Det største ønske

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke vil gjøre IVF? :)
Det er jo ikke bare bare å gå igjennom IVF som du sikkert skjønner så akkurat nå så ønsker vi å ikke gå igjennom det og heller prøve andre ting :)
 
PP49 - CD13

Da nærmer det seg EL, mellom lørdag og mandag tenker jeg. Tester ikke og temper ikke denne gangen.
Ikke så optimistisk denne gangen siden jeg ikke gjorde ferdig kuren og ikke tar EL-sprøyta. Håper på det beste :)
EL slim begynte på mandag/tirsdag. Var veldig øm i livmorområdet tirsdags kveld og varte til torsdag. Onsdags kveld så var jeg veldig oppblåst, så ut som jeg var en del måneder på vei :p Ikke så mye EL smerter men har vært litt noen få ganger.
Vekta har bare gått en vei (opp) så der må jeg skjerpe meg ganske så mye, men det er vanskelig.
 
Det er jo ikke bare bare å gå igjennom IVF som du sikkert skjønner så akkurat nå så ønsker vi å ikke gå igjennom det og heller prøve andre ting :)

Jeg forstår. IVF er ikke bare bare. Vi er jo så smått i gang med runde 2.
 
Takk :Heartred Alltid håp selv om jeg ikke føler at det er så stort håp men alt kan skje :)
Skjønner den følelsen godt, men håpet om at en gang er det din tur må man beholde:Heartbigred
 
Innom med en klem
 
Skjønner den følelsen godt, men håpet om at en gang er det din tur må man beholde:Heartbigred
Håper inderlig det, for oss begge ❤️
Innom og hilser på, håper du har hatt en strålende dag:Heartbigred
Hadde en fin dag selv om været kunne vært bedre. Var ute på en liten gåtur og det var godt. Blir ny i dag men nå har vi endelig sol :) Håper du får en fin dag i dag ❤️
 
PP49 - CD18 - DPO usikkert

Tror og håper jeg er i dpo land :)
Hadde EL slim fra mandag til fredag og litt watery i helga. På fredag så kom det litt blodspor i EL slimet. På søndag kjente jeg at jeg var litt øm i venstre bryst og mandag til i dag er det begge. Har ikke kjent spesielle EL smerter denne gangen, litt stikk her og der men veldig lite. Kjente på en måte litt mer i går men så var det borte. Droppet jo å teste og tempe fordi jeg ikke skulle ta noen sprøyte eller Crinone så går etter når jeg bruker å få EL og regne ut i fra det.
Når jeg skulle gjøre meg klar til å legge meg i natt så kjente jeg at jeg hadde vondt nederst i ryggen og en slags følelse i livmorområdet. Hadde kjent den følelsen litt tidligere på kvelden også. Når jeg la meg så kjente jeg ilinger og stikninger i venstre lår og lysk. Våknet i morges med begynnende menskramper som skjøt bak i ryggen. Varte lenge før jeg endelig klarte å sovne igjen. De krampene var litt sterke så jeg tenkte at nå er TR på vei eller kanskje det er en sterk festing? For tidlig for begge deler egentlig. Var på do når jeg våknet nå og da var det litt utflod.

Gikk på vekta i helga og jeg har gått opp altfor mye :confused2 så da blir det å kutte ut godteri i ukedagene hvertfall. Skal også prøve å gå tur hver ukedag. Mandag og tirsdag er i boks. I dag blir det ny tur :) Heldigvis sol og håper det ikke er like glatt på fortauet i dag som i går. Så får jeg øke på med inneaktiviteter etterhvert. Ikke starte for mye på en gang.
 
Flink du er til å ta grep
 
Flink du er til å ta grep
Takker :) Må snu før det er forsent. 4 kg mer enn i vår når jeg var på det laveste så nå måtte jeg bare gjøre noe for å snu det.
 
Takker :) Må snu før det er forsent. 4 kg mer enn i vår når jeg var på det laveste så nå måtte jeg bare gjøre noe for å snu det.
Kjenner den. Likevel ikke bare bare å faktisk klare gjøre det så: du er flink!
 
Kjenner den. Likevel ikke bare bare å faktisk klare gjøre det så: du er flink!
Prøver hvertfall :D Kjent på søtsuget i dag men spiste bare en smultring selv om vi har en hel pakke liggende :rolleyes: Ikke så enkelt å være prøver og slanke seg. Men har funnet ut at ved å kutte ut snop hjelper veldig på så er det bare å endre kostholdet enda mer, spise sunnere.
 
PP49 - CD19 - ?DPO

Har kjent på den mensfølelsen av og på i hele dag (i går onsdag) med vondt korsryggen i tillegg. Håper jeg ikke må kjenne på dette helt til IKM for at det er bare TR som kommer på besøk og at jeg ikke er gravid. Satser på at det roer seg snart. Brystene er blitt ømmere også.
Går ut i fra at EL var på mandag så det betyr at testinga begynner torsdag neste uke, er da ca 10dpo.
Fikk meg en fin liten tur på 20 min i sola, det var godt :)
 
Last edited:
Back
Topp