ikke glad i nettene siden det tar halve natta bare det å sovne.
men jeg er ikke så utafor merkelig nok, som hvis jeg ikke hadde vært gravid og hatt søvnløse netter. Da hadde jeg nemlig vært sint som en tyrie. nå så er det noe dritt, men kroppen tar det ikke så værst likevel. det er vel en del av å forberede seg til våkennetter med babyen kanskje.

jeg har alltid sovet som en stein så første gangen jeg fikk baby var jeg helt sikker på at jeg aldri ville våkne om babyen skrek på natten, men merkelig nok sov jeg tungt men våknet likevel av hvert lille kny fra babyen. Rare greier.
 
Sover også veldig dårlig, ligger enkelte netter våken til 3-4. Oppe på do veldig ofte og ender med å spise eller drikke noe. Håper på straks bedre tider Er uke 34
 
Back
Topp